Физика

Баятанова Ляйла Болаткановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән инженерлік білім беру бағдарламасын сәтті аяқтау үшін қажетті білім бөлімдерін қамтиды. Білім алушы механика, молекулалық физика, электр, магнетизм, оптика және физиканың басқа салаларында физикалық құбылыстар мен процестерді зерттейді. Олар инженерлік салаларда қолданылатын физикалық процестерді зерттеуде, іргелі заңдар мен заңдылықтарды талдауда практикалық дағдыларды меңгереді.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Физика. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • 1. Болашақ инженерлерге ғылыми және техникалық ақпарат ағынын бағдарлауға мүмкіндік беретін және оларға өздері маманданған техника салаларында жаңа физикалық принциптерді қолдануға мүмкіндік беретін физика саласында жеткілікті кең теориялық дайындық негіздерін құру. 2 Студенттердің классикалық және қазіргі физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын, физикалық зерттеу әдістерін игеруі. 3 Студенттердің ғылыми ойлауы мен диалектикалық дүниетанымын, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекараларын дұрыс түсінуін және эксперименттік немесе математикалық зерттеу әдістері арқылы алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау қабілетін қалыптастыру. 4 Студенттерді өлшеу аппаратурасымен таныстыру, эксперименттік зерттеулер жүргізу, эксперимент нәтижелерін өңдеу және талдау қабілетін дамыту. 5. Студенттердің шығармашылық ойлауын, өзіндік танымдық іс-әрекет дағдыларын, компьютерді қолдана отырып физикалық жағдайларды модельдеу қабілетін дамыту.
Міндет
  • Физикалық құбылыстар, ұғымдар, заңдар, теориялар, әдістер, практикалық фактілер туралы білім; - қазіргі ғылымның даму дәрежесіне сәйкес әлемнің ғылыми келбетін беретін идеяларды қалыптастыру; - Өнеркәсіптің технологиясы мен техникасында физика заңдарын қолдана отырып, ғылыми-техникалық прогрестің негізгі бағыттарымен танысу; - нақты міндеттерді шешу әдістері мен тәсілдерін игеру немесе - жаңа заманауи ғылыми құралдармен танысу, физикалық қабылдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студенттердің негізгі физикалық құбылыстар мен классикалық және қазіргі заманғы физика заңдарын, физикалық зерттеу әдістерін меңгеру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студенттерді өлшеу аппаратурасымен таныстыру, эксперименталды зерттеулер жүргізу, эксперимент нәтижелерін өңдеу және оларды талдау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студенттерде ғылыми ойлау мен диалектикалық дүниетанымды қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекараларын дұрыс түсіну және эксперименттік немесе математикалық зерттеу әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау мүмкіндігі студенттерде ғылыми ойлау мен диалектикалық дүниетанымды қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекараларын дұрыс түсіну және нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау мүмкіндігі, ғылыми ойлау мен диалектикалық дүниетанымды қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекараларын дұрыс түсіну және эксперименттік немесе математикалық зерттеу әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау мүмкіндігі студенттерде ғылыми ойлау мен диалектикалық дүниетанымды қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, заңдардың қолданылу шекараларын дұрыс түсіну. теориялар мен нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау қабілеті, ғылыми ойлау мен диалектикалық дүниетанымды қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекараларын дұрыс түсіну және эксперименттік немесе математикалық зерттеу әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау мүмкіндігі студенттерде ғылыми ойлау мен диалектикалық дүниетанымды қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, заңдардың қолданылу шекараларын дұрыс түсіну. теориялар мен нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау қабілеті, ғылыми ойлау мен диалектикалық дүниетанымды қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекараларын дұрыс түсіну және эксперименттік немесе математикалық зерттеу әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау мүмкіндігі студенттерде ғылыми ойлау мен диалектикалық дүниетанымды қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, заңдардың қолданылу шекараларын дұрыс түсіну. теориялар мен нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау қабілеті, эксперименттік немесе математикалық зерттеу әдістері арқылы алынған
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өз еңбегін ұйымдастыра білу, өз қызметінің нәтижелерін үлкен дербестік дәрежесімен бағалау, өз бетінше жұмыс істеу дағдысын меңгеру; кәсіби қызметте базалық білімді қолдана білу; практикалық жұмыстың теориялары мен дағдыларын меңгеру; алынған нәтижелерді талдау, қажетті қорытынды жасау және ұсыныстарды тұжырымдау; зерттеулерде алынған нәтижелерді есеп түрінде ұсыну
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Студенттердің шығармашылық ойлау қабілетін, өзіндік танымдық іс-әрекет дағдыларын дамыту, компьютерді қолдана отырып физикалық жағдайларды моделдеу
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеулік (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу есептерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Коллоквиум 0-100
Жеке тапсырмалар
Зертханалық жұмыстарды орындау және қорғау
Аралық бақылау 1
2  рейтинг Аралық бақылау 2 0-100
Коллоквиум
Жеке тапсырмалар
Зертханалық жұмыстарды орындау және қорғау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Білім алушының пән бойынша білімін қорытынды бағалау 100 балдық жүйе бойынша жүзеге асырылады. 90-100 70-89 50-69 1-49
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Негізгі әдебиет
  • Алешкевич, в.а. Жалпы физика курсы. Молекулалық физика / В. А. Алешкевич. - М.: Физматлит, 2016. - 312 c.
