Тұргын жан қогамдық ғимараттардың сәулеті

Байзакова Гульмира Абылгазиновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән тұрғын және қоғамдық ғимараттардың сәулеттік-конструктивтік шешімдерін зерделеуге бағытталған. Құрылыс конструкцияларын таңдау, ғимараттардың құрылымдық элементтерінің тораптары мен бөлшектерін әзірлеу. Сәулет-құрылыс сызбаларын әзірлеу. Құрылыс климатологиясын, қажетті температура мен ылғалдылықты, акустикалық және жарық жағдайларын есептеу әдістерін үйрену.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Математика 1

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Студенттерде қоғамдық және тұрғын үйлерді сәулет-құрылыс жобалау негіздерін, олардың құрылымдық элементтерін; көлемдік-жоспарлау шешімдерімен өзара байланысты жоспарлау ұйымдастыру принциптерін; зерттелген материалды қолдана отырып, құрылыс жобалаудың практикалық мәселелерін шешудің заманауи инженерлік құралдарының әдістерімен және арсеналымен танысу.
Міндет
  • -сәулет-конструктивтік құрылым және заманауи азаматтық ғимараттарды, олардың элементтерін, тораптары мен бөлшектерін жобалаудың негізгі қағидаттары саласында құрылыстың индустриялылығын одан әрі арттыру және сәулет өнерінің функционалдық және көркемдік жақтарымен ажырамас байланыс талаптарын ескере отырып, жеткілікті икемді білім беру. Құрылысшы-бакалавр моделінің талаптарына сүйене отырып, пәнді оқытудың келесі міндеттері анықталды: -білім алушыларды көлемдік-жоспарлау шешімдеріне сәйкес тұрғын және қоғамдық ғимараттар мен құрылыстардың материалдары мен нысандарын таңдауға мүмкіндік беретін заманауи ғылыми және техникалық білім жүйесімен қаруландыру; - студенттерге көлемдік-жоспарлау және сындарлы шешімдер арасындағы байланысты түсінуге үйрету; -алған білімдерін сәулет-құрылыс жобалау барысында сындарлы-шығармашылық қызмет процесінде қолдануға үйрету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - құрылыс техникасының тарихы мен даму тенденциясы және азаматтық сәулет-құрылыс объектілерінің типологиясы туралы; -әртүрлі мақсаттағы ғимараттар мен құрылыстарды сәулет-құрылыс Жобалау негіздері, оларда болып жатқан функционалдық процестер; - азаматтық құрылысқа арналған ғимараттардың негізгі заманауи конструкциялары мен элементтерін білу; - елді мекендерді, жекелеген ғимараттар мен олардың кешендерін жоспарлау және абаттандыру саласындағы міндеттер туралы; - тіршілік ету ортасының қажетті физикалық параметрлерін құрудың ғылыми әдістері туралы; - ғимараттар мен құрылыстарды реконструкциялау туралы
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - жобалау-конструкторлық қызмет түрі бойынша - ғимараттар мен құрылыстарды, инженерлік жүйелерді салу және реконструкциялау бойынша жобалау-конструкторлық жұмыстарды орындау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Әр студент өз мамандығы бойынша қалыптасқан пікірге ие болуы керек.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Кез - келген тілде сөйлесу-диалог жүргізу, сөйлеу этикетінің ережелерін қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - техниканың дамуы және өзгермелі әлеуметтік практика жағдайында жинақталған тәжірибені қайта бағалауға, өз мүмкіндіктерін талдауға қабілетті болу, заманауи технологияларды пайдалана отырып, жаңа білім ала білу; - оның саласында қолданылатын ақпаратты жинаудың, сақтаудың және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгеру - кәсіби қызмет; - кәсіби функцияларды іске асыру кезінде белгілі шешімдер алгоритмдерімен есептерді шешуге дайын болу; - өз еңбегінің нәтижелері мен процесін талдауға, кәсіби өзін-өзі жетілдіру саласындағы міндеттерді қоюға және іске асыруға, өзінің кәсіби қызметінің өзгеретін талаптарға сәйкестігін белгілеуге қабілетті болу.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - проблемалық дәріс (дәйекті модельденген проблемалық жағдайлардың логикасына және шешілуі керек тапсырмаға сүйенеді); - іздеу-зерттеу (оқу процесінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - студенттік зерттеу топтарының жұмыс нәтижелерін талқылау.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Ғимараттың жоспарын өңдеу 0-100
Ғимараттың қимасын өңдеу
Ғимараттың қасбетін өңдеу
2  рейтинг Жабындардың жоспарын өңдеу 0-100
Ғимараттың түйіндерін өңдеу
Құрылыс ауданы мен қабырға материалын ескере отырып, сыртқы қабырғаның жылу техникалық есебі.
Қорытынды бақылау курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Тәжірибелік сабақтарда жұмысы Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және дәл толтырады; қателерді талдауды дұрыс орындайды. «5» бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшілік болды. Студенттің сұрақтарға жауабы 5 жауап беруге қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімді жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқылған материалмен және басқа пәндерді оқуда меңгерген материалмен байланысын қолданбай беріледі. Жұмысты толық емес, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік беретін практикалық жұмыс көлемінің 50% кем емес орындады; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Жұмыс толық аяқталмады немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тұрғын және қоғамдық ғимараттар туралы жалпы мәліметтер
  • Тұрғын және қоғамдық ғимараттарды жобалаудың негізгі ережелері
  • Тұрғын және қоғамдық ғимараттардың конструкциялары
  • Тұрғын және қоғамдық ғимараттарды сындарлы шешудің ерекшеліктері
  • Жақтаулар, олардың түрлері мен элементтері
Негізгі әдебиет
  • 1. М.П. Бендер, А.О. Азанғұлова. Сәулет құрылымдары: Азаматтық ғимараттар, - 1Б; Ірі өлшемді элементті азаматтық ғимараттар, - 2Б.: Теориялық курсқа арналған оқу- әдістемелік құрал. − Өскемен: ШҚМТУ,2014.-289б 2. Турашев А.С. Азаматтық ғимараттардың құрылыстық-сәулеттік конструкциялары.-«Дәуір» баспасы.: Алматы, 2014 3. Разақов Н. Ғимараттар мен имараттардың құрылымдары.-«Фолиант» баспасы.: Астана, 2013 4. Казбек-Казиев З.А. Архитектурные конструкции. – М.: ВШ, 2015 5. Туполев М.С. Конструкции гражданских зданий. – М.: Издательство литературы по строительству,2005 6. СН РК 2.04-03-2011 «Тепловая защита зданий» 7. СН РК 2.04-04-2013 «Строительная теплотехника»
Қосымша әдебиеттер
  • 8. Ақбердин Т.Ж. т.б. Сөздiк «Сәулет және құрылыс». Қазақша – орысша, орысша – қазақша терминологиялық сөздiк Алматы «Рауан» 2000 9. Бендер М.П., Многоэтажный жилой дом. Методические указания по выполнению курсового проекта. ВКГТУ.- Усть- Каменогорск, 2014г.- 52с. 10. Бендер М.П., Бендер О.А. Многофункциональные общественные здания. Методические указания по курсовому проектированию. ВКГТУ.- Усть-Каменогорск, 2007г.- 116с. 11. Бендер М.П., Бендер О.А. Конструкции зданий и их чертежи. Методические указания по оформлению чертежей зданий. Усть-Каменогорск, ВКГТУ, 2006. – 140с. 12. Бендер М.П.Архитектура. Методические указания по практическим занятиям. − Усть-Каменогорск, ВКГТУ, 2011г.- 100с.