Жерге орналастырудағы және кадастрдағы геодезиялық жұмыстар

Апшикур Байтак

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл курс жерге орналастыруды және кадастрды жүргізу кезінде инженерлік-геодезиялық жұмыстарды жүргізу кезінде қазіргі заманғы әдістер мен құралдарды; тірек аралық желіні құру әдістерін, кадастрлық карталарды (пландарды), берілген ауданы бар жер учаскелерін жобалау әдістерін және осы учаскелердің шекарасын нақтыға шығаруды қарастырады.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Геодезия

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
курстық жұмыс
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Студенттерге келесі аталған пән бөлімдері туралы түсінік білім беру:
  • - жерді іздестіру, жерге орналастыру жобалауы және кадастрлық бағалау кезінде жүргізілетін топографиялық негізді құру кезінде орындалатын топографиялық-геодезиялық жұмыстардың құрамы мен мазмұнын зерделеу;
  • -жобаларды табиғатқа көшіру әдістерін игеру;
  • - теодолиттік және нивелирлік жүрістерді салу, топографиялық түсірілімдерді өндіру, тірек геодезиялық желілерді құру әдістерін игеру;
  • - жер учаскелерінің аудандарын анықтау әдістерін игеру.;
Міндет
  • - жер бөліктерінің аудандарын есептеудің іс жүзіндік тәжірибесі; - жерге орналастырудың әртүрлі есептеулерін шешу үшін қажетті жергілікті жердің топографиялық картасын қайта түзетуге және құрастыру; - инженерлік –геодезиялық өндірісте пайдаланылатын геодезиялық аспаптармен құралдарды пайдалануды игеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Әртүрлі топографиялық-геодезиялық жұмыстардың мазмұны және құрамы.
  • Жерге орналастыру және кадастр жұмыстарын геодезиялық қамтамасыздандырудың өндірістік әдісі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Білімі:
  • -топографиялық картамен план бойынша графикалық және есептік сипаттағы тапсырмаларды шешу;
  • -жер телімінің ауданын жобалау, нақты жер бетінде жер шекарасын шығару және қалпына келтіруді анықтау және тәсілін таңдау;
  • Жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстарда межелеу және инвентаризациялауды жүргізу барысындағы топографиялық-геодезиялық жұмыстардың қазіргі заманғы технологияларын пайдалану қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ақпараттарды талдау, негізделген пікір айта білу және жер аудандарын жобалау, нақты жер бетінде жер шекарасын қалпына келтіру, нақтыға көшіру тәсілдері туралы негізделген қортынды жасай алу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - кешенді мәселелерді шешу барысында ұжым мүшесі ретінде және жеке тұлға ретінде жауапкершілікпен құзіреттілікті бөлісумен тиімді жұмыс істей білу;
  • Ұжымда ұйымдастыру-басқару функциясын орындау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - жерге орналастыру және кадастр мәселелерін геодезиялық аспаптармен құралдардың көмегімен шешу;
  • - жерге орналастыру және кадастр жобасын нақтыға көшіру барысындағы инженерлік-геодезиялық есептеулер.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Дәрістік сабақтар 0-100
Дәрістік сабақтар
Дәрістік сабақтар
Дәрістік сабақтар
Дәрістік сабақтар
Зертханалық сабақтар
Зертханалық сабақтар
Зертханалық сабақтар
Зертханалық сабақтар
Зертханалық сабақтар
2  рейтинг Дәрістік сабақтар 0-100
Дәрістік сабақтар
Дәрістік сабақтар
Дәрістік сабақтар
Дәрістік сабақтар
Зертханалық сабақтар
Зертханалық сабақтар
Зертханалық сабақтар
Зертханалық сабақтар
Зертханалық сабақтар
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жұмыс 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат Жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді. Ол күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өзі немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді. Ол таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды, дәлелді қорытынды жасай алмауды және мысалдар келтіре алмауды көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, қисындылықты және төгілу дәйектілігін жеткіліксіз меңгергенін көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді. Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, логикалық және сәйкес презентацияның жоқтығын көрсетеді, тіпті оқытушыны түзету кезінде де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады.
