Электрондық және өлшеу техникасының негiздері

Алибеккызы Карлыгаш

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Физикалық электроника негіздерімен таныстыру, әртүрлі құрылғылар мен аппараттарды жасауда және жасауда қолданылатын көптеген электрондық, иондық және жартылай өткізгіш құрылғылардың жұмыс істеу принципі мен параметрлерін анықтайтын физикалық құбылыстар мен процестердің мәнін ашу. Белгілі бір қолдану мен жұмыс жағдайларына байланысты құрылғының бір немесе басқа түрін орынды таңдау мүмкіндігін қалыптастыру.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Инженерлік білім беруге кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Мақсаты: физикалық электрониканың негіздерімен таныстыру, Медициналық және электронды техниканың әртүрлі құрылғылары мен аппараттарын жасау және жасау кезінде қолданылатын көптеген электронды, иондық және жартылай өткізгіш құрылғылардың жұмыс принципі мен параметрлерін анықтайтын физикалық құбылыстар мен процестердің мәнін ашу. Нақты қолдану саласына және пайдалану жағдайларына байланысты құрылғының белгілі бір түрін дұрыс таңдау қабілетін қалыптастыру.
Міндет
  • Схемотехниканы және электірлі өлшеу аспаптарының байланысу құрылыс түрлерін және сол аспатың орта және үлкен интеграциалы заманауи интегралды схеманы микропроцессорлар мен микроконтроллердің қатысуымен қарастыру;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: ведущая (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - ізденіс-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі);
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - жартылай өткізгіш құрылғылардың, күшейткіштердің негізгі сипаттамаларын алып тастау және әртүрлі электрондық тізбектердің параметрлерін анықтау, элементтер базасын таңдау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • әртүрлі өндірістік объектілерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерін бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесін әзірлеу және енгізу процесін ұйымдастыру;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • мамандар үшін де, маман еместер үшін де автоматтандыру жүйелеріндегі микропроцессорлық кешендерді әзірлеу және пайдалану бойынша жұмыстарды ұйымдастыру саласындағы ұсынылатын жобалық шешімнің мәселелері мен презентацияларын тұжырымдау;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқу нәтижесінде студент электротехникалық аппаратурамен және электрондық құрылғылармен жұмыс істеу дағдыларына ие болады; - эксперименттік деректерді өңдеу және сынақтардың дәлдігін бағалау дағдылары
Оқыту әдістері

интерактивті лекция (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекшілік ететін (бақыланатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтар немесе оқу фильмдерін көрсету; мотивациялық сөйлеу);

ақпарат және коммуникация (кәсіби қолданбалы бағдарламалық пакеттерді пайдаланатын компьютерлік сыныптағы сабақтар);

ізденіс пен зерттеу (оқу үрдісіндегі студенттердің өз бетінше ізденушілік әрекеті).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат Жүйелі теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап беру қабілетін көрсетеді. Күшті теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге өз бетінше немесе болмашы қателермен түзететін болмашы қателіктер жібереді. мұғалімнің түзетуі Теориялық білімі таяз, құбылыстар мен процестерді талдау дағдылары нашар дамыған, дәлелді қорытындылар жасау және мысалдар келтіру қабілеті жеткіліксіз, монологтық сөйлеуде, терминологияда, логика мен баяндау жүйелілігінде жеткіліксіз еркіндік көрсетеді, қателер жібереді, оларды түзету арқылы ғана түзетуге болады. Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, монологтық сөйлеуді нашар меңгергенін көрсетеді, терминологияны білмейді, логика мен жүйеліліктің жоқтығын көрсетеді. презентация, мұғалімнің түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабақта жауап беруден бас тартады
Практикалық сабақтарда жұмыс Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, жұмысты толық көлемде орындады; есеп талаптарға сәйкес жасалған; қателік талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдануды біледі; оқытылатын және бұрын оқытылатын материал арасында, сондай-ақ басқа пәндерді оқуда алған материалмен байланыс орната алады. Жұмысты «5» деген бағаға талапқа сай орындады, бірақ 2-3 кемшілік болды. Студенттің сұрақтарға жауабы 5 жауап беруге қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімді жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқыған материалмен және басқа пәндерді оқуда меңгерген материалмен байланысын қолданбай беріледі; Бір қате немесе екіден көп кемшілік жіберілсе, оқушы оны өз бетінше немесе мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзете алады. Жұмысты толық емес, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындыларды алуға мүмкіндік беретін көлемнің 50% кем емес орындады; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін кейбір мәселелер туындайды; бір өрескел қатеден және екі олқылықтан артық емес. Жұмыс толық аяқталмады немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 балл алу үшін қажет мөлшерден көп қателер мен кемшіліктер жіберді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Аралық бақылау Межелік тест: 18-20 ұпай – білімін жоғары деңгейде көрсетті Межелік тест: 14-17 ұпай – базалық деңгейде білімін көрсетті Межелік тест: 13-10 ұпай – қанағаттанарлық деңгейде білімін көрсетті Межелік тест: 0-9 балл – білім игерілмеген болып саналады
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1
  • Тақырып 2
  • Тақырып 3
  • Тақырып 4
  • Тақырып 5
  • Тақырып 6
  • Тақырып 7
  • Тақырып 8
  • Тақырып 9
  • Тақырып 10
  • Тақырып 11
  • Тақырып 12
  • Тақырып 13
  • Тақырып 14
  • Тақырып 15
Негізгі әдебиет
  • 1 John Bird Electrical and Electronic Principles and Technology / third Edition Published by Elsevier Ltd. All rights reserved, 2007, UK 2 Denis L. Eggeston Basic Electronics for Scientists and engineers Occidental College, Los Angeles, Cambrodge University press, 2011 3 Albert Malvino, David J. Bates Electronic Principles, 7 Edition, 2015 4 МарголинВ.И., Физические основы микроэлектроники. М.: Академия, 2008. – 400с. 5 ТолмачевВ.В., Скрипник Ф.В. Физические основы электроники. М.: НИЦ «Регулярная и хаотическая динамика», Институт компьютерных исследований, 2009. – 462с. 6 Майер Р.В., Основы электроники. М.: ГГПИ, 2011. – 180с. 7 Прянишников В.А. Электроника. Полный курс лекций. - СПб.: КОРОНА принт, Бином Пресс, 2006, - 416с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1 ОпадчийА. Аналоговаяи цифроваяэлектроника. –М.: Горячаялиния. Те-леком, 1999. 2 Ямнурин Н.П.Электроника. –М.: «Академия», 2011, 238. 3 Щука А.А. Электроника.Учебное пособие. Изд-во.:ВНV-СПб, 2005. -800с. 4 БулычевА.Л., Лямин П.М., Тулинов В.Т.Электронные приборы. Учебник для ВУЗов–М.: Лайт, ЛТД 2000. – 416с. 5 Fehr. III, Ralph. Industrial power distribution : train aid / R. E. Fehr. III. - second edition. - Canada : Wiley, 2016. - 411 p. - Index: р. 405-411