Әлеуметтану

Аубакирова Жанна Сакеновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Әлеуметтану қоғамдық көңіл-күйді, әртүрлі топтардың немесе жеке адамдардың мінез-құлық мотивтерін зерттейді, әлеуметтік жүйені, әлеуметтік нормаларды, құндылықтарды, рөлдерді, мәртебелерді, артықшылықтарды, қоғамдық пікірді және біз «әлеуметтік өмір» деп атайтын нәрсені құрайтын көптеген басқа құбылыстарды талдайды. Әлеуметтік өмірді зерттеу үшін әртүрлі құралдар қолданылады.

Кредиттер саны: 2

Пререквизиты:

  • Адам. Қоғам. Құқық. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 15
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • «Әлеуметтану» курсының мақсаты: студенттерде әлеуметтік өзара әрекеттесу және даму заңдылықтарының қызмет ету ерекшеліктері, әлеуметтік институттардың, әлеуметтік құрылым мен әлеуметтік қатынастардың ерекшеліктері туралы ғылыми білімдерін дамыту, студенттердің бойында жалпылама түсінік қалыптастыру. социологиялық ақпаратты жинаудың негізгі әдістері мен осы білімді тәжірибеде қолдану дағдылары; қазіргі заманғы әлеуметтік ұйым және қоғамның әлеуметтік дамуы, әлеуметтік өзара әрекеттесу және әлеуметтік қатынастар туралы түсініктерді қалыптастыру, өзінің кәсіби қызметінің әлеуметтік салдарын талдау қабілетін дамыту; топта жұмыс істеу қабілетін дамыту.
Міндет
  • - қоғамды, әлеуметтік қауымдастықтар мен әлеуметтік топтардың пайда болуын, әлеуметтік процестер мен әлеуметтік өзгерістердің түрлері мен бағыттарын түсінуге социологиялық көзқарас туралы түсінік беру; - Ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. - Қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулерді жүргізу әдістемесі мен әдістері туралы түсінік беру, студенттерге әлеуметтануда теориялық білімдерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. - Оқушыға әлеуметтік байланыстар мен қарым-қатынастар жүйесін қалыптастыруға, дүниетанымын дамытуға көмектесу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Оқыту: әлеуметтанудың негізгі ұғымдарын біледі, әлеуметтік құрылым мен стратификациялық жүйелердің қалыптасу себептерін түсінеді, әлеуметтік өзара әрекеттесу және даму заңдылықтарын біледі, социологиялық зерттеулер туралы түсінігі бар.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • социологиялық ақпаратты жинаудың негізгі әдістері туралы алған білімдерін қолдануды біледі, көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу және талқылау дағдыларына ие. Ақпарат: алынған ақпаратты талдау және бағалау әдістемесін біледі. Компьютерлік технологиялар: жұмыста және өзін-өзі дамытуда заманауи ақпараттық білім беру технологияларын пайдаланады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Күнделікті, кәсіби және әлеуметтік қызметтің әлеуметтік-мәдени жағдайларын бағалай алады. Фактілерді салыстыра алады, қорытынды жасай алады, өз аргументтерін құра алады, өз ұстанымын айта алады және дәлелдей алады, этика және құқық нормаларына сәйкес әртүрлі жыныстардың, этностардың және діндердің өкілдерімен қарым-қатынас жасауды біледі.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Көпшілік алдында сөйлеу және талқылау дағдылары дамыды. топта жұмыс жасауды біледі, шағын топ жұмысын ұйымдастыруды біледі, қоғамдық өмірге қатысу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - мәтіндермен, веб-сайттармен, іздеу жүйелерімен өз бетінше жұмыс істеу қабілеті бар. - өзін-өзі тәрбиелеуге деген қызығушылықтары дамыды.
Оқыту әдістері

