Электромагниттік толқындардың берілу теориясы

Асқадұлы Қанат

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән электромагниттік толқындардың физикалық негіздерін және олардың байланыс және телекоммуникация жүйелерінде ақпаратты таратуда қолданылуын зерттейді.Радио және жарық диапазонындағы электромагниттік толқындардың ашылу тарихы.Радио байланыстарындағы бағыттаушы жүйелер.Оларды жобалау. Жұмыс принципі. Бағыттаушы жүйелердің сапалық сипаттамалары. Радио байланыстарында ақпаратты беру технологиясында практикалық қолданудың мысалдары.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Инженерлік білім беруге кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты: Студенттер әр түрлі ортада, электромагниттік энергияның тарату желілерінде және ультра жоғары жиіліктегі және оптикалық диапазондағы сызықты құрылғылардағы электромагниттік процестер теориясының негіздерін меңгереді.
Міндет
  • TPEMW курсының негізгі мақсаты - заттардың бір формасын - электромагниттік өрісті және технологияның әр түрлі құрылғыларындағы көріністерін, электромагниттік процестерді модельдеудің заманауи әдістерін, байланыс әдістерінде қолданылатын электромагниттік өрістерді талдау, синтездеу және есептеу әдістерін зерттеу. Зерттеу ғылыми-техникалық әдебиеттермен өзіндік жұмыс қажеттілігін туғызуға және шоғырландыруға, арнайы пәндердегі электромагниттік өрістерді талдау, есептеу және синтездеу теорияларын қолдану әдістері туралы және болашақ мамандықтың инженерлік мәселелерін сәтті шешуге арналған ой-пікірлердің дамуына ықпал етуі керек.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Пәнді оқу процесі білімді қалыптастыруға және телекоммуникациядағы бағыттаушы жүйелермен жұмыс жасау дағдыларын алуға бағытталған Студент электромагниттік өріс теориясының негіздерін, эмитенттердің электромагниттік толқындардың таралуы туралы, бағыттаушы жүйелердің қасиеттері мен параметрлері туралы біледі. - микротолқынды тізбектер теориясының негіздері; - жұмыс принциптері және микротолқынды пештің функционалды элементтерінің параметрлері; - электромагниттік өріс теориясының негіздері; - эмитенттердің электромагниттік толқындардың сәулеленуі. - электродинамиканың негізгі теңдеулері; - электродинамика есептерін шығару; - нақты электродинамикалық есептердің математикалық модульдері туралы түсінік болуы; - бағыттаушы жүйелер теориясының (тарату желілері) негіздері; - бағыттаушы толқындарды жіктеу; - электродинамиканың шекаралық есептері; - сызықты микротолқынды құрылғылар мен оптикалық диапазон идеялары. Байланыс желілері үшін компьютерлік модельдеу бағдарламаларын білу және оларды радио байланысында бағыттаушы жүйелерді құру кезінде қолдану
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер мыналарды орындай алады: - электромагниттік өрістің сипаттамаларын есептеу, микротолқынды құрылғылардың негізгі параметрлерін есептеу, олардың параметрлерін өлшеу; - электромагниттік толқындардың сыну және дифракция негіздері туралы түсінікке ие болу; - радиожүйелердің электрлік шамаларын өлшеу; - техникалық әдебиеттермен жұмыс Алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды ғылыми және техникалық ақпаратты, отандық және шетелдік тәжірибені зерттеу үшін қолданыңыз Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, жобалық есептеулердің техникалық-экономикалық негіздемесін жасай білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пәнді оқу процесі келесі пайымдауларды қалыптастыруға бағытталған Деректер желісіндегі антенна-фидер жүйесін пайдалану және дамыту мүмкіндігіне сенім Антенна-фидерлі құрылғыларды басқаруға арналған процестерге бағытталған басқару жүйелерін модельдеу және дамыту мүмкіндігіне сенім Коммутацияланған байланыс желісіндегі оларға қызмет көрсетудің телекоммуникациялық желілеріндегі бағыттау жүйелері және оларды бағалау әдістері туралы пайымдау. Стандарттауды және бағыттаушы жүйелер мен құрылғыларды сертификаттауды қолдану мүмкіндігіне сенім
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • студенттердің терең теориялық білімі мен практикалық дағдыларына негізделген, байланыстыра сөйлеу дағдыларын пайдаланудың жан-жақты тәсілдерін дамыту, жаңа буын байланыс желілерін құру тұжырымдамасын зерделеу. Коммуникациялық желілерді жобалау және пайдалану мәселелерін шешуде дағдылар мен білімдерді қолданудағы икемділік көрінісіндегі коммуникативті қабілеттің мәні
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқу процесін ұйымдастыруда болашақ байланыс персоналының менеджерлерін оқытудың әдістері мен әдістерін құрайтын студенттердің өзіндік жұмыстарының келесі түрлері қолданылады. Бұл интерактивті білім беру технологияларын қолдана отырып, дәрістер жүргізу кезінде: электронды оқулықтармен және Интернеттегі ақпараттармен жұмыс жасайтын мультимедиялық кешен) Реферат дайындау, анықтамалық және физикалық энциклопедиямен жұмыс Бақылауды ұйымдастыруда тест, ауызша, жауаптар, есептер, эссе және тест жұмыстары сияқты формалар қолданылады.Осы әдістер оқушының өз бетінше оқуға деген дағдылары мен қабілеттерін дамытады
Оқыту әдістері

