Қазақ (орыс) тілі

Дронсейка Регина Пранасовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс студенттердің тілдік және сөйлеу құзіреттілігінің деңгейін дамытуға, мәдени, әлеуметтік, ғылыми, іскерлік салалардағы дағдыларды игеруге бағытталған

Кредиттер саны: 10

Пререквизиты:

  • Қазақ (орыс) тілі
  • Қазақ (орыс) тілі. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
реферат
Қорытынды бақылау нысаны реферат
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны 2. Жазбаша емтихан: 1 блок – жабық тест сұрақтары (10 мин); 2 блок – ашық тест сұрақтары (35 мин); 3 блок – мәтінмен лексикалық-грамматикалық жұмыс (55 мин). Емтихан ұзақтығы 1 сағат 40 минут. Емтихан материалы 40% теориялық материалдан және 60% практикалық материалдан тұрады.Егер қорытынды баға 50% жоғары болса студент модульді тапсырды.

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Ұлттық сана мен мәдени мұраға негізделген прогреске бағытталған рухани жаңғырудың жалпыұлттық идеясы шеңберінде студенттердің әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын дамыту. Курс халықаралық деңгейдегі білім мен заманауи технологияларды жеткізуші ретінде әрекет ететін Халықаралық мәдениеттер мен тілдерге интернационализм және төзімділік сияқты қасиеттерді қалыптастыруға бағытталған. Оларды қолдану және беру елдің модернизациясына да, болашақ мамандардың жеке өсуіне де ықпал етуі мүмкін.
Міндет
  • 1. B2 дайындық деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары шеберлік деңгейіне қол жеткізу. 2. Күнделікті өмірде, әлеуметтік және мәдени салаларда, сондай-ақ кәсіби ортада (B2 деңгейі) қарым-қатынас жасау үшін тілдік дағдыларды дамыту және жетілдіру. 3. Коммуникативтік міндеттерге және кәсіби қызметтің ерекшелігіне (B2 деңгейі) байланысты ауызша және жазбаша мәтіндерді құру дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. дұрыс таңдау жасаңыз және қарым-қатынас пен танымның белгілі бір міндеттерін шешу үшін тілдік және сөйлеу құралдарын қолданыңыз, лексиканың жеткілікті мөлшерін, грамматикалық білім жүйесін меңгеруге негізделген. 2. мәтіннің ақпаратын түсіндіру, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, қызметтік іскерлік және кәсіби қарым-қатынас салалары мәтіндерінің стилистикалық және жанрлық ерекшеліктерін түсіндіру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. тіл, мәдениет нормаларына және қарым-қатынас саласының ерекшеліктеріне сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы сөйлеу мінез-құлқының бағдарламаларын құру, 2. күнделікті, әлеуметтік-мәдени, қызметтік және іскерлік мәтіндерді жалпы қабылданған нормаларға, функционалдық бағытқа сәйкес, мақсатына сәйкес лексикалық, грамматикалық және прагматикалық материалдарды қолдана отырып құрастыру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • 1. этикалық, мәдени және әлеуметтік маңызды мәселелерді талқылау кезінде пікірталастарға қатысыңыз, өз көзқарасыңызды білдіріңіз, оны дәлелді түрде қорғаңыз және әңгімелесушілердің пікірлерін сыни тұрғыдан бағалаңыз., 2. өз ниеттері мен қажеттіліктерін жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы әртүрлі жағдайларда қарым-қатынасқа қатысу, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды түрде толық, лексикалық-грамматикалық және прагматикалық тұрғыдан жағдайға сәйкес келтіру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. мәтіндердің мазмұнын беру, бүкіл мәтіннің де, оның жеке құрылымдық элементтерінің де білімін сипаттау, 2. қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат беру, коммуниканттардың әрекеттерін бағалау, ақпаратты қарым-қатынас процесінде әсер ету құралы ретінде пайдалану
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Тілдік нормаларға, функционалдық бағытқа сәйкес әр түрлі тақырыптағы және әр түрлі стильдегі мәтіндерді құрастыру
Оқыту әдістері

