Технологиялық үдерістер және аппараттар

Абдулина Сауле Амангельдыевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: "Технологиялық процестер мен аппараттар" пәні кенді және екіншілік шикізаттан металдарды алу технологияларының физика – химиялық негіздері мәселелері бойынша теориялық және практикалық материалдан тұрады. Бастапқы шикізаттың құрамы, оны шикіқұрам дайындау әдістері, гидро - және пирометаллургиялық өңдеу тәсілдері туралы мәліметтерді қамтиды. Пән негізгі және қосалқы жабдықтарды қоса алғанда, Металлургиялық процестерді жобалау және зерттеу міндеттерінде гидромеханиканың, масса алмасу және жылу берудің негізгі заңдарын қолдану бойынша жоғары мектептің негізгі ережелерін қамтиды.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Металлургиялық процестердің теориясы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • «Технологиялық үрдістер мен аппараттар» пәнін оқып үйрену мақсаты - металлургиялық өндірісті қайта бөлуді қамтитын жылу және масса трансферті процестеріндегі негізгі теориялық білімдерін студенттердің инновациялық технологияларды енгізу кезінде шикізатты өңдеу және технологиялық өңдеу технологиялық схемасын негіздеу үшін технологиялық схеманы талдау және есептеу дағдыларын меңгеру. металлургиялық тәжірибеде.
Міндет
  • Гидромеханика, массаалмасу және жылуалмасудың заңдылықтарын металлургиялық процестер мен жабдықтарды жобалау кезінде паудалануды игеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Технологиялық процестерде гидромеханика, массаалмасу және жылуалмасу есептерін есептеу алгоритмін игеру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Технологиялық процестерде гидромеханика, массаалмасу және жылуалмасу есептерін есептеу алгоритмін қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Келешектік мамандардың есептеулерді жүргізу саласында бейімділігін қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Металлургияда және ғылымның қосалқы салаларында заманауи жобалау және зерттеу әдістерін қолдану мүмкіндігін қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқылатын пәндер бойынша өздігінен біліктілігін көтеру мүмкіндгі
Оқыту әдістері

Металлургия

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг жекеше тапсырмалар 0-100
есептерді шығару
тест
2  рейтинг дәрістерді қорғау 0-100
есептерді шығару
реферат
тест
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Коллоквиум по контрольным вопросам демонстрация глубокого и полного знания и понимания всего объема изученного материала; полного понимания сущности рассматриваемых понятий, явлений и закономерностей, теорий, взаимосвязей; умение составлять полный и правильный ответ на основе изученного материала; выделять главные положения, самостоятельно поддерживать ответ конкретными примерами, фактами; самостоятельно аргументировано делать анализ, обобщать выводы знание всего изученного программного материала; полный и правильный ответ на основе изученных теорий; незначительные ошибки и недочеты при воспроизведении изученного материала, определения понятий, неточности при использовании научных терминов или в выводах и обобщениях; материал излагается в определенной логической последовательности, но при этом допускается одна негрубая ошибка или не более двух недочетов, и студент может их исправить самостоятельно при требовании или при небольшой помощи преподавателя; в основном усвоил учебный материал; подтверждает ответ конкретными примерами в ответе допущены существенные отклонения от темы; анализ проблемы, предусмотренный вопросом, носит фрагментный, неполный характер; факты не всегда отделяются от мнений, но студент понимает разницу между ними не усвоено и не раскрыто основное содержание материала; отсутствие выводов и обобщений; грубые ошибки в ответе студента; существенное отклонение от темы и изучаемой программы в процессе изложения ответа; отказ от ответа
Индивидуальные задания представлено логичное содержание; отражена актуальность рассматриваемой темы, верно определены основные категории; в заключении сформулированы развернутые, самостоятельные выводы представлено логичное содержание; раскрыта актуальность темы; имеются незначительные ошибки и недочеты по изученному материалу; в заключении сформулированы общие выводы представлено логичное содержание; актуальность темы раскрыта не полностью; теоретический анализ дан описательно, студент не отразил собственной позиции по отношению к рассматриваемым материалам; не сформулированы выводы не усвоено и не раскрыто основное содержание материала; отсутствие выводов и обобщений; отказ студента от ответа
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Негізгі процестердің жіктелуі;
  • Түсті металдарды өндіруге арналған шикізат
  • Шикізатты металлургиялық өңдеуге дайындау
  • Күйдіру, кальцинациялау, механоактивация
  • Тотықтыра күйдіру;
  • Хлорлы күйдіру
  • Тотықсыздандыра күйдіру
  • Қайнау қабаты пешінде күйдіру;
  • Металлургиялық балқымалар
  • Шарпымалы пеште кендік шикізатты балқыту;
  • Электрбалқыту;
  • Электрохимиялық тазарту;
  • Балқытудың автогендік тәсілдері
  • Гидрометаллургия
  • Тотықтыра-тотықсыздандыра балқыту
Негізгі әдебиет
  • 1 Уткин Н.И., Производство цветных металлов//-М., «Интернет инжиниринг», 2002. 2 Касаткин А.Г. Основные процессы и аппараты химической технологии - М.: Альянс, 2004; 3 В.П. Быстров, Ю.П. Романтеев Металлургия тяжелых цветных металлов//-М. Изд дом МИСиС, 2010 г. 4 Айнштейн В.Г.(ред.) Общий курс процессов и аппаратов химической промышленности 2002 Т.2 М.: Издательство: Бином. ЛЗ. 2014. — 1758 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Гудима Н.В., Шейн Я.П. Краткий справочник по металлургии цветных металлов. М.: Металлургия, 1975. 535 с. 2. Шиврин Г.А. Металлургия свинца и цинка. М.: Металлургия, 1982. 350 с. 3. Еремин Н.И., Наумчик А.Н., Казаков В.Г. Процессы и аппараты глиноземного производства. – М.: Металлургия, 1980. – 359 с. 4 Руководство к практическим занятиям в лаборатории процессов и аппаратов химической технологии /под ред. Романкова П.Г. – Л.: Химия, 1990; 5. Витков Г.А. и др. Гидродинамика и теплообмен в химической технологии – Тверь:ТПИ, 1992.; 6. Технологические расчеты в цветной металлургии. М.: Металлургия, 1975. 255 с. 7. Лоскутов Ф.М., Цейдлер А.А. Расчеты по металлургии тяжелых цветных металлов. М.: Металлургия, 1963. 542 с. 8. Набойченко С.С., Агеев Н.Г., Дорошкевич А.П. Процессы и аппараты цветной металлургии. Екатеринбург 1997 – 655 с. 9. Зеликман А.Н., Вольдман Г.М. Беляевская Л.В. Теория гидрометаллургических процессов. – М.: Металлургия, 1983. – 424 с. 10 Павлов К.Ф., Романков П.Г., Носков А.А. Примеры и задачи по курсу процессов и аппаратов химической технологии. – М.: Недра, 1968. – 847 с.