Инженерлік білім беруге кіріспе
Сипаттама: Курс Геодезиялық жұмыстарды орындауға, жер қатынастарын басқаруға, аумақтарды дамытуға байланысты құқықтық, ғылыми-техникалық және технологиялық негіздерді қарастырады. Жер және жылжымайтын мүлік, жерді есепке алу, жерге орналастыру, жер кадастры, картографиялық-геодезиялық өндіріс туралы, геодезия, картография, жерді бағалау және жер ресурстарын басқару саласында кадрлар даярлау жүйесі туралы түсінік беріледі.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- География. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | диф.сынақ |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Жерге орналастыруды, жер кадастрын, нақты егіншілікті жүргізудің, геодезиялық жұмыстардың әртүрлі түрлерін орындаудың теориялық, әдістемелік, нормативтік-құқықтық және ғылыми-зерттеу негіздері туралы түсінік беру.
Міндет
- - Студент білу керек: әртүрлі инженерлік объектілердің (құрылыстар, автомобиль жолдары, гидротехникалық құрылыстар, көпірлер, құбырлар) құрылысы мен жобалауын қамтамасыз етудегі геодезиялық жұмыстардың технологиясы мен құрамын. - Студент істей білуі қажет: - топографиялық картаны еркін оқи және ондағы негізгі есептерді графикалық және есептеу сипатында шешу; - геодезиялық аспаптар мен инструменттердің көмегімен жобалық және құрылыстық есептерді шешуге байланысты қиын емес геодезиялық өлшеулер мен жұмыстарды өз бетімен орындау; - өлшеулердің математикалық өңдеуін жүргізу (координаталар ведомосін, түзу және қисық ведомосін есептеу, тахеометриялық түсірістің журналын, техникалық нивелирлеу журналын өңдеу); - өлшеудіңқорытындысын графикалық рәсімдеу (топографиялық план, бойлық және көлденең қималарды салу, жер жұмыстарының картограммасының жазық және тік жобалау планы).
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- геодезиялық саланы дамытудың негізгі бағыттары, құрылыстағы, жерге орналастырудағы, кадастрдағы геодезиялық жұмыстардың маңыздылығы; өзекті жағдайда жер-кадастрлық ақпаратты пайдалану және қолдау қажеттілігі; елдің дамуындағы геодезия, картография, жерге орналастыру, жер кадастрының негізгі ұғымдары мен рөлі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Жердің физикалық-географиялық сипаттамасын орындай білу, Топографиялық карталар мен жоспарлар бойынша есептерді шеше білу, Internet желісінде ақпаратты іздеуді жүзеге асыра білу, геопорталдармен және жер-кадастрлық деректер базасымен, ғарыштық суреттер мұрағатымен жұмыс істей білу, әртүрлі деректер түрін талдау негізінде шешім қабылдай білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Әртүрлі Геодезиялық өлшеулерді жүргізу тәсілдері және оларды қолдану шарттары, Жер-кадастрлық жұмыстарды орындау әдістері, жер және жылжымайтын мүлікті бағалау әдістері туралы ақпаратты талдау, негізделген пайымдаулар айту және негізделген қорытындылар жасау қабілеті.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- кешенді міндеттерді шешу кезінде жауапкершілік пен өкілеттіктерді бөле отырып, жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу; ұжымда ұйымдастырушылық және басқарушылық функцияларды орындау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- жоспарлы-картографиялық материалдармен жұмыс істеу дағдылары; рефераттар мен ғылыми мақалалар жазу дағдылары; есептік мәтіндік құжаттаманы ресімдеу дағдылары
Оқыту әдістері
интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді формаларын қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу);
берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру;
ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар);
- іздестіру-зерттеу (студенттердің оқу процесіндегі өзіндік зерттеу қызметі);
- оқу міндеттерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практикалық жұмыстар жиынтығы | 0-100 |
СӨЖ 1 | ||
Аралық бақылау 1 | ||
2 рейтинг | Практикалық жұмыстар жиынтығы | 0-100 |
СӨЖ жиынтығы | ||
Аралық бақылау 2 | ||
Қорытынды бақылау | диф.сынақ | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Аралық бақылау | жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді | күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді | ол таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді | пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады |
Практикалық жұмыс | қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, жаңа жағдайда білімді қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал-сынықтар, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады | "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшілік жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. | жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. | жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды. |
Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) | Өздік жұмыс толығымен берілген тақыпқа сай. Жұмыс толығымен тиянақты орындалған және құрылымы барлық қажетті сұрақтарға жауап береді. Қабылданған ресми әдістемелерге сәйкес безендірілген. Есептік - графискалық бөлім стандарттарға сай безендірілген. Тапсыру барысында студент толығымен тақырыпты баяндап, қосымша сұрақтарға кідіріссіз жауап береді | Жұмыс тақырыпқа сай, толығымен орындалған. Барлық безендіру және рәсімдеу талаптарына жұмыс сай келеді. Бір-екі қателікке рұқсат беріледі. Студент орындалған жұмысты қорғай алады, жұмыс мәнін және мақсатын түсінеді, тек қосымша сұрақтарға бірден жауап бермеуі мүмкін | Жұмысты толық орындамады, бірақ жалпы бағыты мен мәні берілген тапсырмаға сай. Рәсімдеу бойынша олқылықтар және дөрекі қателер бар. Қосымша сұрақтарға жауап бере алмайды | Жұмыстың тақырыбы қате, толықтай орындалмаған не болмаса мүлдем орындалмаған. Қосымша сұрақтарға жауап бере алмайды. Теориялық алған білімді қоллдана алмайды |
Дифференциалды сынақ | жан-жақты көрсеткен білім алушыға қойылады, пәннің оқу бағдарламасын жүйеленген, терең білу және оларды нақты міндеттерді шешуде тәжірибеде сенімді қолдана білу, қабылданған шешімдерді еркін және дұрыс негіздеу; | білім алушыға, егер ол нық білсе, қойылады материал оны сауатты және мәні бойынша баяндайды, алған білімін іс жүзінде қолдана алады, бірақ жауапта немесе есептерді шешуде кейбіреулерге мүмкіндік береді дәлсіздіктер; | көрсетілген білім алушыға қойылады білімнің фрагменттік, бытыраңқы сипаты, негізгі ұғымдарды дұрыс тұжырымдау, бағдарламалық материалды ұсынудағы логикалық дәйектіліктің бұзылуы жеткіліксіз, бірақ сонымен бірге ол одан әрі оқыту үшін қажетті оқу бағдарламасының негізгі бөлімдерін меңгереді және алынған білімді стандартты жағдайда үлгі бойынша қолдана алады; | пәннің оқу бағдарламасының негізгі мазмұнының көп бөлігін білмейтін, пәннің негізгі ұғымдарын тұжырымдауда өрескел қателіктер жіберетін және алған білімдерін типтік практикалық мәселелерді шешуде қолдана алмайтын білім алушыға қойылады. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- 6в07302 "Геодезия және картография", 6в07312 "Жер кадастры және жерге орналастыру"мамандықтарына қысқаша экскурсия
- Топографиялық карталар мен жоспарлар, олардың ауқымы
- Топографиялық түсірілім
- Картография негіздері
- Геодезиялық сызба құжаттары
- Кәсіби қызметке қажетті құралдар мен құралдар
- Нормативтік-құқықтық реттеу жерге орналастыру, кадастр, геодезия, картография, саласында
- Кадастрлық инженердің, жерге орналастырушының, геодезистің функциялары
- Кәсіби мәтіндік және графикалық құжаттаманы ресімдеуге қойылатын талаптар
- Геодезиялық жерге орналастыру және жер-кадастрлық қызметті жүзеге асыру нысандары
- Геодезия, картография, жерге орналастыру, жер кадастры және нақты егіншілік саласындағы қазіргі заманғы проблемалар
- Ғылыми мақалаларды жазуға және ресімдеуге қойылатын талаптар
Негізгі әдебиет
- Кадастр недвижимости и мониторинг земель. Курс лекций: Учебное пособие. /Под ред. Ж.В. Матвейкина. - Зерноград, АЧИИ ФГБОУ ВО ДГАУ, 2020. – 251 с.
- Кадастровая деятельность: Учебник /Под общ. ред. А.А. Варламова. - М .: ФОРУМ - ИНФРА-М, 2016. - 280 с.
- Бектанов, Б. К. Жер кадастрлық геодезиялық жұмыстар : оқулық / Б. К. Бектанов. — Алматы : Нур-Принт, 2015. — 167 c. — ISBN 978-601-241-563-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/67047.html (дата обращения: 29.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Попов, Б. А. Основы геодезии : практикум / Б. А. Попов, И. В. Нестеренко. — Воронеж : Воронежский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2016. — 88 c. — ISBN 978-5-89040-617-0. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/72927.html (дата обращения: 29.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Флаксман, А. А. Геодезия и кадастр : учебно-методическое пособие / А. А. Флаксман. — Нижний Новгород : Нижегородский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2017. — 51 c. — ISBN 978-5-528-00203-3. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/80888.html (дата обращения: 29.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Киселева Н.А. Управление земельными ресурсами: Учебное пособие. - Пенза: ПГУАС, 2016. - 140 с.