Практикалық (семинарлық) сабақтарда жұмыс істеу Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқып-үйрену кезінде материалмен байланыс орната алады. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, оларды өз бетінше немесе оқытушының аздаған көмегімен түзете алады. Жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде нақты проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. Жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Жерге орналастырудың пәні мен міндеттері
  • Жерге орналастыру түрлері, олардың жіктелуі және міндеттері
  • Жер учаскесін таңдау кезеңінде орындалатын жұмыстар
  • Түсірілімдерді түзету
  • Жерге орналастырудағы геодезиялық жұмыстар кезінде пайдаланылатын пландық-картографиялық материалдар Далалық жұмыстар
  • Камералдық жұмыстар
  • Жер учаскелерінің ауданын есептеу
  • Жер және қалалық кадастрдағы геодезиялық жұмыстар
  • Геодезиялық, жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстарды куәландыру
  • Қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып топографиялық пландар мен карталарды жаңарту
  • 1:5000, 1:2000, 1:1000 және 1:500 масштабтарындағы топографиялық түсіру
  • Жерге орналастыру жобаларын геодезиялық қамтамасыз ету
Негізгі әдебиет
  • Б. Апшикур., Калигожина Ж.К. Жерге орналастырудағы геодезиялық жұмыстар: әдістемелік оқу құралы 5В071100 «Геодезия және картография», 5В090300 «Жерге орналастыру», 5В090700 «Кадастр» мамандықтарындағы (бакалавриат) күндізгі және сырттай оқу бөлімінің студенттеріне арналған. / ШҚМТУ баспасы.-Өскемен, 2018.- 160 бет.
  • Глухих М. А. Землеустройство с основами геодезии. Практикум. Учебное пособие для ВО, 1-е изд. – М.: Лань, 2020. – 136 с.
  • Денисова, Е.С. Прикладная геодезия: учеб. пособие / Е.С. Денисо- ва. – Пенза.: ПГУАС. 2015. – 126 с.
  • Золотова Е. В., Скогорева Р. Н. Геодезия, кадастр с основами геоинформатики. Учебник для вузов. – М.: Академический Проект, 2020. – 532 с.
  • Авакян, В. В. Прикладная геодезия. Технологии инженерно-геодезических работ : учебник / В. В. Авакян. — 3-е изд. — Москва, Вологда : ИнфраИнженерия, 2019. — 616 c. — ISBN 978-5-9729-0309-2. — Текст : электронный // Электронно-библиотечная система IPR BOOKS : [сайт]. — URL: http://www.iprbookshop.ru/86567.html
  • Геодезические работы при землеустройстве: метод. указания к лабораторным работам по направлению подготовки 21.03.02 «Землеустройство и кадастры» / Е.С. Денисова. – Пенза: ПГУАС, 2016. – 34 с.
  • Михайлов А. Ю. Инженерная геодезия. Тесты и задачи. Учебное пособие. – М.: Инфра-Инженерия, 2018. – 188 с.
  • Гермак О.В., Калачева Н.А., Гугуева О.А. Геодезия. Учебное пособие. – М.: Феникс, 2020. – 316 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Коротеева Л.И. Земельно-кадастровые работы. Технология и организация: Учебное пособие. - Ростов н/Д : Феникс, 2007 - 158 с.
  • Аврунев Е.И. Геодезическое обеспечение Государственного кадастра недвижимости. - Новосибирск: СГГА, 2010. – 144 с.
  • Ермаков В.С., Загрядская Н.Н., Михаленко Е.Б., Беляев Н.Д. Инженерная геодезия. Землеустройство. - СПб.: Изд-во СПбГТУ, 2001. - 104 с.
  • Черданцев Б.Н. Введение в специальность "Прикладная геодезия": Учебное пособие. - Томск: Издательство ТГАСУ, 2015. - 80 с.
  • Курошев Г.Д., Смирнов Л.Е. Основы геодезии и картографии: Учеб. пособие. СПб.: Изд-во СПбГУ, 1994.
  • Инструкция по топографической съемке в масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 и 1:500. М.: Недра, 1985.