  • Бондарев, Б.В. Жалпы физика курсы. 3 кітапта. Кн. 2: Электромагнетизм, оптика, кванттық физика: оқулық / Б. В. Бондарев, н.п. Калашников, г. г. Спирин. - Люберцы: Юрайт, 2015. - 441 c.
  • Бондарев, Б.В. Жалпы физика курсы. 2-кітап: Электромагнетизм, оптика, кванттық физика: бакалаврларға арналған оқулық / Б. В. Бондарев, н. п.Калашников, г. г. Спирин. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 441 c.
  • Бондарев, Б.В. Жалпы физика курсы. 3-кітап: Термодинамика, статистикалық физика, заттың құрылымы: бакалаврларға арналған оқулық / Б. В. Бондарев, н. п.Калашников, г. г. Спирин. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 369 c.
  • Бондарев, Б.В. Жалпы физика курсы. 1-кітап: механика: бакалаврларға арналған оқулық / Б. В. Бондарев, н. п. Калашников, г.г. Спирин. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 353 c.
  • Бондарев, Б.В. Жалпы физика курсы. 3 кітапта. Кн.1: Механика: Оқулық / Б. В. Бондарев, Н. П. Калашников, Г.Г. Спирин. - Люберцы: Юрайт, 2015. - 353 c.
  • Бучаченко, а. л. кванттық жолдардан ойлау құпияларына дейін.: Физика, химия, биология, математиканың ең қызықты сұрақтарына экскурсия / а. л. Бучаченко. - М.: Ленанд, 2017. - 188 c.
  • Голоскоков, Д. П. Maple пакетін қолданатын Математикалық физика курсы: оқулық / Д. П. Голоскоков. - Санкт-Петербург.: Бұғы, 2015. - 576 c.
  • Голоскоков, Д. П. Maple пакетін қолданатын Математикалық физика курсы: оқу құралы / Д. П. Голоскоков. - Санкт-Петербург.: Бұғы, 2015. - 576 c.
  • Детлаф, а. а. физика курсы: оқу құралы / А. А. Детлаф. - М.: Академия, 2015. - 32 c.
Қосымша әдебиеттер
  • Зисман, Г.А. Жалпы физика курсы: оқу құралы. 3 тт.Т. 2. Электр және магнетизм / Г. А. Зисман, О.М. Тодес. - Санкт-Петербург.: Бұғы, 2019. - 360 c.
  • Зисман, Г.А. Жалпы физика курсы: оқу құралы. 3 тт.Т. 1. Механика. Молекулалық физика. Тербелістер мен толқындар / Г.А. Зисман, О.М. Тодес. - Санкт-Петербург.: Бұғы, 2019. - 340 c.
  • Иванов, С.В. физиканың таңдалған тараулары: Магнетизм, магниттік резонанс, фазалық ауысулар. Дәріс курсы / С.В. Иванов, П.С. Мартышко. - М.: Ленанд, 2018. - 208 c.
  • Кабисов, К.С. жалпы физика курсындағы классикалық және релятивистік механика: теория мен міндеттің негізгі ережелері / К.С. Кабисов, С. В. Копылов, А.Н. Артемов. - М.: Ленанд, 2018. - 256 c.
  • Калашников, Н.П. Физиканың жалпы курсының мәселелерін шешуге арналған семинар. Механика: оқу құралы / н. П. Калашников, Т.В. Котырло және т. б. - Санкт-Петербург.: Бұғы, 2018. - 292 c.
  • Канн, К.Б. Жалпы физика курсы: оқу құралы / К.Б. Канн. -М.: Инфра-М, 2019. - 768 c.
  • Кузнецов, С.И. Есептерді шешу мысалдары бар физика курсы. II бөлім. Электр және магнетизм. Тербелістер мен толқындар: оқу құралы / С.И. Кузнецов. - Санкт-Петербург.: Бұғы, 2015. - 416 c.
  • Кузнецов, С.И. Есептерді шешу мысалдары бар физика курсы. III бөлім. Оптика. Атом физикасы және кванттық механика негіздері. Атом ядросының және элементар бөлшектердің физикасы: оқу құралы / С.С. Кузнецов. - Санкт-Петербург.: Бұғы, 2015. - 336 c.
  • Кузнецов, С.И. есептерді шешу мысалдары бар физика курсы. 2-бөлім. Электр және магнетизм. Тербелістер мен толқындар / С.И. Кузнецов. - Санкт-Петербург.: Бұғы, 2015. - 416 c.
  • Кузнецов, С.И. есептерді шешу мысалдары бар физика курсы. 3-бөлім. Оптика. Атом физикасы және кванттық механика негіздері. Атом ядросы мен элементар бөлшектер физикасы. / С.И. Кузнецов. - Санкт-Петербург.: Бұғы, 2015. - 336 c.