Инженерлік білім беруге кіріспе
Сипаттама: Пән инженерия және инженерлік білім туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Нысан мен инженерия пәні зерттеледі. Пәнде инженерлік білім берудің мақсаты мен міндеттері, болашақ маманның оқу процесінде алған құзыреттері, білімдері, дағдылары ашылады. Пәнді оқу барысында білім алушылар білім беру процесінің құрылымы мен кезеңдерімен, сабақтардың, практикалардың түрлері мен нысандарымен, аралық және қорытынды бақылауды ұйымдастырумен танысады. Пәнде ғылыми-зерттеу жұмысының, қосымша білім берудің, жұмысшы мамандықтарын алудың маңыздылығы ашылады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Физика. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
диф.сынақ | |
Қорытынды бақылау нысаны | диф.сынақ |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Негізгі машинажасау саласында инженерлік біліммен танысу, олардың функционалды міндеттері мен, терминдері мен және өндірістің ел экономикасына тигізер маңыздылығы мен танысу.
Міндет
- Өндіріс процесі-бұл адам жүзеге асыратын табиғат объектілерінің сапалы өзгеруі. Технологиялық процесті өндіріс бөлігі ретінде жүзеге асыру кезінде адам өзіне екі міндет қояды және шешеді: оның қажеттілігін қанағаттандыратын өнімді алу және оны өндіруге кететін еңбек шығындарын барынша азайту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Өнім мен өндіріс, өңдеу әдістері, металл өңдеу жабдықтары мен құралдары, машина бөлшектері бетінің сапасы, өңдеу дәлдігі, стандарттау, техникалық нормалау, өндірісті автоматтандыру, роботтандыру және автоматтандырылған жобалау туралы алғашқы ұғымдар.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- "Машина жасау технологиясы" пәнін қолданбалы ғылым ретінде қалыптастыру мен дамытудың алдында соңғы үш жүз жыл бойы машина жасаудың үздіксіз прогресі болды. Прогресс деңгейі өндірістік процестерді зерттеу қарқындылығымен және оларды ғылыми жалпылаумен, өңдеу және құрастыру технологиясындағы заңдылықтарды орнатумен анықталды.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Өндіріс процесі-бұл адам жүзеге асыратын табиғат объектілерінің сапалы өзгеруі. Технологиялық процесті өндіріс бөлігі ретінде жүзеге асыру кезінде адам өзіне екі міндет қояды және шешеді: оның қажеттілігін қанағаттандыратын өнімді алу және оны өндіруге кететін еңбек шығындарын барынша азайту.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Әрбір технологиялық процесті орындау үшін адам әртүрлі еңбек құралдарын жасайды және қолданады, олардың арасында өндіріс құралдары шешуші рөл атқарады. Өндірістің даму тарихы қарапайым тас балтадан бастап қазіргі заманғы Автоматты машиналарға, шеберханалар мен зауыттарға дейінгі өндіріс құралдарының даму қарқынының өсіп келе жатқанын көрсетеді.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Қазіргі кезеңде машина жасау техникасы мен технологиясын дамытудың негізгі бағыттары. Қазіргі заманғы машина жасау өндірісінің инженер-технолог мамандығының ерекшеліктері. Машина жасау технологиясындағы бұйым және өндіріс. Бұйым конструкцияларының технологиялылығы.
Оқыту әдістері
өндірістік-технологиялық-машина жасау бұйымдарының (тораптардың, машиналардың, жабдықтардың және т. б.) бөлшектерін дайындау және құрастырудың технологиялық процесін жүзеге асыру және өндірісте технологиялық тәртіптің сақталуын бақылау; материалдар мен жабдықтардың тиімді пайдаланылуын бақылау;
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Алғы сөз
- 3
- 5
- 8
Негізгі әдебиет
- Технология машиностроения, Проектирование технологических процессов, Сысоев С.К., Сысоев А.С., Левко В.А., 2016
Қосымша әдебиеттер
- Учебное пособие. — М.: Академия, 2006. — 176 с.: ил. — (Высшее профессиональное образование). — ISBN 5-7695-2519-3.