- Черданцев Б.Н. Введение в специальность "Прикладная геодезия": Учебное пособие. - Томск: Издательство ТГАСУ, 2015. - 80 с.
Қосымша әдебиеттер
- Сизов А.П. Введение в специальность. Землеустройство и кадастры: Учебник. - М.: Изд-во МИИГАиК, 2013. - 73 с.
- Даниленко Е.П. Введение в профессию "Городской кадастр": Курс лекций. - Белгород: Изд-во БГТУ, 2014. - 154 с.
- Олейник А.М. Методические указания для практических занятий и самостоятельной работы студентов всех форм обучения по направлению 120401.65 «Прикладная геодезия». – Тюмень: ТюмГНГУ 2013. – 32 с.
- Атаманов С.А., Григорьев С.А. Кадастр недвижимости: монография. – М.: Букстрим, 2012. – 324 с.
- Сизов А.П. Современные проблемы землеустройства и кадастров. Ч.1. Землеустройство: учебное пособие. – М.: Изд-во МИИГАиК, 2012. – 69 с.
- Волков С.Н., Варламов А.А., Гальченко С.А. и др. Землеустройство и кадастр недвижимости: учебное пособие. – М: Изд-во ГУЗ. – 2010. – 336 с.
- Волков С.Н., Широкорад И.И. История землеустройства: опыт тысячелетия: монография. – М: Изд-во ГУЗ. – 2011. – 550 с.
- Григорьев С.А., Атаманов С.А. Введение в кадастровую деятельность: учебно-справочное пособие. – М.: Изд-во МИИГАиК, 2010. – 207 с.
- Сизов А.П. Кадастр недвижимости: методические указания. – М.: Изд-во МИИГАиК, 2009. – 52 с.
- Сизов А.П. Оценка качества и мониторинг земель сверхкрупного города (на примере Москвы): монография. – М.: Изд-во МИИГАиК, 2012. – 242 с.
- Энциклопедия кадастрового инженера: учебное пособие. Вып. 1. /Под ред. М.И. Петрушиной. – М.: Кадастр недвижимости, 2007. – 656 с.
- Вервейко А.П. Землеустройство с основами геодезии: Учебник для вузов. - М.: Недра, 1988. - 260 с.
- Сулин М.А. Основы землеустройства. Учебное пособие. - СПб.: Издательство «Лань», 2002. — 128 с.
- Коротеева Л.И. Земельно-кадастровые работы. Технология и организация: Учебное пособие. - Ростов н/Д : Феникс, 2007 - 158 с.
- Хаметов Т.И. Современные проблемы землеустройства и кадастров: Учебное пособие. – Пенза: ПГУАС, 2015. – 208 с.
- Аврунев Е.И. Геодезическое обеспечение Государственного кадастра недвижимости. - Новосибирск: СГГА, 2010. – 144 с.
- Агеева О.И., Лелюхина A.M., Максудова Л.Г. Основы земельного и городского кадастра: Методические указания по выполнению практических заданий. Раздел Межевание земель. – М.: Изд-во МИИГАиК, 2003. - 13 с.
- Ананьева В.В., Мехрадзе Л.Т., Волков С.Н., Вершинин В.В. и др. Методические рекомендации по совершенствованию оборота и использования земель сельскохозяйственного назначения. - М.: ФГБНУ «Росинформагротех», 2011. - 128 с.
- Бузук Р.В., Горбунова В.А. Геодезия. Ч.1. Топографическое обеспечение городского кадастра. - Кемерово: Кузбасский государственный технический университет, 2002. - 166 с.
- Другаков П.В. Геодезическое обеспечение кадастра. Обработка материалов по координированию границ земельных участков: Методические указания. - Горки: БГСХА, 2009. - 36 c.
- Дубровский А.В. Земельно-информационные системы в кадастре. - Новосибирск: СГГА, 2010. - 112 с.
- Дубровский А.В. Компьютерные технологии в землеустройстве и земельном кадастре. Ч.1. Методика создания геоинформационного пространства объектов недвижимости. - Новосибирск: СГГА, 2009. – 48 с.
- Ермаков В.С., Загрядская Н.Н., Михаленко Е.Б., Беляев Н.Д. Инженерная геодезия. Землеустройство. - СПб.: Изд-во СПбГТУ, 2001. - 104 с.
- Жуков В.Д., Шеуджен З.Р. Кадастровая оценка земель сельскохозяйственного назначения: Учебное пособие. – Краснодар: КубГАУ, 2015. – 121 с.