Математиканы онлайн оқытудағы заманауи әдістері
Сипаттама: Пәннің мазмұнында онлайн оқытудың математикалық мазмұнын меңгеру бойынша білім алушылар қызметінің ерекшелігі технологиялық циклдердің реттілігі түрінде көрсетіледі: дайындық, оқу, қорытынды. Математиканы онлайн оқытудың қарастырылған әртүрлі технологиялары тәуелсіздікті, ашықтықты ескере отырып, студенттердің математиканы оқытудың жеке мақсаттарына қол жеткізуін қамтамасыз ету критерийі келтірілген.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Талдау, сандық және жуықтау теориясы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Жоғары оқу орнында оқылатын барлық пәндердің, соның ішінде математиканың көмегімен маманның кәсіби дайындығының тиімді шарттарын табу және тұлғаны қалыптастыру жоғары мектептің алғы шарттары болып табылады
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Математиканы онлайн оқытудағы заманауи әдістерін педагогиканың теориясы мен оқыту әдістемесінің мақсаты мен міндеттерін білу;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Үйренген математикалық әдістерді қолдана білу ептілігін іс-әрекетте жүзеге асыру;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Математикалық мәдениетке тәрбиелеу және ғылыми көзқарас пен логикалық ойлауды қалыптастыру;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Математикада іргелі және ең соңғы жетістіктерді қолдануды топпен бірге шешу қабілеті;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Болашақ кәсіби қызметінде математикалық білімін, жаңа ақпараттық технологияларды, математикалық талдау мен үлгілеу әдістерін мамандығында қолдану қабілеті;