Шет тілі (кәсіби)
Сипаттама: Шет тілі(Кәсіби) пәні магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруды, Оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне тартуды, шет тілінде кәсіби сөйлеу дағдыларын игеруді, мамандық бойынша мәтіндерді аудару дағдыларын дамытуды көздейді.
Кредиттер саны: 2
Пререквизиты:
- Шетел тілі
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 15 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | ауызша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- "Шет тілі (Кәсіби)" курсының мақсаты кәсіби, іскерлік және ғылыми қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету болып табылады.
Міндет
- -жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби проблема шеңберінде аргументация және пікірталас дағдыларын дамыту негізінде монологиялық және диалогтық нысанда шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру; -алынған ақпаратты кейіннен өңдеп, түсіндіре отырып, экономика және бизнес, сондай-ақ қоғамдық-саяси бағыттағы шетел әдебиеттерін оқу дағдыларын одан әрі игеру; - жалпы қабылданған базалық нысандарда ғылыми ақпаратты шет тілінде жазбаша түсіндіруге оқыту; - мамандарды даярлау бейіні бойынша Іскерлік сөйлеу жанрларының, қызметтік және ғылыми функционалдық стильдердің лингвистикалық сипаттамаларын зерттеу; - жалпы ғылыми және кәсіптік бағдарланған түпнұсқа мәтіндер материалында шет тілінен оқыту тіліне және оқыту тілінен шет тіліне мәтіндерді аудару дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- 1. Білуге тиіс: - кәсіби тақырып бойынша жазбаша және ауызша мәтіндерді құрудың құрылымы мен негіздерін; - мамандығы бойынша, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндердің функционалдық сипаттамаларын.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- 1. білу: - берілген тақырып бойынша ақпаратты талдау және синтездеу, оны зерттеу тақырыбы контекстінде ауызша немесе жазбаша мәлімдемеге айналдыру; - себеп-салдар байланысын орнату, пайымдау құру, қорытынды жасау (индукция, дедукция және ұқсастық арқылы) және дәлелді қорытынды жасау; - зерттеуді қорытындылау, Әртүрлі дереккөздерден Растауды табу, таңдау зерттеуді қорғауға арналған материал; - мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін және қойылған проблеманы ескере отырып, алынған ақпаратқа түсініктеме беру, автордың көзқарасын тұжырымдау және дәлелді пікір беру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- 1. Келесі идеялар болуы керек: - мақсаттың максималды тиімділігіне қол жеткізу үшін сындарлы диалог жүргізу; - шет тілінде жобалық тапсырмаларды дайындау; - шет тіліндегі сайттармен жұмыс; - әртүрлі логикалық операцияларды орындау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- 1. - логикалық-құрылымдық тұтастық; - сөйлеудің техникалық мазмұнын білу; - сөйлеудің лингвистикалық дұрыстығы; - коммуникация жоспарын орындау; - кәсіби тілді меңгеру; - арнайы мақсаттар үшін шынайы әдебиеттерді оқу және түсіну; - белгілі бір тақырыптар бойынша пікірталастар, пікірталастар жүргізу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- білім беру және тәрбиелеу мақсаттары: - магистрлік диссертация немесе оның бір бөлігін оқытылатын тілде жазу үшін материал жинау мақсатында шет тіліндегі ақпараттың көп мөлшерін өңдеу; - ой-өрісін кеңейту; - төзімділікке тәрбиелеу.
Оқыту әдістері
-Кейс әдісі (жағдайды талдау) - Проблемалық және жобалық - бағдарланған оқыту технологиялары - Жобалау әдісі - АКТ көмегімен іздеу әдісі - іздеу-зерттеу (оқу процесінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - Сыни тұрғыдан ойлау - пікірсайыс түріндегі практикалық сабақ (пікірсайыс және пікір алмасу түріндегі мәселені талқылау кезіндегі топтық пікірталас); пікірсайыс - студенттік зерттеу топтарының жұмыс нәтижелерін талқылау.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Ауызша сұрау | 0-100 |
Жазбаша сұрау | ||
Ауызша сұрау | ||
пікірталас | ||
Жазбаша сұрау | ||
Ауызша сұрау | ||
Жазбаша сұрау | ||
Презентация | ||
2 рейтинг | Ауызша сұрау | 0-100 |
Жазбаша сұрау | ||
пікірталас | ||
Ауызша сұрау | ||
Жазбаша сұрау | ||
Ауызша сұрау | ||
Презентация | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Оқылым | Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, бос орындарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды. | Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған. | Курстың теориялық мазмұны ішінара игерілген, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін | Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді. |
Айтылым | Курстың практикалық мазмұны толық игерілді, бос орындарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды. | Курстың мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған. | Курстың мазмұны ішінара игерілген, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін | Курстың мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді. |
Тыңдалым | Аудиоматериалдарды игеру саласындағы курстың мазмұны толық игерілді, олқылықтарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы ең жоғары деңгейге жақын балл санымен бағаланды. | Аудиоматериалдарды игеру саласындағы курстың теориялық мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған. | Аудиоматериалдарды игеру саласындағы курстың мазмұны толық игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасты, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың ешқайсысының орындалу сапасы ең аз балл санымен бағаланбады, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалды. | Аудиоматериалдарды игеру саласындағы курстың мазмұны игерілмеген, жұмыстың қажетті практикалық дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді. |
Жазылым | Жазу саласындағы курстың мазмұны толық игерілді, олқылықтарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды. | Жазу саласындағы курстың мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған | Жазу саласындағы курстың мазмұны ішінара игерілген, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін | Жазу саласындағы курстың мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді. |
Емтихан | Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, бос орындарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды. | Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған. | Курстың теориялық мазмұны ішінара игерілген, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін | Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
Негізгі әдебиет
- 1. Колесникова Т.А., Иностранный язык (профессиональный). Методические указания для СРМП и СРМ магистрантов всех специальностей / Т.А.Колесникова / ВКГТУ.- Усть-Каменогорск, 2020.-88 с. 2. Tamzen Armer, Cambridge English for Scientists.Cambridge University Press 2011. -111c. 3. Glendinning, Eric H. Oxford English for Careers. Technology 2 : Student Book / E. H. Glendinning, A. Pohl. - New York, 2008. - 135 с.
Қосымша әдебиеттер
- 1.Harrison R., S. Philpot, L. Cumick. New Headway Academic Skills. Reading, Writing, and Study Skills. Oxford University Press, 2019. 2. Семёнова С.Д. Writing A Research Paper Методические указания к практическим занятиям, СРСП и СРС по английскому языку для магистрантов всех специальностей, 2018 – 24 стр. 3. Семёнова С.Д., Голубых И.В., Колесникова Т.А., Талесник Г.П. A Guide to Academic Writing in English, методические указания к практическим занятиям, СРМП, СРДП, СРМ, СРД по английскому языку для студентов всех специальностей магистратуры и докторантуры ВКГТУ, - Усть-Каменогорск, 2018 4. Русско-казахско-английский политехнический словарь = Орысша-қазақша-ағылшынша политехникалық сөздік = Russian-kazakh-english polytechnic dictionary: более 80000 терминов и словосочет. / Қазақстан Республикасының мәдениет министрлігі. - Алматы: Rond&A. – 2010. 5. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru 6. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com