Пісіру үрдістерінің теориясы
Сипаттама: Бұл пән дәнекерлеу кезінде болатын физикалық және химиялық процестерді, дәнекерлеу жабдықтарының жұмыс істеу ерекшеліктерін, дәнекерлеу тігістерінің түрлерін, дәнекерлеу процестерінің технологияларын және т.б. зерттейді. Дәнекерлеу процестерінің теориясын білу дәнекерлеу жұмыстарын тиімді жүргізу және сапалы дәнекерлеуді қамтамасыз ету үшін қажет.
Кредиттер саны: 8
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 60 |
СӨЖ | 120 |
курстық жұмыс | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Дәнекерлеу процестерінің теориясы жоғары сапалы, заманға сай құралмалы материалдар алу әдісімен таныстырады,машина жасау өндірісіндегі бөлшектерді пісірү технологиялық үрдісінің теориялық негізімен таныстырады.
Міндет
- Үрдіс негізі. Қазіргі кездегі жағдайы, болашақтағы дамуы. Пісіріп қосудың физикалық негізі, әдістерінің жіктелуі, материалдардың пісірілуге қабілеттілігі. Пісірудің доғалық әдісі: қолмен, жартылай автоматты, автоматты, флюс астында, қорғалған газдар ортасында.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Студент өз еркімен технологиялық үрдісті таңдай білу керек: қажетті қондырғы құрал таңдай алуы қажет.Студент, қысымымен өңдеу, пісіру, кесумен өңдеу операцияларын өз еркімен орындай алатындай болу керек.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Автоматтандырылған өндірістік процестерді жобалау негіздері және информациялық байланысты қамтамасыз ету.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Пісіру әдісінің механикалық әдісі:ультрадыбысты, үйкеліс арқылы суық және, жарылыс арқылы.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Балқымалардың балқу коэффициентін анақтау және қолмен доғалы пісіру кезіндегі жобалауды анықтау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Эмтихан
Оқыту әдістері
Оқытудың кредиттік технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық нысандарда жүргізілуге тиіс. Білім алушыларды білімді іздеуге және басқаруға тартуға, мәселелерді өз бетінше шешу тәжірибесін алуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялар арасында мыналарды атап өткен жөн: проблемалық және жобалық - бағытталған оқыту технологиясы; оқу-зерттеу қызметінің технологиясы.; коммуникативтік технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, ми шабуылы, оқу пікірталастары және басқа да белсенді формалар мен әдістер); кейс әдісі (жағдайды талдау); білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологияларының; -ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Дәрістер бойынша ағымдағы сауалнама. Үлестірме материал бойынша тест тапсырмалары. Сабаққа қатысу. | 0-100 |
Балқыту материалдарының маркалары мен мақсаты | ||
Балқымайтын электродтардың белгіленуі мен маркалары | ||
2 рейтинг | Дәрістер бойынша ағымдағы сауалнама. Үлестірме материал бойынша тест тапсырмалары. Сабаққа қатысу. | 0-100 |
Ұнтақ сымның құрамын есептеу | ||
Дәнекерлеу және балқыту үшін ағындардың маркалары мен мақсаты | ||
Қорғаныс газдарының маркалары мен мақсаты | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жұмыс | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Балқытумен дәнекерлеуге арналған электродты (қосымша, балқытатын) Дәнекерлеу материалдары
- Балқымайтын электродпен пісіру
- ГОСТ 2246, сым маркасы, классификациясы және белгіленуі
- ГОСТ 10543, сым маркалары, жіктелуі және белгіленуі
- материалға қойылатын талаптар, белгіленуі және маркалары
- Сым конструкциясы, өзекшенің компоненттері, дайындау
- Пісіруге арналған ұнтақ сым
- Өздігінен қорғау сымдары
- Қазіргі флюстердің тағайындалуы мен жіктелуі
- Қышқыл, бейтарап және негізгі флюстер
- Марганецсіз және марганецті флюстер
- Жалпы мәліметтер
- Жабынның қорғаныс функциялары
- Ерекше қасиеттері бар жоғары қоспаланған болаттарды дәнекерлеуге арналған жабылған электродтардың түрлері
- Шойын мен Түсті металдарды дәнекерлеуге арналған жабылған электродтар
Негізгі әдебиет
- 1 Теория сварочных процессов / под ред. В.Р. Фролова. – М.: Высшая школа, 2018. – 559 с. 2 Багрянский К.В., Добротина З.А., Хренов К.К. Теория сварочных процессов – Вища школа, 2016. – 424 с. 3 Петров Г.Л., Тумарев А.С. Теория сварочных процессов. - М.: Высшая школа, 2017 4 Сварка. Резка. Контроль.: Справочник. Том 1. / под общ. ред. Н.П. Алешина, Г,Г. Чернышова. – М.: Машиностроение, 2004. – 624 с. 5 Сварка и свариваемые материалы: В 3-х Т. Т 1. Свариваемость материалов. Справочник под ред. Э.Л. Макарова. М.: Металлургия, 2011. – 528 с. 6 Теория сварочных процессов./Под ред. В.М. Неровного. - М: Изд-во МВТУ им.Н.Э. Баумана,– 2007, 752 с.
Қосымша әдебиеттер
- 3.1 Щекин В.А. Технологические основы сварки плавлением: учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по направлению 651400 «Технол. машины и оборудование» по специальности 120500 «Оборудование и технология свароч. пр-ва». Изд. 2-е, перераб. Ростов-на-Дону. Феникс, 2016. 345с. 3.2 Сварочные материалы для дуговой сварки: Справочное пособие: В 2-х т. Т.1: Защитные газы и сварочные флюсы / Б.П.Конищев, С.А.Курланов, Н.Н.Потапов и др.; Под общ. ред. Н.Н.Потапова. М.: Машиностроение, 2009. 544с. 3.3 Сварочные материалы для дуговой сварки: Справочное пособие: В 2-х т. Т.2: Сварочные проволоки и электроды / Н.Н.Потапов, Д.Н.Баранов, О.С.Коковкин и др.; Под общ. ред. Н.Н.Потапова. М.: Машиностроение, 2003. 768с. 3.4 Петров Г.Л. Сварочные материалы. Учебное пособие для вузов. Л.: Машиностроение, 2012. 280с.