Бизнес-статистика

Денисова Оксана Касымовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән магистранттарды кәсіпорындардың экономикалық қызметін басқарудағы статистиканың рөлімен және мәліметтер жиынтығының әртүрлі түрлерімен таныстырады. Сондай-ақ, бизнес-статистиканы ұйымдастыру, индустриялық-инновациялық экономика жағдайында статистикалық ақпаратты жинау, кәсіпорындағы жаппай әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың заңдылықтарын анықтау, болашақта процестер мен құбылыстардың дамуын болжау мәселелерін ашуды көздейді.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • «Бизнес-статистика» курсының мақсаты қазiргi жиынтық әдiстерін білетін, отандық және халықаралық тәжiрибеде қабылданған статистикалық ақпаратты өңдеу және талдау, iс қағаздарды, есеп және санақты жүргiзетін мамандарды әзiрлеу болып табылады.
Міндет
  • магистранттарды басқарудың сандық әдiстері және iскер санақ пен негізгі тапсырмалармен таныстыру;
  • статистикалық әдiстер кешенін меңгеруді бақылау, iскер санақтағы жаппай мәлiметтердi топтау;
  • іскер санақтағы және әлеуметтiк-экономикалық оқиғалар мен процесстердi сандық тарапынан сипаттайтын статистикалық шамалар жүйесiн игеру;
  • экономика салаларының әр түрлi зерттеулеріндегі статистикалық талдау әдiстерiн қолдану.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • экономиканың түрлі салаларын зерттеуде статистикалық талдаудың негізгі әдістері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • статистикалық әдістерді интуитивті және математикалық шешімдер арасындағы теңгерімде қолдану шектері туралы, сандық талдаудың маңыздылығы туралы түсінігінің болуы
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • экономиканың түрлі салаларын зерттеуде статистикалық талдау әдістеріне негізді таңдау жасау
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • пәннің түсінік аппараты
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • сандық ақпаратты компанияларда, оларды өңдеу және қолдану құралдарын пайдалану үрдістерінде
Оқыту әдістері

- интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу);

- берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру;

- ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар);

іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде магистранттердің өзіндік зерттеу қызметі);

- оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Решение задач по теме 2 0-100
Решение задач по теме 3
Решение задач по теме 4
Решение задач по теме 5
Эссе
Рубежный тест 1
Решение задач по теме 6
Решение задач по теме 7
Решение задач по теме 8
2  рейтинг Решение задач по теме 9 0-100
Рубежный тест 2
Решение задач по теме 10
Решение задач по теме 11
Решение задач по теме 12
Решение задач по теме 13
Решение задач по теме 14
Решение задач по теме 15
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Различные виды работ оцениваются по 100%-ой шкале в соответствии со следующими критериями 1. Даны правильные и полные ответы на все теоретические вопросы; 2. Полностью решено практическое задание; 3. Материал изложен грамотно с соблюдением логической последовательности; 4. Продемонстрированы творческие способности. 1. Даны правильные, но неполные ответы на все теоретические вопросы, допущены несущественные погрешности или неточности; 2. Практическое задание выполнено, однако допущена незначительная ошибка; 3. Материал изложен грамотно с соблюдением логической последовательности. 1. Ответы на теоретические вопросы в принципе правильные, но неполные, допущены неточности в формулировках и логические погрешности; 2. Практическое задание выполнено не полностью; 3. Материал изложен грамотно, однако нарушена логическая последовательность. 1. Ответы на теоретические вопросы содержат грубые ошибки; 2. Практическое задание не выполнено; 3. В изложении ответа допущены грамматические, терминологические ошибки, нарушена логическая последовательность.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Введение: роль статистики в бизнесе
  • Структуры данных: классификация различных типов наборов данных
  • Абсолютные и относительные величины
  • Описание данных: обобщающие показатели
  • Изменение степени разброса: дисперсия и стандартное отклонение
  • Выборочное наблюдение
  • Временные ряды: анализ изменения во времени
  • Способы обработки динамического ряда
  • Моделирование сезонных колебаний
  • Статистическое изучение связей между явлениями и их использование для управления социально-экономическими процессами
  • Множественная регрессия и корреляция
  • Индексы и их использование в бизнес-статистике
  • Выбор альтернатив в процессе принятия управленческих решений
  • Количественная оценка эффективности управленческих решений
Негізгі әдебиет
  • Елисеева И.И. Бизнес-статистика: учебник и практикум для академического бакалавриата / под ред. И. И. Елисеевой. — М. : Издательство Юрайт, 2018. — 411 с.
  • Анализ временных рядов и прогнозирование: Учебник /Афанасьев В.Н., Юзбашев М.М. – М.: Финансы и статистика, 2011. – 228 с.
  • Минашкин В.Г., Н.А. Садовникова, Р.А. Шмайлова Бизнес-статистика и прогнозирование. Московский государственный университет экономики, статистики и информатики. - М. , 2008. – 154 с.
  • Эндрю Сигел. Практическая бизнес-статистика //пер. с анг. М. Издательский дом "Вильямс", 2002. - 1056 с.
  • Образцова О.И. Статистика предприятий и бизнес-статистика //Издательский дом Высшей школы экономики Москва, 2011 - 694 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Закон Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 257-IV «О государственной статистике» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 11.04.2019 г.)
  • Анализ временных рядов и прогнозирование: Учебник /Афанасьев В.Н., Юзбашев М.М. – М.: Финансы и статистика, 2011. – 228 с.