Кескіндеме 2
Сипаттама: Әр түрлі түсті әдістермен және құралдармен қоршаған заттық-кеңістіктік ортаның көп түсінің берілуін зерттеу. Кеңістік пен материалдың, көлем мен Текстураның, кеңістіктің жазықтығы мен тереңдігінің көбеюі (перспектива), дерексіз сюжеттерді иллюстрациялау (аллегория, символ, сәндік жұмыстар).
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Кескіндеме 1
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 45 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- ейнелеу өнері курсын меңгеру мақсаты болып табылады: сәулетшінің түс мәдениетін қалыптастыру, абстрактілі шығармашылық түрде ойлауды және түспен жұмыс жасаудың кәсіби дағдысын дамыту. Стилизация мен декоративті абстрактілі композиция тәсілдерін меңгеру, түс спектрі мен колористика жүйелерін игеру; практикада жылы және суық түс үйлесімдерін қолдану; түс палитрасы мүмкіншіліктерін салыстыру және игеру; алынған білімді практикада қолдану.
Міндет
- «Бейнелеу өнері» курсын меңгеру міндеттері: түстің негізгі заңдары және оның сәулеттік пішіндерге әсері бойынша көзқарастың қалыптасуы, бейнелеудің әртүрлі техникаларының (акварель, гуашь) ерекшеліктері туралы білім алу, пастозды (пастозного) және лессировочты (лессировочного) хат ерекшеліктерін түсіну.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Түспен жұмыс істеудің техникалық құралдары мен әдістерін білу; белгілі бір шығармашылық тапсырмалардағы түсті шешімдердің логикасын түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Түр-түс бойынша пішінді ашу үлгілерін, жалпы түстік шешімді түсіну, шығармашылық әрекетте осы процестің әдістері мен әдістерін.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Сәулеттік дизайндағы әртүрлі объектілердің конструктивті, перспективалық және түсті-тоналды бейнесінің теориялық негіздері туралы кәсіби пайымдауларды қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Дизайн және кәсіби коммуникацияда дерексіз және сәндік әдістер мен әдістерді енгізу.
Негізгі әдебиет
- 1. Аристид Д. Классикалық кескіндеме сабақтары. Көркемөнер шеберханасынан техника мен тәсілдер. Манн, Иванов және Фербер, 2017ж.-248 с. [Электрондық ресурс] .- Қол жеткізу режимі: https://monster-book.com/uroki-klassicheskoy-zhivopisi 2, Поморов С.Б., Прохоров С.А., Шадурин А.В. Дизайнерлер мен сәулетшілерге арналған кескіндеме бакалаврлар курсы. Оқу құралы. Лань, Музыка планетасы. 2015 ж. -104 с. [Электрондық ресурс] .- Қолжетімділік режимі: https://www.labirint.ru/books/486044/
Қосымша әдебиеттер
- 1. Хамм Д. сурет және кескіндеме бойынша алғашқы сабақтар. Попурри. 2014ж.-128 с. 2, Богустов А.П. Академиялық және авангардтық кескіндеме мектептерін интеграциялау. ИОР.Инфра-М.2013 ж. - 50 с.