Табиғи өрттер және олармен күресу
Сипаттама: Табиғи өрттерді сөндіруді түрлі әдістер мен тәсілдермен ұйымдастыру, ТЖ зардаптарын жою кезінде авариялық-құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізу жөніндегі іс-шаралар кешені, өрт сөндіргіш заттар мен техникалық өрт сөндіру құралдары, өрттерді сөндіруге қатысушылардың еңбегін қорғау және қауіпсіздік техникасы мәселелері, өрт кезінде халықтың дұрыс тәртібі мен іс-қимылын белгілеу қаралады.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Орман питомниктері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- формирование у студентов навыка обнаружения и тушения природных пожаров
Міндет
- знать: теоретические основы биологии, химии, физики, экологии и основные элементы законодательного обеспечения противопожарной защиты территорий, достижения современной техники и информационных технологий
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Знать: теоретические основы пирологии природных пожаров, основные элементы комплексного подхода к проблеме природных пожаров, систему мер по охране природных территорий от пожаров, необходимый объём знаний о нормативно-правовой базе мероприятий по охране природных территорий от пожаров, достижения современной техники в области обнаружения и тушения природных пожаров.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Способность принять профессиональные решения при строительстве и эксплуатации объектов природообустройства и водопользования
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Уметь: обнаруживать, тушить природные пожары, организовать предупредительные противопожарные мероприятия, определять величину ущерба от природного пожара.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - сбор, анализ и обобщение данных о противопожарном состоянии лесов; - на основе полученных данных о состоянии леса формулировать лесотехнические противопожарные мероприятия; - способность оперативно реагировать на изменяющуюся пожарную ситуацию, применять современные информационные технологии при выполнении лесотехнических работ;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Владеть: методами прогнозирования развития природного пожара, тактическими приёмами тушения природных пожаров, техническими средствами тушения природных пожаров, способами снижения послепожарного ущерба.
Оқыту әдістері
Интерактивные лекции (обсуждения и слайд-шоу, фильмы, лекции с YouTube и других социальных сетей); - разработка командных проектов и защита результатов по результатам
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Нормативно-правовая база противопожарной деятельности Основы пирологии природных пожаров
- Оценка запасов горючих материалов на различных видах ландшафта
- Особенности природных пожаров Виды природных пожаров
- Причины и условия возникновения природных пожаров
- Оценка запасов горючих материалов на запасов мёртвой древесины в лесах
- Физические основы горения на лесном Сущность процесса горения; Условия горения лесных материалов Горение на природном пожаре
- Предупредительные противопожарные профилактика
- Обнаружение природных пожаров
- Планирование тушения природных пожаров
- Технические средства тушения природных пожаров
- Тушение природных пожаров
- Тактика ликвидации природных пожаров
- Определение площади и периметра распространения лесного пожара
- Определение площади и периметра пожара
- Последствия лесных пожаров
Негізгі әдебиет
- Козаченко М.А. Лесные пожары и борьба с ними: учеб. пособие / Сост.: к.с.-х.н. М.А. Козаченко; под общ. ред. Соловьёва Д.А.; ФГБОУ ВПО «Саратовский ГАУ им. Н.И.Вавилова». – Саратов, 2013 г. – 200 с. ISBN 978-5-7011-0762- Гуцелюк Н.А., Спиридонов С.В. Технология и система машин в лесном и садово-парковом хозяйствах, М.: Профи, 2008. – 696с.
- Романов Е.М. Экология: экологический мониторинг лесных экосистем: учебное пособие.–Йошкар-Ола:МарГТУ, 2008.– 236 с
- Филипчук А.Н., Антипенко Т.А., Берснева Л.А., Вуколова И.А. Справочник лесничего. 7-е изд., перераб. и доп. М.: ВНИИЛМ, 2003 – 640 с.
- Асангалиев Е. А., Лесная пиролия, учебное пособие, ВКГТУ,2017,с. 135
Қосымша әдебиеттер
- Практическое пособие/Под ред. Чл.-кор. РАСХН Е.П.Кузьмичёва.М.:изд. «Весь Мир», 2006.- 128 с.+илл.
- Никонов М.В. Лесоводство: Учебное пособие.- СПб.: Изд-во «Лань», 2010. – 224 с. 2. Тихонов А.С. Лесоводство. Калуга, 2005. – 312 с.
- Лесная пирология: Методические указания для выполнения курсового проектирования студентам 4 курса специальности 250201 – «Лесное хозяйство» / Сост.: к.с.-х.н. М.А. Козаченко; ФГОУ ВПО «Саратовский ГАУ им. Н.И.Вавилова». – Саратов, 2013 г. – 24 с.