Инженерлік білім беруге кіріспе

Азангулова Айнур Орынбаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Қазіргі жағдайда «сәулетші», «дизайнер» мамандықтарының қалыптасуы, сәулет-дизайн білімінің ерекшеліктері және кәсіби қызметтің мәні қарастырылады. Ежелгі сәулетшілердің іргелі еңбектері зерттеліп, реттік жүйенің модульдік құрылысының әдістемесі мен негізгі заңдылықтары игерілуде.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Черчение

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
диф.сынақ
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Сәулет өнерінің әлемдік жаңа үлгілерін игеру, әртүрлі тарихи дәуірдегі қала жобаларының көркемдік сапасын кәсіби түрде бағалауды үйрену.
Міндет
  • - теориялық материалды игеру кезеңдерінде, материалды жинақтау және талдау, таңдап алған тақырып бойынша реферат жазу. - ғылыми –инновациялық зерттеу тәсілдерін зерттеу жұмысындағы дағдыларды қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - сәулеттік- кеңістіктік құрылымына, сәулеттік-елдімекен құрылыстық ансамбльдерін тарихи және теориялық аспектілерінде өз бетінше талдау жасау; - тарихи елдімекен құрылыстық ансамбльдерін зерттеу мақсаттарын және міндеттерін құру;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Міндеттерді шешу кезінде арнайы дереккөздерді таңдау үшін оқу-әдістемелік әдебиеттерді өз бетінше талдай білу; Берілген әдістемелер бойынша нәтижелерді өңдеу және талдауды білу, жалпы сәулеттік құрылыстың әрбір саласына сәйкес пайдаланылатын материалдардың физикалық-механикалық қасиеттері мен технологиялық көрсеткіштерін анықтау бойынша стандартты сынақтар әдістерін қолдана білу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - әдебиеттермен және архив материалдарымен жұмыс жасай білу; - жиналған текстік материалды анық және нақты құрылымға жинақтау; - текстік және көрнекілік материалға салыстырмалы, композициялық немесе хронологиялық талдау жүргізе білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Дағдылары: - зерттелген материал негізінде қортынды жасау; - зерттелген тақырып бойынша хабарлама дайындау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Заманауи коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, мәдени-тілдік қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті
Оқыту әдістері

1. Оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы дәрістердің қысқаша курсы түрінде ұсынылған.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
Негізгі әдебиет
  • 1. Ә.Ш.Тәтіғұлов Архитектура мен жобалау негіздері 5-том Сәулеттік жобалау 3-том Алмаматы «Рауан», 2012 ж. 2. Ә.Ш.Тәтіғұлов Архитектура мен жобалау негіздері 5-том Қазахстанның сәулет өнері 2-том Алмаматы «Рауан», 2012 ж. 3. А.С.Турашов Азаматтық ғимараттардың құрылыстық-сәулеттік конструкциялары Алматы «Дәуір», 2012 4. В.Ф.Кринский,В.С.Колбин Введение в архитектурное проектировние Москва 1974г.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Ә.Ш.Тәтіғұлов Архитектура мен жобалау негіздері 5-том Әлем сәулет өнері 1-том Алмаматы «Рауан», 2012 ж. 2. Сыдықов М.Н. Құлпытас Батыс-Қазақстан облысы – Орал, 2005. – 32 б. 3. Ә.Ш.Тәтіғұлов Архитектура мен жобалау негіздсері 5-том Ғимараттардың құрылымдары 4-том Алматы «Рауан», 2012 ж. 4. Байпақов К.,Қазақстанның ежелгі қалалары ЖШС «Аруна Ltd»,2007.