Инженерлік білім беруге кіріспе

Еремеева Юлия Николаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: "Инженерлік білімге кіріспе" пәні Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ – дағы CDIO (Conceive – Design - Implement-Operate) Дүниежүзілік бастамасын іске асыру шеңберінде инженерлік практика үшін негіз қалыптастыратын алғашқы міндетті курстардың бірі болып табылады. "Инженерлік білім беруге кіріспе" пәні шеңберінде білім алушылар C-D кезеңдерін іске асыратын болады. Пән инженердің міндеттері мен міндеттерінің жалпы сипаттамасын, сондай-ақ өзекті қоғамдық мәселелерді шешу үшін инженерлік білімді пайдалану әдістерін қамтиды. Пәнді оқу білім алушылардың инженерлік практикаға қатысуы, міндеттерді шешу және жеке де, топтарда да жобалау бойынша қарапайым жаттығуларды орындау арқылы жүзеге асырылатын болады. Сонымен қатар, білім алушылар инженерлік қызметте іргелі дағдыларды қалыптастыратын проблемалық-бағдарланған кейстер негізінде қарапайым жобаны әзірлеуге мүмкіндік алады. Пәннің құрылымына 2 Модуль кіреді: "Business creation" модулі және "Fundamentals of Engineering"модулі. Пән сонымен қатар студенттерді өнімдерді, процестерді, жүйелер мен қызметтерді құрудың күрделі тәжірибесіне дайындау үшін қажетті жеке білім мен тұлғааралық дағдыларды дамытуға жағдай жасайды. Пәннің нәтижесі өнімдер, процестер, жүйелер мен қызметтерді құру үшін маңызды инженерлік Дағдылар мен кәсіпкерлік негіздерін игеру болады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Математика. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • инженерлік практиканың бастапқы дағдыларын және білім алушылардың кәсіпкерлік құзыреттерін қалыптастыру
Міндет
  • "Business creation" модулінің міндеттері: 1) берілген кейстің параметрлері бойынша идеяларды іздеу; 2) инновациялық шешімдерді қолдану, ойлау инерциясын жеңу; 3) өнертапқыштық міндеттерді шешу арқылы білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. 4) идеяларды іздеу кезіндегі қайшылықтарды шешу; 5) балама шешімдерді салыстыру және бағалау; 6) дизайн-ойлауды дамыту; 7) жобаның бизнес-моделін әзірлеу; 8) білім алушылардың кәсіпкерлік дағдыларын дамыту. "Fundamentals of Engineering"Модулінің міндеттері: 1) инженердің міндеттері мен міндеттерінің жалпы сипаттамасы, инженерлік практика негіздерімен танысу; 2) белгілі бір мәселені шешуге мүмкіндік беретін өнімнің, процестің, жүйенің немесе қызметтің техникалық идеясын қалыптастыру әдістерімен танысу; 3) техникалық құжаттаманың негіздерімен танысу; 4) өнімдерді, процестерді, жүйелерді немесе қызметтерді модельдеу негіздерін зерделеу; 5) инженерлік коммуникация және командалық жұмыс негіздерін қалыптастыру; 6) жобалау жұмысының бастапқы дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту әдістері

- Мультимедиялық өнімдер мен технологиялар арқылы интерактивті өзара әрекеттесу әдістерін тарта отырып, классикалық білім беру технологиялары; - Қолданбалы жағдайларды шешудің үш технологиясы; - Оқытудың ойын әдістері, ойлау инерциясын жеңу;-кейстер арқылы проблемаға бағытталған оқыту.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг ТРИЗ әдістері, шығармашылық ойлауды дамытуға бағытталған тапсырма. Ойлау инерциясының мысалдары практикалық жұмыс болып табылады. Ойын сеанстары 0-100
Қарама-қайшылықтарды шешу инженерлік шешімді іздеу ретінде. Шешімді кәсіпкерлік қызметке бейімдеу.
