Антеналы-фидерлық құрылғылар

Алимханова Аслима Жеңісқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс радиоэлектрондық бұйымның, үлгінің, кешеннің құрамдас бөлігі болып табылатын антенна мен фидер трактінің жиынтығын зерттейді. Олар радиобайланыс пен деректерді берудің тиімді жұмысын қамтамасыз етуде маңызды рөл атқарады. Антеннаны беру құрылғыларына антенналар, коаксиалды кабельдер, қосқыштар, адаптерлер және антеннаны радио жабдықтарына қосу үшін қажет басқа компоненттер кіреді.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Радиотехника және телекоммуникация негізі

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқыту мақсаты студенттерді антенаның қажетті типі мен оның берілген диапазон жиілігі мен аймақтың рельефын ескере отырып радиотрассада радио толқынның таралуының қоректену сұлбасын таңдауды үйретеді.
Міндет
  • студенттерді берілген диапазон жиілігі мен аймақтың рельефын ескере отырып радиотрассада радио толқынның таралуына байланысты қажетті антена түрі мен радиорелелі, космостық желілер және басқа да жүйелерді қолданып қоректену сұлбасын таңдауды үйретеді.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Өздігінен оқу, бақылау, интелектуалды, мәдени, физикалық және кәсіби өздік даму және өздігінен тәсілмен құралдарды таңдап білім алу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Заманауи қоғамның дамуына, ақпаратты алу, өндеу, сақтауға және коммуникативті мақсаттарды шешетін ақпараттық технологиялар мен заманауи техникалық құралдардың маңыздылығы мен негізін түсінуін көрсету. шешілетін негізгі тәсілдерді игеру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Команда мүшесінде жеке тиімді жұмыс істеп, жеке топтарды басқару білімділігін көрсесте білу, жеке жауапкершілікті қолдана білу, кәсіби этика мен ережелерді қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Кәсіби ортада және бүкіл қоғамда қатынас жүргізу, сонымен қатар шетеле тілді меңгеріп сол тілде қатынаса білу; қалаыптасқан және жаңатехникалық құжаттандыру сараптау мен жасау; Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар саласында комплексті және инженерлік қызмет нәтижесін нақты түрде баяндау және қорғау
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • радиоэлектроникалық техникалық құралдардың, компьютерлік желілерді, байланыс және жүйелерді құрастыру, құрылысын өткізу, жобалау негізі; - радиоэлектронды құрылғылар және электр байланыс жүйелерiнiң пайдалануын және жобалау кезінде стандарттау, метрологиялық және тiршiлiк әрекетiнiң қауiпсiздiгiнiң қамтамасыз ету; - телекоммуникациялық жүйелердегi ақпарат қорғаудың техникалық және программалық-математикалықнегіздері;
Оқыту әдістері

1. оқу-зерттеу қызметінің технологиялары 2. коммуникативтік технологиялар 3. ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Аралық бақылау 2 0-100
2  рейтинг 1 Тәжірибе жұмысы 0-100
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырыпқа кіріспе
  • Антенналардың жіктелуі
  • 1 Бағытталған антенналар
  • Дөңгелек бағыт диаграммасы бар антенналар
  • 2 Бағытталған антенналар
  • Фазалық антенна торлары
  • Антенна торларының жіктелуі
  • ФАР сипаттамалары
  • Апертуралық антенналар
  • Айна антенналары
  • Бағыттық үлгіні көбейту теоремасы
  • Антенналардың классификациясы
  • Диафрагма эмитенттері
  • Фракталды пішінді антенналар
  • Антеннаның қуат көзі
Негізгі әдебиет
  • 1. Кочержевский Г.Н., Ерохин Г.А., Козырев Н.Д. Антенно-фидерные устройства. – М.: Радио и связь, 2004. – 352 с. 2. Сазонов Д.М. Антенны и устройства СВЧ. – М: Выс. Шк., 2008. – 432с. 3. Айзенберг Г.З. Коротковолновые антенны.-М.: Связьизд, 2002.-156с.
Қосымша әдебиеттер
  • 4.Нефёдов Е.И. Название: Антенно-фидерные устройства и распространение радиоволн Издательство: М.: Академия Язык: Русский Год: 2008 5. Антенно-фидерные устройства: Учебное пособие / Под ред. А. М. Сомова. — М.: Горячая линия—Телеком, 2011. — 404 с., ил. ISBN 978-5-9912-0152-0.