- проблемалық оқыту технологиясы - жобалық-бағытталған оқыту; - оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; - коммуникативтік технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, ми шабуылы, оқу дебаттары және басқа да белсенді формалар мен әдістер); - кейстер әдісі (жағдайды талдау); - білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; - ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар. Оқытудың кредиттік технологиясының міндеттерінің бірі білім алушылардың өз бетінше білім алу қабілетін дамыту болғандықтан, ӨРҰ оқытушының тапсырмасы бойынша және әдістемелік басшылығы кезінде, бірақ оның тікелей қатысуынсыз орындалатын оқытуды ұйымдастырудың негізгі нысанына айналады.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг практика 1 0-100
практика 2
практика 3
тестілеу
2  рейтинг практика 4 0-100
практика 5
практика 6
тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1 тақырып 1 электромагниттік өріс теориясы Мазмұны Электромагниттік өріс векторлары Макроскопиялық электродинамика Электромагниттік өрістің қасиеттері Материалдық теңдеулер
  • Тақырып 2
  • Тақырып 3 электромагниттік өріс Мазмұны Кешенді түрдегі векторлық шамалар Кешенді өткізгіштігі Монохроматикалық өріс теңдеулер жүйесі E және H векторлары үшін біртекті толқындық теңдеулер Шексіз ортадағы жазық толқындар Диэлектриктегі толқындар Өткізгіштегі толқындар Толқындардың поляризация түрлері
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Негізгі әдебиет
  • 1. Пименов Ю.В. и др. Техническая электродинамика. - М.:Связь, 2000. 2. Петров Б.М. и др. Электродинамика и распространение радиоволн: Учебник для вузов - М.: Горячая линия - Телеком, 2003. 3. Электродинамика и распространение радиоволн. Сборник задач. Под. ред. Баскакова С.И. – М.: Высш.школа, 2001. 5. Фальковский О.И. Техническая электродинамика. – М.: Связь,2007. 6. Никольский В.В., Никольская Т.И. Электродинамика и распространение радиоволн. - М.: Наука, 2011.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Петров Б.М. и др. Электродинамика и распространение радиоволн: Учебник для вузов - М.: Горячая линия - Телеком, 2004. 2. Баскаков С.И. Электродинамика и распространение радиоволн. – М.: Высш.школа, 2000. 3. Электродинамика и распространение радиоволн. Сборник задач. Под. ред. Баскакова С.И. – М.: Высш.школа, 2005. 4. Туровский Я. Техническая электродинамика. Пер. с польск. - М.: «Энергия», 2001 - 488 с.: с ил.