Бизнес-модель. Бизнес-жоспар құру / қабылданған шешімдерден экономикалық тиімділік
Жобаны қорғауға дайындау, Өнімді сынау / қарсыласу. Жобаны қорғау
2  рейтинг Жоба тақырыбы бойынша зерттеу нәтижелері бойынша Презентация 0-100
Шығармашылық жобаның эскизін әзірлеу
Шығармашылық жобаны конструкторлық үлгісін әзірлеу
Жобаның дизайнерлік үлгісін әзірлеу
Жобаның ағылшын тіліндегі тұсаукесері
Шағын өнертабыстар жәрмеңкесінде жобаның тұсаукесері
Қорытынды бақылау диф.сынақ 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Шығармашылық жоба (конструкторлық әзірлеу, дизайнерлік әзірлеу, эскизді әзірлеу) тапсырманың құрамы тақырыпқа сәйкес кемінде 91% көлемінде орындалды; авторлық ой (идея) өзіндік ерекшелігімен немесе креативтілігімен ерекшеленеді және кәсіби құралдар мен әдістермен толық анықталған; тапсырманың элементтері теориялық және нормативтік базаға сәйкес сауатты әзірленген (пән мен тапсырмаға байланысты-композициялық, типологиялық, функционалдық, конструктивтік, технологиялық және т.б. параметрлермен); жұмыстың көркемдік (графикалық) дизайны тапсырма талаптарына сәйкес жоғары деңгейде орындалды. тапсырманың құрамы тақырыпқа сәйкес 80-90% орындалды; авторлық идея (идея) түпнұсқа немесе креативті болмауы мүмкін, бірақ міндетті түрде кәсіби құралдар мен әдістермен анықталуы керек; жұмыс элементтері теориялық және нормативтік базаға сәйкес кішігірім қателіктермен (пән мен тапсырмаға байланысты - композициялық, типологиялық, функционалды, және т .б.); жұмыстың көркемдік (графикалық) дизайны тапсырма талаптарына сәйкес жоғары немесе жақсы деңгейде орындалды. тапсырманың құрамы тақырыпқа сәйкес 60-75% - ға орындалды; авторлық ой (идея) түпнұсқа болмауы және кәсіби құралдар мен әдістермен толық анықталмауы мүмкін; теориялық және нормативтік база негізінде орындалған жұмыс элементтері қателіктермен пысықталуы мүмкін (тапсырмаға байланысты-композициялық, типологиялық, функционалдық, конструктивті, технологиялық және т. б.) әзірленетін объектінің болуына немесе жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін; жұмыстың көркемдік (графикалық) ресімделуі тапсырма талаптарына сәйкес жеткілікті (қанағаттанарлық) деңгейде орындалды. тапсырманың құрамы 60% - дан кем орындалды не тақырыпқа сәйкес келмейді; авторлық ой (идея) анықталмаған және түсінілмеген; теориялық және нормативтік база негізінде орындалған жұмыс элементтері жол берілмейтін өрескел қателіктермен пысықталған (тапсырмаға байланысты - композициялық, типологиялық, функционалдық, конструктивтік, технологиялық және т. б.); көркемдік (графикалық) жұмысты рәсімдеу төмен деңгейде орындалды немесе тапсырма талаптарына сәйкес келмейді.
Жобаның тұсаукесері (ағылшын тілінде, шағын өнертабыстар жәрмеңкесінде) жұмыс мазмұнын еркін меңгеру, материалды анық және сауатты баяндау, материалды қызықты беру, аудиториямен еркін және дұрыс өзара іс-қимыл жасау, сұрақтарға құзыретті жауаптар, уақытша регламентті сақтау, презентация құрылымы барлық талаптарға сәйкес келеді, презентацияны орындаудың тамаша сапасы. жұмыстың мазмұнын білу, материалды жеткілікті деңгейде ұсыну және беру, аудиториямен жақсы қарым-қатынас, сұрақтарға жауап беру, уақытша ережелерді сақтау, презентация құрылымы көптеген талаптарға сәйкес келеді, презентацияның жақсы сапасы жұмыстың мазмұнын жеткіліксіз меңгеру, материалды қанағаттанарлық деңгейде ұсыну және беру, аудиториямен өзара іс-қимыл, сұрақтарға жауаптар, уақытша регламентті сақтау, презентация құрылымы көптеген талаптарға сәйкес келмейді, презентацияны орындаудың қанағаттанарлық сапасы. жұмыстың мазмұнын білмейді, материалды қанағаттанарлықсыз деңгейде ұсыну және беру, аудиториямен өзара әрекеттесудің болмауы, презентация құрылымы талаптарға сәйкес келмейді, презентацияны орындау сапасының төмендігі.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Ойлау инерциясы
  • Дизайн-ойлау
  • Идеяларды қалыптастырудың жалпы принциптері
  • Өндіріс бойынша есептеулер
  • Тестілеу, өнімнің өміршеңдігін тексеру
Негізгі әдебиет
  • 1. CDIO 3.0 стандарттары. CDIO Дүниежүзілік бастамасының ресми сайты: http://www.cdio.org/content/cdio-standards-30
  • 2. Эдвард Ф.Кроули , Йохан Мальмквист , Серен Эстлунд , Дорис Р. Бродер. Инженерлік Білім Беруді қайта қарау. CDIO Тәсілі, 2007.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Мектептегі физика курсы (кез-келген оқулық).
  • 2. Филлипс Ч. - шығармашылық және бейнелі ойлау. Жаттығуға арналған 50 + 50 тапсырма - 2012 ISBN 978-5-699-44242-3, 192 бет
  • 3. Асқаров Е.С. Ойлап табуды қалай үйренуге болады. Жаңадан бастаған өнертапқышқа арналған нұсқаулық. - Алматы: Лантар Трейд ЖШС, 2021-191 б. http://library.atu.kz/files/155381/