Үлестірілген есептеулер технологиялары
Сипаттама: Курс Kubernetes контейнерлерін басқару жүйесін зерттеуге арналған. Kybernetes Docker контейнерлерін көп мөлшерде басқарады және іске қосады, сондай-ақ контейнерлердің көп санын бірлесіп орналастыру мен репликациялауды қамтамасыз етеді. Контейнерлерді жалпы, әсіресе Kubernetes-те қолдану үшін жаңа микросервисттерді әзірлеу кезінде үздік тәжірибелерді зерттеу.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Заманауи орталар және бағдарламалау тілдері
- Заманауи орталар және бағдарламалау тілдері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | |
| Зертханалық жұмыстар | 30 |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Kubernetes контейнерлерін басқару құралының негіздерін кластерлермен жұмысты сәтті бастау үшін жеткілікті көлемде зерттеу.
Міндет
- Хост кластерлері арқылы қосымшалар контейнерлерін орналастыруды, масштабтауды және операцияларды автоматтандыруға арналған Ашық бастапқы платформамен жұмыс істеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Kubernetes контейнерлерін басқару құралының негіздері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Физикалық немесе виртуалды машиналардың кластерлерінде қолданбалы контейнерлерді жоспарлау және іске қосу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Қолдану контейнерлерін орналастыруда, масштабтауда Жабдықты пайдалануды оңтайландыру үшін қажетті ресурстарды талдау мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Қарым-қатынас қабілеттерін дамыту, оның ішінде ашық Интернет ресурстарымен жұмыс істеу үшін кем дегенде бір шет тілін білу және АТ жобалары мен басқа да іс-шаралар аясында іскерлік өзара әрекеттесу үшін тұлғааралық және топтық қарым-қатынас дағдылары.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Kubernetes түрлі желілік қондырмаларын дайындау, іске асыру және жөндеу дағдылары.
Оқыту әдістері
Модульно-блочные технологии. В основе модульный или циклический тип обучения, а также информационно-коммуникационный (в том числе дистанционные образовательные технологии). Ведущими формами обучения выступают лекции, а методами эвристический, программированный и объяснительно-иллюстративный. Основными средствами диагностики являются итоговые письменные работы и выполнение работ по пройденным темам и разделам.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | Лабораторная работа 1 | 0-100 |
| Лабораторная работа 2 | ||
| Лабораторная работа 3 | ||
| Рубежное тестирование 1 | ||
| 2 рейтинг | Лабораторная работа 4 | 0-100 |
| Лабораторная работа 5 | ||
| Лабораторная работа 6 | ||
| Рубежное тестирование 2 | ||
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
| Бақылау сұрақтарына жауап беру | жүйелі теориялық білімдерін көрсетеді, терминологияны меңгереді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, материалды еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап беру қабілетін көрсетеді | мықты теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, материалды еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге шамалы қателіктер жібереді, оны өз бетінше немесе мұғалімнің көмегімен түзетеді. | Теориялық білімі үстірт, дәлелді қорытынды жасап, мысалдар келтіре білу жеткіліксіз, материалды меңгеру, баяндау логикасы мен жүйелілігі жеткіліксіз, қателерін мұғалім түзеткенде ғана түсініп жөндей алады. | Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, материалды нашар меңгергенін көрсетеді, терминологияны білмейді, баяндау логикасы мен жүйелілігінің жоқтығын көрсетеді, түзете алмайтын қателіктер жібереді мұғалімнің түзетуімен де сабақта жауап беруден бас тартады |
| Зертханалық сабақтарда жұмыстарды орындау | қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып толық көлемде орындалған зертханалық жұмыс; есепте барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және дұрыс толтырады; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдануды біледі; оқытылатын және бұрын оқытылатын материал арасында, сондай-ақ басқа пәндерді оқуда алған материалмен байланыс орната алады. | «өте жақсы» бағаға қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшілік жіберді. Студенттің сұрақтарға жауабы «өте жақсы» жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімін жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқыған материалмен және басқа пәндерді оқуда меңгерген материалмен байланысын қолданбай беріледі; сыни емес бір қате немесе екі кемшіліктен көп емес жіберілген және студент оларды мұғалімнің көмегінсіз өз бетінше түзете алады. | жұмыс аяқталмаған, бірақ практикалық жұмыстың кемінде 50% орындалған, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындыларды алуға мүмкіндік береді; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауап беру кезінде курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін мәселелер туындайды; Бір ғана шамалы қате және екі-үш қатеден артық емес, оны оқушы мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзетеді. | жұмыс көлемінің 50%-дан аспайтын көлемін орындады, бұл дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; «қанағаттанарлық» бағалау үшін қажетті мөлшерден көп қателер мен кемшіліктер жіберді, қойылған сұрақтардың көпшілігіне жауап бере алмайды; |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Архитектура Kubernetes
- Создание кластеров Kubernetes
- Мониторинг, журналирование и решение проблем
- Высокая доступность и надежность
- Конфигурация безопасности, ограничений и учетных записей в Kubernetes»
- Использование критически важных ресурсов Kubernetes
- Работа с хранилищем данных в Kubernetes
- Запуск приложений с сохранением состояния
Негізгі әдебиет
- Лукша М. Kubernetes в действии = Kubernetes in Action. — М.: ДМК Пресс, 2018. — 672 с.
- Арундел Д., Домингус Д. Kubernetes для DevOps: развертывание, запуск и масштабирование в облаке Пер. с англ. — СПб.: Питер, 2020. — 384 с.
- Ибрам Билджин, Хасс Роланд. Паттерны Kubernetes. Шаблоны разработки собственных облачных приложений СПб.: Питер, 2020. — 392 с.
- Garbarino Ernesto. Beginning Kubernetes on the Google Cloud Platform: A Guide to Automating Application Deployment, Scaling, and Management EPUB Apress, 2019
- Сайфан Джиджи. Осваиваем Kubernetes. Оркестрация контейнерных архитектур СПб.: Питер, 2019. — 400 с.
- Хасс Роланд, Ибрам Билджин. Паттерны Kubernetes: Шаблоны разработки собственных облачных приложений MOBI Пер. А. Макарова. — СПб.: Питер, 2020. — 266 с.
- https://kubernetes.io/ru/docs/tutorials/kubernetes-basics/
Қосымша әдебиеттер
- Farcic Viktor. The DevOps 2.4 Toolkit: Continuous Deployment To Kubernetes: Continuously deploying applications with Jenkins to Kubernetes MOBI Packt Publishing, 2019
- Arnold Z. et al. The Kubernetes Workshop: Learn how to build and run highly scalable workloads on Kubernetes MOBI Packt, 2020.
- Baier J., Sayfan G.,White J. The Complete Kubernetes Guide: Become an expert in container management with the power of Kubernetes EPUB Packt Publishing, 2019.