Байланыстағы сандық желілер
Сипаттама: Электробайланыстың негізгі компонентері. Телекоммуникациялық желiлердiң құрылымы.Аймақтық телекоммуникациялық желiлер. Ақпаратты тасымалдау аумағы жайында біраз мәлімет. Сандық байланыс жүйелерінің элементтері.. Байланыс арналары және олардың сипаттамалары. Байланыс арналарының математикалық модельдері.
Кредиттер саны: 8
Пререквизиты:
- Инженерлік білім беруге кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 45 |
СӨЖ | 120 |
курстық жұмыс | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Курстың мақсаты: қазіргі заманғы сандық байланыс желілері және сандық сигналдардың таралу жолдары мен прициптерін баяндау; сандық жүйенің таралуы мен түрлендіру мүмкіндіктерін келтіру жайлы; ақпаратты тарату құрылғысының қасиеттерін анықтайтын заңдылықтарын және жұмыс істеу мақсаттарын айқындау болып табылады Білім алушылар білуге қажетті:
Міндет
- Заманауи желі байланысының техникалық негізі болып ақпаратты-транспорттық желі болып табылады. Ол ақпаратты стандартты немесе реттелген сандық ағынды өндірушіден тұтынушыға жоғарғы сапалы және қауыпсіз жіберу үшін қолданылады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Кәсіби қызмет саласы, технологиялар, құралдар, техника және қашықтықта ақпарат алмасу үшін жағдай жасауға, электрондық тәсiлмен ақпаратты түрлендіруге бағытталған адам қызметінің әдістерін жиынтығын қамтыйтын ғылым мен техника болып табылады.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Түлектердің кәсіби қызметінің объектілері технологиялық жүйелерде, техникалық құралдарда жұмыс жасайтын өндірістер, компаниялар, кешендер, мекемелер, ұйымдар және білім беру нысандары болып табылады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- эксплуатациялық жүйе мәселелерінде құзыретті болу: - Радиохабар; - Қолданылатын компьютерлік және электрондық құралдар; - Коммутация; - Телекоммуникация.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Кәсіби ортада және бүкіл қоғамда қатынас жүргізу, сонымен қатар шетеле тілді меңгеріп сол тілде қатынаса білу; қалаыптасқан және жаңатехникалық құжаттандыру сараптау мен жасау; Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар саласында комплексті және инженерлік қызмет нәтижесін нақты түрде баяндау және қорғау
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- радиоэлектроникалық техникалық құралдардың, компьютерлік желілерді, байланыс және жүйелерді құрастыру, құрылысын өткізу, жобалау негізі; - радиоэлектронды құрылғылар және электр байланыс жүйелерiнiң пайдалануын және жобалау кезінде стандарттау, метрологиялық және тiршiлiк әрекетiнiң қауiпсiздiгiнiң қамтамасыз ету; - телекоммуникациялық жүйелердегi ақпарат қорғаудың техникалық және программалық-математикалықнегіздері;
Оқыту әдістері
1. оқу-зерттеу қызметінің технологиялары 2. коммуникативтік технологиялар 3. ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | 1 Практикалық сабақ | 0-100 |
2 Практикалық сабақ | ||
3 Практикалық сабақ | ||
Аралық бақылау 1 | ||
2 рейтинг | 4 Практикалық сабақ | 0-100 |
5 Практикалық сабақ | ||
6 Практикалық сабақ | ||
Аралық бақылау 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жұмыс | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Байланыс желілері және олардың жіктелуі
- Телефон желілерін құру принциптері
- Аналогтық телефон желілері
- Сандық телефон желілері
- Желіні құру стратегиясы
- Аудандастырылған және аудандастырылмаған ГТС салу
- Сақиналы құрылымы бар цифрлық ГТС құру
- СТС цифрландыру стратегиясы
- Абоненттік қол жеткізу желілері
- Коммутация жүйелерінің принциптері
Негізгі әдебиет
- 1.Ведомственные нормы технологического проектирования. Станции городских и сельских телефонных сетей. ВНТП-112-98. 2.И.С. Михалин М.А. Комягин Р.Н. Сидорцов «Основы проектирования современных систем коммутации» г. Ростов-на-Дону. 2001. 3.Потемкин И.С. Функциональные узлы цифровой автоматики.–М.: Энергоатомиздат, 1988.