Инженерлік білім беруге кіріспе
Сипаттама: Игеретін мамандықтың кәсіби көрінісін қалыптастырады, елді мекендерді абаттандыру және көгалдандыру кезінде үздіксіз және сарқылмайтын орман пайдалануды ұйымдастыру және жүргізу кезінде тарихи және ғылыми негізделген тәсілді пайдалануға мүмкіндік беретін білім жиынтығын құрайды.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Математика. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | диф.сынақ |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пән бейіндік пәндермен және олардың негізгі міндеттерімен таныстырады; бейіндік пәндердің пәнаралық байланысын және "Орман ресурстары және орман шаруашылығы"білім беру бағдарламасы бойынша олардың практикалық маңыздылығын көрсетеді.
Міндет
- Таңдалған бағытқа/мамандыққа сәйкес кәсіптік даярлау саласында білім мен білік алуға ынтаны күшейту.
- Жалпы инженерлік қызмет туралы түсінік қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Болашақ бакалаврларда орманда болып жатқан күрделі табиғи құбылыстарды түсінуді қалыптастыру, орманды пайдалануға табиғатты қорғау тәсілі, оның өнімділігін арттыру және сапасын жақсарту
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- - Инженерлік білім беруге кіріспе курсы: - орман туралы ұғымдарды; - ағаштарды саралауды, ормандағы табиғи іріктеуді; - орманның негізгі элементтерін; - орманның және табиғи-климаттық факторлардың байланысын; - орманның жаңаруын, тұқымдарын ауыстыруды, орман түрлерін; - орманды күтіп - баптау мақсатында кесу; - басты мақсатта пайдалану үшін ағаш кесу; - ормандарда жанама пайдалану; - ормандарды қорғау, орман кәсіпорындарындағы өртке қарсы қызмет
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Игеретін мамандықтың кәсіби көрінісін қалыптастырады, елді мекендерді абаттандыру және көгалдандыру кезінде үздіксіз және сарқылмайтын орман пайдалануды ұйымдастыру және жүргізу кезінде тарихи және ғылыми негізделген тәсілді пайдалануға мүмкіндік беретін білім жиынтығын құрайды
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Әр түрлі тапсырмаларды орындай отырып, жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасаңыз, сонымен қатар бастама көтеріңіз
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Ауызша және жазбаша есептер құрастыру, әртүрлі дайындық деңгейіндегі аудиторияларда жұмыс нәтижелерін таныстыру және қорғау
Оқыту әдістері
1. проблемалық және жобалық - бағытталған оқыту технологиясы; 2. оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; 3. коммуникативтік технологиялар( пікірталас, баспасөз конференциясы, ми шабуылы, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді нысандар мен әдістер); білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; 4. ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кәсіби қызметті талдау
- Инженерлік қызметтің сипаты мен мазмұнының эволюциясы
- Жоғары техникалық білім беру тарихы
- Жоғары техникалық білімнің қазіргі жағдайы және инженерлік дайындық бағдарламаларының түрлері
- Техникалық білім беру модельдері
- Академическая политика
- Білім алушылардың білім траекториясын қалыптастыру
- Білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау
- Аралық аттестаттауды өткізу
- Қорытынды аттестаттауды өткізу
- Қашықтықтан білім беру технологияларын (ҚБТ)пайдалана отырып, ОПҚ мен білім алушылардың қашықтықтан өзара іс-қимылы жағдайында білім беру процесін ұйымдастыру
- Білім алушылардың практиканың барлық түрлерінен өтуін ұйымдастыру
- Академиялық ұтқырлық
- Кәсіби қызметтің салалары, міндеттері және түрлері
- "Орман ресурстары және орман шаруашылығы" мамандығы бойынша мамандар даярлау бағыты бойынша бітірушілердің негізгі тапсырыс берушілері
Негізгі әдебиет
- 57 Кондратьева, И.В. Экономический механизм государственного управления природополь- зова- нием [Электронный ресурс] : учеб. пособие / И.В. Кондратьева. – Электрон. дан. – СПб.: Лань, 2018 – 388 с. – Режим доступа: https://e.lanbook.com/reader/book/101853 (26.08.2020).
- Миронов, А.В. Управление лесохозяйственной деятельностью [Электронный ресурс] / А.В. Миронов. – Электрон. дан. – Вологда, 2015 – 172 с. – Режим доступа: http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=499652 (26.08.2020).
- Загидуллина, Л.И. Правовые и социальные аспекты устойчивого лесоуправления [Элек- трон- ный ресурс]: учебник. – Электрон. дан. – СПб.: Лань, 2020 – 308 с. – Режим досту- па: https://e.lanbook.com/reader/book/126921 (26.08.2020).
- Байзаков С.Б., Гурский А.А., Аманбаев, Токтасынов Ж.Н. . Леса и лесное хозяйство Казахстана. Алматы, 1996.
- Сарсекова Н.,Еспергенов Ж.Қ.,Қаспақпаев Е.М, Орманщылық оқу құралы, ШҚМТУ,2008
Қосымша әдебиеттер
- Никонов М.В. Лесоводство: Учебное пособие. – СПб.: Изд-во «Лань», 2010.
- Байзаков С.Б., Гурский А.А., Аманбаев, Токтасынов Ж.Н. . Леса и лесное хозяйство Казахстана. Алматы, 1996.
- Сарсекова Н.,Еспергенов Ж.Қ.,Қаспақпаев Е.М, Орманщылық оқу құралы, ШҚМТУ,2008
- Мерзленко М. Д. Краткий курс истории лесного дела в России : Учеб. пособие для направ. подгот. магистров студ. спец. 250100.68 " Лесн. дело". - М. : МГУЛ, 2010 - 169 с. : ил.