Математика мен ғылыми зерттеулердегі АКТ

Мухамедова Раушан Оразгалиевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәннің мазмұнында математика бойынша инновациялық цифрлық оқу-әдістемелік кешеннің негізгі компоненттері қарастырылады және математикалық пәндерді оқытуда және ғылыми қызмет бағыттарында оқу мақсатындағы әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды, қолданбалы бағдарламалық пакеттерді қолданудың басым мақсаттары айқындалады.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Математикалық талдау 2

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Мәселенің математикалық көрінісін жасау үшін негіздерді зерттеу математикада және зерттеу қызметінде АКТ қолдану
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • АКТ-ны қолданудың дидактикалық негіздері мен әдістемелік принциптерін, АКТ құралдарын қолданудың заманауи әдістерінің типологиясын, білім сапасы мен ғылымға әсерін зерделеу және талдау;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • АКТ-ны математикалық білім беру сапасын арттыру құралы ретінде қарастыру; АКТ-ны білім беру және ғылыми процестерге енгізу кезінде математикалық білім беру сапасын басқарудағы қызметтің негізгі бағыттарын анықтау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • қазіргі ақпараттық қоғамдағы математикалық білім мен ғылыми қызметтің рөлін, сапаны арттыру әдістерін жалпылау,
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Қолданбалы есептерді математикалық әдістерді қолдана отырып шешкен кезде команда өз көзқарасын дұрыс қорғай алады және жаңа шешімдер ұсына алады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Өз жауабын, көзқарасын білдіре отырып, интуицияны, логиканы дамытуға ықпал ету.