Математиканы онлайн оқытудағы заманауи әдістері

Мухамедова Раушан Оразгалиевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәннің мазмұнында онлайн оқытудың математикалық мазмұнын меңгеру бойынша білім алушылар қызметінің ерекшелігі технологиялық циклдердің реттілігі түрінде көрсетіледі: дайындық, оқу, қорытынды. Математиканы онлайн оқытудың қарастырылған әртүрлі технологиялары тәуелсіздікті, ашықтықты ескере отырып, студенттердің математиканы оқытудың жеке мақсаттарына қол жеткізуін қамтамасыз ету критерийі келтірілген.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Талдау, сандық және жуықтау теориясы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Жоғары оқу орнында оқылатын барлық пәндердің, соның ішінде математиканың көмегімен маманның кәсіби дайындығының тиімді шарттарын табу және тұлғаны қалыптастыру жоғары мектептің алғы шарттары болып табылады
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Математиканы онлайн оқытудағы заманауи әдістерін педагогиканың теориясы мен оқыту әдістемесінің мақсаты мен міндеттерін білу;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Үйренген математикалық әдістерді қолдана білу ептілігін іс-әрекетте жүзеге асыру;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Математикалық мәдениетке тәрбиелеу және ғылыми көзқарас пен логикалық ойлауды қалыптастыру;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Математикада іргелі және ең соңғы жетістіктерді қолдануды топпен бірге шешу қабілеті;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Болашақ кәсіби қызметінде математикалық білімін, жаңа ақпараттық технологияларды, математикалық талдау мен үлгілеу әдістерін мамандығында қолдану қабілеті;