Сапа менеджментінің жүйелері
Сипаттама: Пән ұйымдарда сапаны басқару жүйелерін құру, енгізу және қолдау үшін қажетті әдістерді, құралдарды және стратегияларды зерттеумен айналысады. Ол сапаны басқарудың әртүрлі аспектілерін, соның ішінде стандарттарды, процестерді, аудиттерді және сапаны жақсартуды қамтиды. Бұл пәннің негізгі мақсаты-студенттерге халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес сапа менеджменті жүйелерін дамыту және тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз ету. Практикалық жаттығулар студенттерге өз білімдерін тәжірибеде қолдануға және сапа менеджменті жүйелерін әзірлеу, енгізу және қолдау дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Менеджмент саласындағы халықаралық стандарттар
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| курстық жұмыс | |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Бұл курста сапа жүйесінің мақсаты, мақсаты және міндеттері; сапа менеджменті нысандарының эволюциясы; 9000 сериялы ИСО халықаралық стандарттары бойынша сапа жүйесінің моделі; кәсіпорында сапа жүйесін әзірлеу және енгізу технологиясы; Сапа жүйесінің сертификациясы және аудиті оқытылады.
Міндет
- қажетті құзыреті алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- 9000 сериялы ИСО стандарттарымен жұмыс істеу дағдысын меңгеру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- СМЖ бойынша нормативтік құжаттамамен жұмыс туралы; қолданыстағы стандарттарды қайта қарау; СМЖ бойынша нормативтік құжаттамаларды жүйелі тексеруді жүзеге асыру; сапа менеджменті жүйесі саласындағы отандық және шетелдік озық тәжірибені зерделеу және жүйелеу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- сапа жүйесін стандарттау және сертификаттау бойынша жұмыстарды жоспарлау және жүргізу үшін компьютерлік технологияларды қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- сапа жүйесін стандарттау және сертификаттау бойынша жұмыстарды жоспарлау және жүргізу үшін компьютерлік технологияларды қолдана білу
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Терминдер мен анықтамалар
- 9000 сериялы ИСО стандарттарының даму тарихы
- Сапаны басқару функциялары
- Сапа менеджменті жүйесіндегі процестер
- Сапа менеджменті жүйесін әзірлеу
- СМЖ жұмысқа қабілеттілігін тексеру
Негізгі әдебиет
- 1. СТ РК ISO 9000-2017 Системы менеджмента качества. Основные положения и словарь (ISO 9000:2015 Quality management systems — Fundamentals and vocabulary). 2. СТ РК ISO 9001-2016 (ISO 9001:2015 Quality management systems — Requirements). 3. СТ РК ИСО/ТО 10013-2008 Руководящие указания по документированию системы менеджмента качества (ISO/TR 10013:2001 Guidelines for quality management system documentation). 4. ГОСТ ISO 19011-2013 Руководящие указания по аудиту систем менеджмента (ISO 19011:2018 Guidelines for auditing management systems).
Қосымша әдебиеттер
- 5. Подтверждение соответствия и аккредитация : учебное пособие / сост. И.Ю. Матушкина, А.В. Матушкин.— Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2017.— 107, [1] с. 6. Стандартизация и управление качеством продукции: Учебник для вузов/ Под ред. В.А. Швандара. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 487 с. 7. Спицнадель В.Н. Системы качества. Учебное пособие. СП. ИД «Бизнесс-Пресса». 2000. 336 с 8. Подлипаев Л.Д. Технология внедрения и постоянного улучшения СМК на предприятии. М. ГелиосАРВ.2004. 408с. 9. Мазур Н.Н. , Шапиро В.А. Управление качеством. Учебник. "Омега-Л", 2005. 400с. 10. Басовский Л.Е., Протасьев В.Б. Управление качеством. Учебник. М.: Инфра.М. 2005. 212с. 11. Журнал «Методы менеджмента качества». 12. Журнал «Стандарты и качество». 13. Журнал «Методы оценки соответствия»