Саясаттану
Линок Светлана Альбертовна
Сипаттама: «Саясаттану» курсы қоғамның саяси жүйесін зерттейді. Қоғамның қазіргі саяси жүйесінің негізгі мәселелеріне тоқтала отырып, курс саясат, құқықтық сауаттылық, қоғам мен мемлекеттің, үкімет пен қоғамның өзара әрекеттесуі сияқты маңызды мәселелерді көрсетуге және қазіргі жүйе туралы жалпы түсінік беруге мүмкіндік береді. халықаралық қатынастар.
Кредиттер саны: 2
Пререквизиты:
- Адам. Қоғам. Құқық. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 15 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: Міндетті компонент
Цикл: Жалпы білімдік пәндер
Мақсат
- «Саясаттану» курсының мақсаты – студенттердің қоғамдық өмірдің саяси саласы туралы жүйелі білімдерін дамыту, оларды саяси құбылыстар мен процестерді талдауға, мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесуге, саналы саяси таңдау жасауға үйрету, сондай-ақ болашақ мамандарға өз көзқарастарын дамытуға көмектесу. өзіндік дүниетанымы.
Міндет
- Курстың мақсаты: - қоғам туралы білімдер жүйесіндегі саясаттанудың рөлі мен маңызын анықтау, оның зерттеу объектісі, пәні мен әдістерінің ерекшеліктерін ашу; -саяси көзқарастардың, теориялар мен идеологиялардың дамуы мен эволюциясы туралы ақпарат алу; -мемлекеттік, азаматтық қоғам, заң үстемдігі, саясат қалай жұмыс істейтінін, саяси жүйелердің, саясаттану режимдерінің және саяси мәдениеттің қандай түрлері бар екенін түсіну. -саясаттанудың категориялары туралы түсініктерін қалыптастыру, терминологияны түсінуге үйрету; -мемлекетпен әрекеттесу жолдары туралы мәлімет беру. -саяси өмірдегі оқиғаларды талдау және саяси рөлдерді саналы түрде орындау қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Оқыту: саясаттану, адам және азамат құқықтарының негізгі ұғымдарын біледі, азаматтық қоғам мен заңның үстемдігі туралы түсінігі бар, құқықтық және экстремистік әрекет белгілерін ажырата алады, толерантты өмір сүру дағдысы бар. Ақпарат: алынған ақпаратты талдау және бағалау әдістемесін біледі. Компьютерлік технологиялар: жұмыста және өзін-өзі дамытуда заманауи ақпараттық білім беру технологияларын пайдаланады. Этика: этикалық және құқықтық нормаларға сәйкес әртүрлі жыныстардың, этностардың және діндердің өкілдерімен қарым-қатынас жасауды біледі. Этика және құқық нормаларын біледі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- - өмірдің әртүрлі салаларында азаматтың құқықтары мен бостандықтарын жүзеге асыру жолдарын біледі. -мемлекеттік органдармен қарым-қатынас жасауды біледі; - этика және құқық нормаларына сәйкес әртүрлі жыныстардың, этностардың және діндердің өкілдерімен қарым-қатынас жасауды біледі. -әркімнің саяси және идеологиялық таңдау құқығын таниды; - өзінің саяси идеалдары мен құндылықтарын дәлелді түрде қорғайды; -сайлаушы ретінде қазақстандық қоғамның саяси жүйесін қалыптастыруға қатысады, -саясаттану терминологиясын біледі;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- - саяси білімнің теориялық, қолданбалы, құндылық аспектілерін бөліп көрсетуді біледі; - оларды күнделікті өмірге де, кәсіби қызметке де қатысты шешімдерді негіздеу үшін қолданады; - заңнамалық бастамаларды талдайды; - сыни тұрғыдан ойлау қабілеті бар;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Қоғамдық өмір: қоғамдық өмірге белсенді қатысу. Қарым-қатынас және топтық жұмыс. Топта жұмыс істей білу, шағын топ жұмысын ұйымдастыруды біледі.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- - мәтіндермен, веб-сайттармен, іздеу жүйелерімен өз бетінше жұмыс істеу қабілеті бар. - өзін-өзі тәрбиелеуге деген қызығушылықтары дамыды.