Оқыту сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану қарастырылады: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекшілік ететін (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтар немесе оқу фильмдерін көрсету; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу) ; - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру; - ақпарат және коммуникация (мысалы, кәсіби қолданбалы бағдарламалық пакеттерді пайдаланатын компьютерлік сыныптағы сабақтар); - ізденушілік және зерттеушілік (оқу процесі кезіндегі студенттердің өз бетінше зерттеушілік әрекеті); - тәрбие мәселелерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Дәріс жазбалары және СӨЖ 0-100
Семинар жұмысы
Коллоквиум және бақылау жұмысы
2  рейтинг Дәріс жазбалары және СӨЖ 0-100
Семинар жұмысы
Коллоквиум және бақылау жұмысы
Қорытынды бақылау диф.сынақ 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
ауызша жауап Материалды талдау, салыстыру арқылы сұрақтарға толық, жан-жақты жауап беріледі. Толық егжей-тегжейлі жауап берілді, бірақ материалды талдау және салыстыру қолданылмады, толық емес жауап берілді. Жауаптар толық емес, логикалық қателер бар Жауаптары дұрыс емес, логикалық қателер, тапсырмалар орындалмаған
бақылау жұмысы, шарттар бойынша диктант Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс және толық жауаптар беріледі; Материал логикалық жүйелілікті сақтай отырып сауатты берілген; Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін көрсетті. Шарттары дұрыс жазылған. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс, бірақ толық емес жауаптар берілді, тапсырманың мағынасын өзгертпейтін қателіктер жіберілді; тапсырма орындалды, бірақ шамалы теориялық қате жіберілді; мәселенің талдауы жоқ, материал логикалық жүйелілікті сақтай отырып сауатты берілген. Барлық сұрақтар дұрыс, толық жауаптар берілмеді. Барлық анықтамаларға жауап берілмейді. (70-89%) Теориялық сұрақтарға жауаптар дұрыс, бірақ толық емес, тұжырымдарда қателіктер бар, мәселенің талдауы жоқ; Практикалық тапсырма толық орындалмаған; Материал сауатты берілген, бірақ логикалық жүйелілік бұзылған. Барлық анықтамаларға жауап берілмейді. (50-69%) Сұрақтардың жауаптарында өрескел қателер бар немесе толтырылғандардың жартысынан азы; Практикалық тапсырма орындалмады; Жауапты баяндау барысында терминологиялық, логикалық, мағыналық қателер жіберіліп, материалды баяндау логикасы бұзылған. Барлық анықтамаларға жауап берілмейді. (0-49%)
Коллоквиум Сұрақтарға 90-100% дұрыс жауап. Жеке және топтық жұмыста дағдыларын көрсетті. Жұмыста сұрақтарға 70-89% дұрыс жауаптар берілген. Жеке және топтық жұмыста дағдыларын көрсетті. Жұмыста сұрақтарға 50-69% дұрыс жауаптар берілген. Жеке немесе топтық жұмыста көрсеткен дағдылары. Сұрақтарға 00-49% дұрыс жауап. Жеке немесе топтық жұмыс дағдылары жоқ.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Әлеуметтанудың пәні мен әдісі
  • Әлеуметтанудың қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері
  • Әлеуметтанулық зерттеудің әдіснамасы, әдістемесі және ұйымдастырылуы
  • Қоғам жүйе ретінде
  • Тұлғаның социологиялық концепциялары
  • Қоғамның әлеуметтік құрылымы
  • Әлеуметтік институттар мен ұйымдар
  • Әлеуметтік жүйедегі мәдениет
  • Конфликт социологиясы
  • Экономикалық әлеуметтану және экономикалық мінез-құлық
  • Білім әлеуметтануы
  • Бұқаралық коммуникациялар социологиясы
  • Отбасы социологиясы
  • Әлеуметтік өзгерістер: концепция, теориялар, факторлар
  • Қазіргі әлеуметтік өзгерістер теориялары
Негізгі әдебиет
  • 1.Гридина В. В. Әлеуметтану: теориялық және қолданбалы зерттеулерді жүргізу әдістемесі, әдістері мен техникасы : Оқу құралы / Гридина В. В.. - Самара: Самара мемлекеттік техникалық университеті, EBS ASV, 2020. — 95 c. - мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/105071.html 2.Пирогов, С. в. Әлеуметтану негіздері: оқу құралы / С. В. Пирогов ; редакциялаған В. В. Кашпур. - Томск: Томск мемлекеттік университетінің баспасы, 2022. — 232 c. — ISBN 978-5-907572-11-9. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/125536.htm 3.Кравченко, А. и. қала әлеуметтануы: теория және әдістеме: оқу құралы / А.и. Кравченко. - Мәскеу: Ай Пи Ар Медиа, 2022. — 509 c. — ISBN 978-5-4497-1773-3. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/123282.html
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Габдуллина к., Раисов Е., 2019 ж. Алматы, МКЕ88, 2019. http://library.atu.kz/files/45294.pdf 2. Кравченко Альберт Иванович Әлеуметтану: оқулық / А. и. Кравченко; Мәскеу мемлекеттік университеті. М. В. Ломоносова Мәскеу: Даңғыл, 2020. https://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Sociolog/kravch/01.php 3. Ядов Владимир Александрович әлеуметтік зерттеу стратегиясы : әлеуметтік шындықты сипаттау, түсіндіру, түсіну: оқу құралы / Мәскеу: ОМЕГА-Л, 2020. http://socialorthodox.info/materials/5_3_Jadov_v_a_sociologicheskoe_issledovanie_metodologija_programma_metody.pdf 4. Забирова.ISBN 9965-718-48-2, Macionis J. Society: The Basics. Pearson, 2016. https://dspace.enu.kz/bitstream/handle/data/4264/sociologiya.pdf?sequence=1 5. Әлеуметтану. Жалпы салыстырмалылық негіздері: оқулық / ред. г. в. Осипов, Л. Н. Москвичев. - 2-ші басылым.. және қосымша-М.: Норма, 2015. - 912 Б. 6. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. 7. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com