Заманауи физиканың өзекті мәселелері

Ерболатова Гульнара Уалхановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл пән қазіргі физика мәселелеріне қатысты мәселелерді шешуге қажетті негізгі ғылыми және практикалық білімдерді алуға мүмкіндік береді. Қазіргі физика табиғаттың іргелі заңдарын ең жоғары энергетикалық деңгейде, шағын масштабта және экстремалды жағдайларда зерттеуге арналған ғылым саласы. Курсқа кванттық механика, салыстырмалылық теориясы, элементар бөлшектер, космология және басқа да көптеген салалар кіреді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Заманауи физиканың таңдамалы бөлімдері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Қойылған мәселелерге ғылыми зерттеулер жүргізу; ғылыми зерттеулер барысында туындайтын жаңа міндеттерді тұжырымдау; жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып ғылыми әдебиеттермен жұмыс, эксперименттік физикалық қондырғыларда жұмыс істеу; зерттеудің қажетті әдістерін таңдау; қазіргі заманғы есептеу техникасын пайдалана отырып алынатын физикалық ақпаратты талдау.
Міндет
  • а) физика-математикалық білімнің қайнар даму кезеңдерімен, ғылыми білімнің деңгейімен таныстыру; б)XXI ғасырдағы физиканы магистранттарға кең және терең түсіндіру; в)жаратылыстанудың бүгінгі фундаменталды мәселелерінің ортаға жинақталуын көрсету; г)қазіргі заманғы дамыған ғылымның физикадағы орны мен өркениетті ғылымның рөлін ашу; д) фундаменталды және қолданбалы радиофизикаға, оптотехникаға, фотонға, оптоинформатикаға әдістемелік негізінде заманауи қызығушылықтарын арттыру; е) терминологиялық және лингватәртіптілік құзіреттілігін кеңейту; ж) XX–XXI ғасырлар аралығында қалыптасқан ғылым түрлерін және ғылыми теорияның жалпы заңдылықтарын суреттеу; з)мәдениқұрылысның бағалы қайнар көзі ретінде физиканың міндеттерін түсініктеу; и) псевдоғылыми теориясымен таныстыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. Әлемдік деңгейге сәйкес инженерлік және ғылыми талдау әдістерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. Ақпараттық технологиялардың көмегімен өз бетінше алуға және практикалық қызметте жаңа білімдер мен біліктерді, оның ішінде қызмет саласымен тікелей байланысты емес жаңа білім салаларында пайдалануға дайын болу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • 1. Өз еңбегін ұйымдастыру. өз қызметінің нәтижелерін өз бетінше бағалай отырып, өз бетінше, оның ішінде ғылыми зерттеулер жүргізу саласында жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. Әңгімелесу кезінде өз ойын еркін және адекватты білдіру және әңгімелесушінің сөзін түсіну.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1. Тақырыпты таңдауды, оның негіздемесін, өзектілігін, жаңалығын және маңыздылығын анықтауды, зерттеу жүргізу кезеңдерін ұйымдастыруды, нәтижелерді ресімдеуді қоса алғанда, ғылыми зерттеулер жүргізу. тұжырымдар, қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау: алған білімін мамандық бейіні бойынша оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалану.
Оқыту әдістері

1. Дәріс-семинар-бағалау жүйесі 2. Зерттеушілік әдісі 3. Ақпараттық-байланыс технологиялары

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Жоғары және бөлме температурасында асқын өткізгіштік
  • Екінші типтегі фазалық ауысулар және олармен байланысты әсерлер (өте төмен температураға дейін салқындату, газдардағы Бозе-Эйнштейн конденсаты және т
  • Беттік физика
  • Кластерлер
  • Өте күшті магнит өрістеріндегі заттың қасиеттері
  • Сызықтық емес физика: турбуленттілік, солитондар, хаос, оғаш тартушылар
  • Гравитациялық толқындар және оларды анықтау
  • Космологиялық мәселелер
  • Космология мен жоғары энергия физикасының байланысы
  • Нейтрондық жұлдыздар мен пульсарлар
  • Жалпы салыстырмалылықты эксперименттік тексеру
  • Галактикалардың квазарлары мен ядролары
  • Әлсіз және электромагниттік өзара әрекеттесудің бірыңғай теориясы
  • CP инвариантты сақтамау
  • Вакуумдағы және өте күшті электр өрістеріндегі сызықтық емес құбылыстар
Негізгі әдебиет
  • 1. Агацци Э. Почему у науки есть и этические измерения? // Вопросы философии. 2009. № 10. С. 97–104. 2. Бао О. Анализ понятия «культура инженерии» // Вопросы философии. 2007. № 5. С. 58–63. 3. Грин Б. Элегантная Вселенная: Суперструны, скрытые размерности и поиски окончательной тнории. М.: КомКнига, 2007. 288 с. 4. Данилов Ю.А. Прекрасный мир науки: Сб. / сост. А.Г. Шадтина. Под ред. В.И. Санюка, Д.И. Трубецкова. М.: Прогресс-Традиция, 2008. 384 с. 5. Драгунов В.П., Неизвестный И.Г., Гридчин В.А. Основы наноэлектроники: Учеб. пособие. М.: Университетская книга; Логос; Физматкнига, 2006. 496 с. 6. За «железным занавесом»: Мифы и реалии советской науки / Под ред. М. Хайнеманна, Э.И. Колчинского. СПб.: Дмитрий Буланин, 2002. 528 с. 7. Иваницкий Г.Р. Круговорот: Общество и наука. М.: Наука, 2005. 259 с. 8. Игнатов А.Н., Фадеева Н.Е., Савиных В.Л. Классическая электроника и наноэлектроника: Учеб. пособие. М.: Флинта; Наука, 2009. 728 с. 9. Капица С.П., Курдюмов С.П., Малинецкий Г.Г. Синергетика и прогнозы будущего. М.: Наука, 1997. 285 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 7. Иваницкий Г.Р. Круговорот: Общество и наука. М.: Наука, 2005. 259 с. 8. Игнатов А.Н., Фадеева Н.Е., Савиных В.Л. Классическая электроника и наноэлектроника: Учеб. пособие. М.: Флинта; Наука, 2009. 728 с. 9. Капица С.П., Курдюмов С.П., Малинецкий Г.Г. Синергетика и прогнозы будущего. М.: Наука, 1997. 285 с.