Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

Қасен Нұржайнат

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнді енгізу және әзірлеу Қазақстан Республикасының 2022 - 2026 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат тұжырымдамасын іске асырумен байланысты, онда жоғары білім беру жүйесіндегі басты басымдықтар сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру мен тәрбиелеу арқылы білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті мен санасын, сыбайлас жемқорлық көріністері мен құқық бұзушылықтарға "мүлдем төзбеушілікті" дарытуға бағытталған азаматтық бірегейлікті және әлеуметтік-құқықтық дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пән студент жастардың білім беру мәдениеті мен санасын, Академиялық адалдық пен ашықтық қағидаттарын нығайтуға бағытталған.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Құқық негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны ауызша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • -сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы негізде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды -қалыптастыру; - университет қызметінің барлық бағыттарына сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты енгізу.ШҚТУ-дың Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясын табысты іске асыру
Міндет
  • - сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы жан-жақты білім беру; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске ықпал ететін жеке тұлғаның құқықтық мәдениетін дамыту; - сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім, білік және дағдымен қаруландыру; - сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни тұрғыдан талдау жасау қабілетін дамыту; ШҚТУ сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік құбылыс және құқық бұзушылық ретінде көрінуіне және қалыптасуына орын жоқ деген "Тұтастық территориясы" моральдық-адамгершілік әлеуметтік ортаны құру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. білуі керек: - сыбайлас жемқорлықтың мәнін және оның пайда болу себептерін; - сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шаралары; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы қолданыстағы заңнама
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • адамгершілік-құқықтық мәдениет деңгейін көтеру бойынша жұмыс жүргізу; - сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін пайдалану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • адамгершілік сана құндылықтарын жүзеге асыру және күнделікті тәжірибеде адамгершілік нормаларын сақтау
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру; - мүдделер қақтығысы жағдайында әрекет ету
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • -еларалық және ұлттық әдістемелерді пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлық деңгейін өлшеу; - мүдделер қақтығысы жағдайларын және моральдық таңдауды талдау
Оқыту әдістері

-Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: - классикалық: дәрістер, семинарлар, өзіндік жұмыс, консультациялар, әңгімелесу, коллоквиумдар, емтихандар; оқушы тарапынан оқуға рефлексиялық көзқарас негізінде орталықтандырылған оқыту; - логикалық және аналитикалық технологиялар: логикалық диаграммалар, кестелер, курс тақырыптары бойынша есептер; - коммуникациялық технологиялар: Сократтық диалог, топтық пікірталас, конференция, «шағын топтар»; ізденіс пен зерттеу (оқу процесіндегі студенттердің өз бетінше зерттеушілік әрекеті); - оқу мәселелерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Жазбаша Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс және толық жауаптар берілді; Материал логикалық реттілікті сақтай отырып, сауатты баяндалды; шығармашылық қабілеттері көрсетілді. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс, бірақ толық емес жауаптар берілді, елеусіз қателіктер немесе дәлсіздіктер жіберілді; практикалық тапсырма орындалды, бірақ шамалы қателік жіберілді; Материал логикалық реттілікті сақтай отырып, дұрыс баяндалды. Теориялық сұрақтарға жауаптар негізінен дұрыс, бірақ толық емес, тұжырымдардағы дәлсіздіктер мен логикалық қателіктер жіберілді; практикалық тапсырма толық орындалмады; Материал дұрыс баяндалған, бірақ логикалық реттілік бұзылған Теориялық сұрақтарға жауаптар қателіктерден тұрады; практикалық тапсырма орындалмады; жауаптың презентациясында грамматикалық, терминологиялық қателіктер жіберілді, логикалық реттілік бұзылды
ауызша тапсырма Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс және толық жауаптар берілді; Материал логикалық реттілікті сақтай отырып, сауатты баяндалды; шығармашылық қабілеттері көрсетілді. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс, бірақ толық емес жауаптар берілді, елеусіз қателіктер немесе дәлсіздіктер жіберілді; практикалық тапсырма орындалды, бірақ шамалы қателік жіберілді; Материал логикалық реттілікті сақтай отырып, дұрыс баяндалды. Теориялық сұрақтарға жауаптар негізінен дұрыс, бірақ толық емес, тұжырымдардағы дәлсіздіктер мен логикалық қателіктер жіберілді; практикалық тапсырма толық орындалмады; Материал дұрыс баяндалған, бірақ логикалық реттілік бұзылған Теориялық сұрақтарға жауаптар қателіктерден тұрады; практикалық тапсырма орындалмады; жауаптың презентациясында грамматикалық, терминологиялық қателіктер жіберілді, логикалық реттілік бұзылды.
тестілеу сұрақтарға 90-100% дұрыс жауаптар бар сұрақтарға 70-89 % дұрыс жауаптар бар Сұрақтарға 50-69% дұрыс жауаптар бар сұрақтарға 00-49% дұрыс жауаптар бар
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясын жүзеге асырудағы «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәні
  • Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты: негізгі бағыттары және заңнамасы
  • Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар, Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңды жауапкершілік
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттар: қалыптасу кезеңдері, негізгі түрлері
  • «Мүдделер қақтығысы» түсінігі: мәні, көрінісі, жою механизмдері
  • Халықаралық тәжірибеде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру
  • Білім және тәрбие жүйесі арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды қалыптастыру
  • Академиялық адалдық: мәні мен мағынасы
  • Шет елдердің білім беру жүйесінде академиялық адалдықты қалыптастыру
  • Д
Негізгі әдебиет
  • 1. Концепция антикоррупционной политики Республики Казахстан на 2022-2026 годы. Указ Президента РК от 2 февраля 2022г. 2. ЗАКОН РК О противодействии коррупции от 24 ноября 2015г. (с изменениями и дополнениями по состоянию на 29.12.2021 г.) 3. УГОЛОВНЫЙ КОДЕКС РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН (с изменениями и дополнениями по состоянию на 12.09.2022 г.) от 21.05.22 г. № 123-VII (вводятся в действие с 24 ноября 2022 г.) 4. Конвенция ООН против коррупции (31 октября 2003 г.). 5. Стамбульский план действий по борьбе против коррупции. Обзор законодательно-правовой и институциональной базы для борьбы с коррупцией. Казахстан:обобщенная оценка и рекомендации,принятые на четвертой обзорной встрече 20–21 октября 2005 г.,ОЭСР, Париж. http://www.oecd.org/investment/anti- ribery/35716643.pdf 6. Кодекс академической честности студентов НАО «ВКТУ имени Д. Серикбаева», https://www.do.ektu.kz/laws/EKSTU/I_059-I-2021.pdf. 7. Антикоррупционный стандарт НАО «ВКТУ имени Д. Серикбаева»,https://www.do.ektu.kz/laws/smk_corruption/AS_NAO_EKTU064-I-2021.pdf 8. Система менеджмента противодействия коррупции в НАО «ВКТУ имени Д. Серикбаева»,https://www.do.ektu.kz/laws/smk_corruption/P_NAO_EKTU047-I-2020.pdf 9. Правила разрешения конфликта интересов в НАО «ВКТУ имени Д. Серикбаева».https://www.do.ektu.kz/laws/smk_corruption/DP_NAO_EKTU044-I-2020.pdf 10. НАЦИОНАЛЬНЫЙ ДОКЛАД О ПРОТИВОДЕЙСТВИИ КОРРУПЦИИ за 2021 год.https://www.gov.kz/memleket/entities/anticorruption/documents/details/283483?lang=ru
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Концепция антикоррупционной политики Республики Казахстан на 2022-2026 годы. Указ Президента РК от 2 февраля 2022г. 2. ЗАКОН РК О противодействии коррупции от 24 ноября 2015г. (с изменениями и дополнениями по состоянию на 29.12.2021 г.) 3. УГОЛОВНЫЙ КОДЕКС РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН (с изменениями и дополнениями по состоянию на 12.09.2022 г.) от 21.05.22 г. № 123-VII (вводятся в действие с 24 ноября 2022 г.) 4. Конвенция ООН против коррупции (31 октября 2003 г.). 5. Стамбульский план действий по борьбе против коррупции. Обзор законодательно-правовой и институциональной базы для борьбы с коррупцией. Казахстан:обобщенная оценка и рекомендации,принятые на четвертой обзорной встрече 20–21 октября 2005 г.,ОЭСР, Париж. http://www.oecd.org/investment/anti- ribery/35716643.pdf 6. Кодекс академической честности студентов НАО «ВКТУ имени Д. Серикбаева», https://www.do.ektu.kz/laws/EKSTU/I_059-I-2021.pdf. 7. Антикоррупционный стандарт НАО «ВКТУ имени Д. Серикбаева»,https://www.do.ektu.kz/laws/smk_corruption/AS_NAO_EKTU064-I-2021.pdf 8. Система менеджмента противодействия коррупции в НАО «ВКТУ имени Д. Серикбаева»,https://www.do.ektu.kz/laws/smk_corruption/P_NAO_EKTU047-I-2020.pdf 9. Правила разрешения конфликта интересов в НАО «ВКТУ имени Д. Серикбаева».https://www.do.ektu.kz/laws/smk_corruption/DP_NAO_EKTU044-I-2020.pdf 10. НАЦИОНАЛЬНЫЙ ДОКЛАД О ПРОТИВОДЕЙСТВИИ КОРРУПЦИИ за 2021 год.https://www.gov.kz/memleket/entities/anticorruption/documents/details/283483?lang=ru