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: - интерактивті лекция (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекшілік ететін (бақыланатын) талқылау немесе әңгімелесу; модерация; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру; - ізденушілік және зерттеушілік (оқу процесі кезіндегі студенттердің өз бетінше зерттеушілік әрекеті); - тәрбие мәселелерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Дәріс жазбалары | 0-100 |
Семинар жұмысы | ||
Коллоквиум және бақылау жұмысы | ||
2 рейтинг | конспект лекций и срс | 0-100 |
Семинар жұмысы | ||
Коллоквиум және бақылау жұмысы | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
ауызша жауап | Материалды талдау, салыстыру арқылы сұрақтарға толық, жан-жақты жауап беріледі. | Толық егжей-тегжейлі жауап берілді, бірақ материалды талдау және салыстыру толық емес жауап берілмеді; | Жауаптар толық емес, логикалық қателер бар | Жауаптары дұрыс емес, логикалық қателер, тапсырмалар орындалмаған |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Саясаттану пәні мен әдісі
- Саяси ойдың даму тарихы
- Саяси билік және оны жүзеге асыру механизмдері
- Саяси жүйедегі мемлекет
- Саяси жүйе және азаматтық қоғам
- Саяси режимдер
- Саяси элита, саяси көшбасшылық: олардың рөлі мен маңызы
- Саяси партиялар, партиялық жүйелер, қоғамдық-саяси қозғалыстар мен ұйымдар
- Саяси мәдениет және саяси әлеуметтену
- Сайлау және сайлау жүйелері
- Саясаттағы қақтығыстар мен дағдарыс жағдайлары
- Саяси технологиялар
- Саяси идеологиялар: мәні мен түрлері
- Саяси процесс және саяси өзгерістер
- Әлемдік саясат және қазіргі халықаралық қатынастар
Негізгі әдебиет
- Соловьев, А. и. саясаттану: жоғары оқу орындарына арналған оқулық / А. и. Соловьев. - 3-ші басылым. - Мәскеу: Баспасөз Аспектісі, 2024. — 440 c. — ISBN 978-5-7567-1150-9. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/139685.html. Саясаттану және әлеуметтану: оқу-әдістемелік кешен / . - Астана: Қазақ агротехникалық университеті. С. Сейфуллина, 2016. - 186 C. - мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/128060.html. Саясаттану: оқу құралы / құрастырушылар А. А. Иманбаев, г. м. Иманбекова. - Алматы, Мәскеу: EDP Hub (Идипи Хаб), Ай пи Ар Медиа, 2023. — 207 c. — ISBN 978-5-4497-2207-2. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/132661.html
Қосымша әдебиеттер
- 1.Саясаттану: оқу құралы / ред. Нысанбаева а. н., Алматы, 2020ж. https://library.tou.edu.kz/fulltext/buuk/b589.pdf 2. Гаджиев К.С. Саясаттану. Оқулық. – М., 2019. https://urait.ru/book/politologiya-510428 3. Эндрю Хейвуд Саясаттану. Оқулық. Алматы., 2019 https://openu.kz/ru/book/sayasattanu 4. Сморгунов Л. в. Салыстырмалы саясаттану, М., Санкт-Петербург.: Питер баспасы, 2012, қайта шығару 2020 ж. https://www.klex.ru/ue7 5. Мухаев Р.Т. Саясаттану., 4-ші басылым, қайта қаралған және толықтырылған. М., 2022ж. 6. Қазақстан Республикасының заңдары: https://www.akorda.kz/ru/official_documents/constitution "Қазақстан Республикасындағы сайлау туралы" 1995 жылғы 28 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының конституциялық заңы "республикалық референдум туралы" 1995 жылғы 2 қарашадағы Қазақстан Республикасының конституциялық заңы "Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері туралы" 2007 жылғы 4 маусымдағы Қазақстан Республикасының конституциялық заңы https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=1006061 7. Андрей Хан, Марат Шибутов, Андрей Чеботарев, Рүстем Құрманғожин, Айман Жүсіпова. "Қазақстан. Біз 30 жастамыз", "тәуелсіз Қазақстанның тарихы: үкімет және атқарушы билік", "тәуелсіз Қазақстанның тарихы: саяси жаңғыру", "Тәуелсіз Қазақстанның тарихы: парламентаризм және жергілікті өзін-өзі басқару", "Тәуелсіз Қазақстанның тарихы: сыртқы саясат", "тәуелсіз Қазақстанның тарихы: президенттік институт". Алматы.2022ж.