Көп қолданушылы және кроссплатформалы қосымшалары
Вайс Юрий Андреевич
Сипаттама: Кроссплатформа тұжырымдамасына және оның деңгейлеріне, ұштасуларына және шектеулеріне әртүрлі тәсілдер. Эмуляторлар және олардың шектеулері. Түрлі операциялық жүйелер мен платформаларға арналған қосымшалар жасау. Қосымшаларды кроссплатформалық әзірлеу үшін бағдарламалық аспаптарды пайдалану. Бірнеше қолданушылардың өзара іс-қимылын ұйымдастыру.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Әр түрлі архитектура мен платформаларға арналған заманауи бағдарламалау технологияларын зерттеу
Міндет
- Жүйелік базалық көріністі қалыптастыру, платформалық бағдарламалау негіздері бойынша алғашқы білім, білік және дағдыларды қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Негіздерді білу: аппараттық және бағдарламалық жасақтама платформаларының ерекшеліктері, Java SE бағдарламалау тілінің негіздері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Составление алгоритмов и реализация программ с использованием кроссплатформенных языков программирования
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер, есепті шешу алгоритмді және бағдарламаны құру барысында келесі мақсаттарға жету үшін қажетті пайымдау тәсілдеріне ие болуға тиісті: - бағдарламаның жұмысына.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер, есептерду бағдарламалау көмегімен шешу барысында, команда ішінде жұмыс істеу үшін қажетті келесі коммуникативтік дағдыларға ие болуға тиісті: - ақпаратты алуға және беруге; - кәсіби идеяларды дамыту және насихаттау; - мәселені талдау және шешімі табу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер келесі өзін-өзі оқыту, дамыту үшін қажетті дағдыларға ие болуға тиісті: - кәсіби біліктілігін жоғарлату мақсатың аңықтау; - өзін-өзі оқыту, дамыту процессін жоспарлау және іске асыру; - қажетті ғылыми-кәсіби оқу әдебиеті шолу және тандау; - тиімді өзін-өзі оқыту тәсілдері мен дағдыларды қолдану.
Оқыту әдістері
Модульно-блочные технологии. В основе модульный или циклический тип обучения, а также информационно-коммуникационный (в том числе дистанционные образовательные технологии). Ведущими формами обучения выступают лекции, а методами эвристический, программированный и объяснительно-иллюстративный. Основными средствами диагностики являются итоговые письменные работы и выполнение работ по пройденным темам и разделам.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Лабораторная работа 1 | 0-100 |
Лабораторная работа 2 | ||
Лабораторная работа 3 | ||
Тестирование | ||
2 рейтинг | Лабораторная работа 4 | 0-100 |
Лабораторная работа 5 | ||
Лабораторная работа 6 | ||
Тестирование | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Введение в теорию кроссплатформенных языков программирования
- Процедурное программирование и объектно-ориентированное программирование
- Основные типы и операторы языка Java
- Классы, объекты, особые конструкции в объектно-ориентированном языке Java
- Работа с файлами и каталогами, обработка исключений
- Строки, работа с датами
- Java Collection Framework, понятие Generics
- Программирование GUI на Swing
Негізгі әдебиет
- Дунаев, С. Intranet-Технологии: WebDBC. CGI. Corba 2.0. Netscape Suite. Borland IntraBuilder. Java и JavaScript. LiveWire [Электронный ресурс] / С. Дунаев. – М. : Диалог– МИФИ, 1996. – 265 с. – Режим доступа: http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=8927 6 (дата обращения: 08.09.2021).
- Кузнецов, А. Н. Разработка кроссплатформенных приложений с использованием Juce [Электронный ресурс] / А. Н. Кузнецов. – 2–е изд., исправ. – М. : Национальный Открытый Университет «ИНТУИТ», 2016. – 376. – Режим доступа: http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=428805 (дата обращения: 08.09.2021)
- Сычев, А. В. Перспективные технологии и языки веб–разработки [Электронный ресурс] / А. В. Сычев. – 2–е изд., испр. – М. : Национальный Открытый Университет «ИНТУИТ», 2016. – 494 с. – Режим доступа: http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=429078 (дата обращения: 08.09.2021).
- Прохоренок, Н. А. HTML, JavaScript, PHP и MySQL. Джентельменский набор Web-мастера [Текст] / Н. А. Прохоренок. – 3-е изд., перераб. и доп. – Санкт-Петербург : БВХ – Петербург, 2013. – 912 с.
Қосымша әдебиеттер
- BOOR.ru [Электронный ресурс] : электронная библиотека. – Доступ к полным текстам по паролю. – Режим доступа: http://www.book.ru (дата обращения: 08.09.2021).