Менеджмент

Колос Елена Анатольевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән қазіргі менеджмент теориясы мен практикасының мазмұнын ашады. Пәнді оқу барысында білім алушы басқару теориясының негіздерін үйренеді, басқарудың неғұрлым жалпы функцияларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, нақты жағдайлар үшін тиімді басқару шешімдерін әзірлеу үшін менеджмент әдіснамасы мен құралдарын практикада қолдана алатын болады.

Кредиттер саны: 2

Пререквизиты:

  • Менеджмент

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 15
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • «Менеджмент» пәнін оқытудың мақсаты, болашақ экономикалық бағыттағы мамандықтардың студенттері, осы пәннің құрылымы мен оның мәнін, басқа пәндермен байланысы туралы толық және нақты теориялық білім беру және оны тәжірибеде қолдана білуді үйрету, яғни: тәуекелділік жағдайда шұғыл басқару шешімдерін қабылдай білу; кәсіпорынның (фирманың, ұйымның) кешенді құрылымдарын басқаруды; кәсіпорынның жұмысына әсер ететін сыртқы және ішкі ортаның негізгі факторларын анықтау; өндірістегі және еңбек өнімділігіндегі қайшылықтар мен еңбек қорларын басқару; - басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі басқаруды ұйымдастыру және т.б.
Міндет
  • менеджменттің теориялық негізі мен дамуы; 3 - басқару еңбегі мен басқару қызметінің табиғатын түсіну; 4 - менеджмент жүйесіндегі ұйымдастыру қатынастары; 5 - басқарудың негізгі әдістерін білу; 6 - ақпараттар мен коммуникацияларды пайдалану; 7 - адам қорлары мен ішкі байланыстарды басқару; 8 - кәсіпорынның нарықтағы бағдарын бағалау мен таңдау; 9 - шешімдерді қабылдау және олардың орындалуын ұйымдастыру; 10 - басқару үрдісіндегі бағдарлау, жоспарлау және бақылау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ойлау мәдениеті кең және жоғарғы білімді жеке тұлға болып қалыптасуға маңызы зор жаратылыстану ғылымдары облысындағы (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) пәндер бойынша базалық білімдерге ие болу. Қазақстан халқының дәстүрі мен мәдениетін жете түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қазақстанның заң жүйесі мен заңнамаларының негізін біледі. Қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын меңгерген.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Әлемдік экономикадаңы өзгерістер мен ақпараттар ағымына бейімделуді білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Іскерлік этиканың негіздерін сақтай білу, іс әрекеттің әлеуметтік этикалық нормативтерін білу.Топта жұмыс істей білу, өзінің көзқарасын ұйымда пайымдай білу, әділ баға бере білу, жана басқару шешімдерінт қабылдай білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ақпараттық коммуникативтік технологиялармен жұмыс істей білу, қазіргі заманға сай есептуіш құралдармен жұмыс жасау дағдысына ие. Өзінің кәсіптік білімін магистратурада жалғастыру мақсатында толықтыру.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді:: - 1) проблемалық - және жобалық - бағдарланған оқыту технологиялары; жобалар әдісі бойынша оқытуды ұйымдастыру оқытушының алдына барлық білім алушылардың проблемалық жағдайға және әрбір сабақта қосылуын қамтамасыз ету міндетін қояды. Яғни, проблемалық жағдайдың шешімін құрылымдық және жүйеленген түрде іздеу үшін ақпаратты ұсына отырып, сабақ мазмұнының проблемалық-бағытталған сценарийін құру міндеті. Бұл жағдайда проблемалық жағдайдың түрі және қараңғылыққа бағытталған сценарийдің күрделілік деңгейі әр түрлі болуы мүмкін: - бірінші деңгей - оқытушы қандай да бір түрдегі проблемалық жағдайды оқшаулап (таңдау, белгісіздік, жанжал, тосынсый, болжам, теріске шығару, сәйкессіздік) және оны шешудің жолдарын көрсете отырып, оқу материалын ұсынады; - Екінші деңгей - оқытушы проблемалық жағдай жасайды, ал онымен бірге студенттер оны шешуге қосылады; - үшінші деңгей - оқытушы проблемалық жағдай жасайды, ал студенттер оны өз бетінше шешеді; - төртінші деңгей - оқытушы бұзылған бастапқы деректерді хабарлайды, соның негізінде студенттер мәселені өз бетінше қалыптастырады және оны шешудің жолдарын табады. Жобалар әдісі бойынша оқыту мазмұны бойынша өзара логикалық байланысқан бірнеше нақты міндеттерді қою арқылы қандай да бір мәселені (теориялық немесе практикалық) шешуді іздеу процесі ретінде құрылады. Бұл ретте жобалардың тақырыптары пән бойынша бекітілген оқу бағдарламасы шеңберінде тұжырымдалады. Жоба белгілі бір уақыт ішінде және білім алушылардың әртүрлі құрамымен (жеке, жұптық, топтық оқыту) орындалады. -2) кейс әдісі (жағдайды талдау); Кейс-технология білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді, шағын топтардың құрамында күрделі тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастырады, мамандарға күтпеген жағдайды талдау қабілеттерін сәтті игеруге, шешім қабылдау алгоритмдерін дербес әзірлеуге көмектеседі. - 3) ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану оқу нәтижесіне қол жеткізу үшін студент пен оқытушы арасындағы оңтайлы өзара іс-қимылды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. - 4) коммуникативтік технологиялар (пікірталас, қойылған мәселелердің шешімін табу үшін шығармашылық, ұжымдық жұмыс түрі ретінде ми шабуылы).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг ауызша сауалнама 0-100