1. Курстың коммуникативті бағыты. 2. Тұлғаға бағытталған оқыту. 3. Зерттеу әдістерін қолдану. 4. Ойын әдістерінің технологиясы

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 1. Сынақ 2. Сауалнама 3. Опрос 4. Іс қағаздары 5. Іс қағаздары 6. Іс қағаздары 7. Іс қағаздары 8. Эссе 9. Эссе 10. Эссе 11. Әңгімелесуге/ойынға/топтық жұмысқа қатысу 12. Әңгімелесуге/ойынға/топтық жұмысқа қатысу 13. Презентация/пікірталас 14. Презентация/пікірталас 15. Сынақ 16. Квиз / форум 17. Квиз / форум 18. Іс қағаздары 19. Сынақ 20. Сынақ 21. Презентация 22. Рецензия 23. Жоспар 24. Аннотация 25. Тезистер 26. Глоссарий 27. Іс қағаздары 28. Хат 29. Мәтінге лексика-грамматикалық талдау жасау 0-100
Қорытынды бақылау реферат, емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
1. Шағын топтарда жұмыс істеу. 2. Білім алушының өзіндік жұмысы бойынша тапсырмаларды тапсыру. 3. Презентацияларды дайындау және қорғау. 4. Лексикалық минимумды тапсыру. 5. Грамматикалық минимумды тапсыру. 6. Аралық бақылау. 7. Жазбаша емтихан. Тапсырмаларды 100% орындау 70-89 тапсырмаларды орындау% 69-50 тапсырмаларды орындау% 50 баллдан төмен тапсырмаларды орындау
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • 1
Негізгі әдебиет
  • 1. Никитина С. А. Орыс тілі 11 сынып 2 бөлімде 2 бөлім. 2020. 2. Сабитова З. К. Орыс тілі 10 сынып: қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10 сыныпқа арналған оқулық. 2019. 3. Әділбаева ж. д. А2 деңгейіндегі студенттерге арналған тапсырмалары бар орыс тілінен мәтіндер жинағы: Оқу. жәрдемақы. 2022. 4. Сурова Д. с. орыс тілінің практикалық курсы: оқу.- әдіс. жәрдемақы / Д. с. Сурова; ҚР БҒМ, ШҚМТУ. Д. Серікбаева. - Өскемен: РИО, 2016. - 119 б. 5. Сурова Д. с. ғылыми сөйлеу стилі: оқу. жәрдемақы / Д. с. Сурова; Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, Шығыс Қазақстан мемлекеттік техникалық университеті. Д. Серікбаева (Өскемен). - Өскемен: ШҚМТУ, 2019. - 130 б. 6. Глазкова, м. м. орыс тілінің стилистикасы: оқулық / М. М. Глазкова, О. Н. Морозова. - Мәскеу: Ай Пи Ар Медиа, 2024. — 409 c.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Мизанбеков С. К. Кәсіби орыс тілі: оқу. 5В070200-Атоматизация және басқару мамандығының студенттеріне арналған нұсқаулық. 2018. 2. Сабитова З. К. орыс тілі 11 сынып: жаратылыстану-математикалық бағыттағы 11 сыныпқа арналған оқулық. 2020 3. Сурова Д. с. ЭУП. Ғылыми сөйлеу стилі. 4. Корнев, В. А. сөйлеу аспектісіндегі Орыс тілі: шетелдік оқушыларға арналған оқулық / В. А. Корнев, л. с. Кателина, О.М. Дедова. - Мәскеу: Ай Пи Ар Медиа, 2021. — 412 c. — ISBN 978-5-4497-1324-7. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. - URL: https://www.iprbookshop.ru/110123.html (өтініш берген күні: 22.04.2024). - Кіру режимі: авторизатор үшін. пайдаланушылар. - DOI: https://doi.org/10.23682/110123 5. Ядрихинская, е. а. орыс грамматикасы бойынша жаттығулар жинағы: Оқу құралы / Е. А. Ядрихинская. — Воронеж: Воронеж мемлекеттік Инженерлік технологиялар университеті, 2023. — 96 c.