2  рейтинг ауызша сауалнама 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
90-100 тамаша 70-89 жақсы 50-69 қанағаттанарлық 0-49 қанағаттанарлықсыз жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді ол күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді ол таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді. пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1-тақырып Менеджмент ғылым және практика ретінде
  • 2-тақырып менеджменттің мақсаттары, функциялары мен міндеттері
  • 3-тақырып басқару ғылымының әдістері: ретроспектива және қазіргі заман
  • 4-тақырып кәсіпорындар мен ұйымдардың менеджменті
  • 5-тақырып менеджменттің қаржылық ресурстары
  • 6-тақырып кәсіпорында менеджментті ұйымдастыру
  • 7-тақырып басқару шешімдерін қабылдау процесі
  • 8-тақырып менеджердің шешімдері мен болжамдары
  • 9-тақырып тәуекелдерді басқару
  • 10-тақырып Стратегиялық менеджмент
  • 11-тақырып менеджменттегі Стандарттау және сертификаттау
  • 12-тақырып сапа менеджменті
  • 13-тақырып іскерлік байланысты Басқару
  • 14-тақырып адами ресурстар мен зияткерлік капиталды басқару
  • 15-тақырып кәсіпорын қызметін бақылау және мониторинг жүйесі
Негізгі әдебиет
  • 1 Абчук, В. А. Менеджмент в 2 ч. Часть 1.: учебник и практикум для академического бакалавриата / В. А. Абчук, С. Ю. Трапицын, В. В. Тимченко. — 3-е изд., испр. и доп. - М.: Издательство Юрайт, 2018. - 239 с. 2 Адизес И. К. Как преодолеть кризисы менеджмента. Диагностика и решение управленческих проблем. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2017. – 97 с. 3 Адизес И. К. Новые размышления о менеджменте. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2016. – 201 с. 4 Адизес И. К. Управление жизненным циклом корпорации. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2016. – 201 с. 5 Беляева С. А. Роль планирования в процессе управления инновационными проектами // Организатор производства. - 2010. - N 4. - С. 84-87. 6 Бетанова И. Роль HR в управлении проектами // Справочник по управлению персоналом. - 2011. - N 4 (апрель). - С. 47-52. 7 Бетанова И. Роль HR в управлении проектами // Справочник по управлению персоналом. - 2011. - N 5 (май). - С. 49-54. 8 Ганчин В. В. Роль проектного управления в инновационном развитии электроэнергетики в Российской Федерации // Экономика и управление : рос. науч. журн. - 2011. - N 5. - С. 114-118. 9 Гончаренко С. Управление проектами // Управление качеством. - 2011. - N 8. - С. 44-46. 10 Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. – СПб: Издательство «Питер», 2015. – 560 с. 11 Емельянов Ю. Управление инновационными проектами в компании // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - N 2. - С. 26-39. 12 Ивасенко А. Г. Управление проектами : учебное пособие для студентов. – Ростов н/Д. : Феникс , 2009. - 330 с. 13 Киган Р., Лейхи Л. Неприятие перемен. Как преодолеть сопротивление изменениям и раскрыть потенциал организации – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2017. – 121 с. 14 Конференции ПМСОФТ по управлению проектами // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - N 7. - С. 102. 15 Котлер Ф. Маркетинг менеджмент – СПб: Питер Ком, 2016. – 896 с. 16 Котлер Филип, Армстронг Гари, Сондерс Джон, Вонг Вероника. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. Изд. – М.; СПб.; К.: Издательский дом «Вильямс», 2016. – 1151 с. 17 Кузнецов А. А. Процессное управление проектами на предприятии // Менеджмент сегодня. - 2011. - N 4. - С. 206-212. 18 Куперштейн В. Microsoft Project 2010 в управлении проектами. - СПб : БХВ-Петербург , 2011. - 416 с. 19 Лапыгин Ю. Н. Оценка эффективности проектного управления // Экономический анализ : теория и практика. - 2011. - N 15. - С. 50-53. 20 Мазур И. И. Управление инвестиционно-строительными проектами : международный подход. – М. : Омега-Л , 2011. - 736 с. 21 Маккей Х. Как плавать среди акул. Как обойти конкурентов в торговле, управлении, мотивации, ведении переговоров – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2017. – 109 с. 22 Маркетинг. Принципы и технология маркетинга в свободной рыночной системе: Учебник для вузов/Под. Ред. Н.Д. Эриашвили. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2013, - 255 с. 23 Матвеева Л. Г. Управление проектами : учебник. – Ростов н/Д. : Феникс , 2009. - 423 с. Свердловская ОУНБ; КХ; Инв. номер 2310970-КХ 24 Мыльников Л. А. Микроэкономические проблемы управления инновационными проектами // Проблемы управления. - 2011. - N 3. - С. 2-11.
Қосымша әдебиеттер
  • 1 Мыльников Л. А. Обзор концепций инновационного управления инновационными проектами // Информационные ресурсы России. - 2010. - N 3. - С. 34-39. 2 Озерова Т. Системная триада как основа управления проектами на предприятиях общественного питания // РИСК : ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. - 2011. - N 2. - Ч. 1. - С. 35-38. 3 Пигалов В. Секреты успешного управления проектной командой // БОСС. Бизнес : организация, стратегия, системы. - 2011. - N 7. - С. 64-65. 4 Попов Ю. И. Управление проектами : учебное пособие для слушателей образовательных учреждений. – М. : ИНФРА-М , 2010. - 208 с. 5 Романова М. В. Управление проектами : учебное пособие. – М. : ФОРУМ : ИНФРА-М , 2010. - 253 с. Свердловская ОУНБ; КХ; Инв. номер 2322160-КХ