Жоғары мектептің педагогикасы
Касентаева Карлыгаш Уразбековна
Сипаттама: Пәнді оқытудың өзектілігі жоғары білім беру жүйесіндегі инновациялық процестерге белсенді қатыса алатын жоғары оқу орнының кәсіби - құзыретті оқытушысын озық даярлау қажеттілігімен байланысты. Курс магистрлерді жоғары мектепте оқытушылық қызметке дайындауға бағытталған. Курстың мазмұны университеттің білім беру процесін ізгілендіру мен демократияландырудың заманауи тенденцияларын, жаңа білім беру технологияларын көрсетеді, жеке шығармашылық қызмет стиліне бағытталған.
Кредиттер саны: 3
Пререквизиты:
- Әлеуметтану
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 45 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | ауызша (билет бойынша) |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- ЖОО-ның болашақ оқытушыларын кәсіби даярлауды жетілдіру, оларды жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерімен, жоғары мектепте білім беру процесін талдауға, жоспарлауға және ұйымдастыруға заманауи тәсілдермен таныстыру
Міндет
- 1.Жоғары мектеп жағдайында педагогика ғылымының өзекті мәселелерін , қазіргі кезеңдегі ЖОО оқытушысы қызметінің мәнін түсіну. 2.ЖОО-да білім беру процесін құру және ұйымдастыру дағдыларын игеру. 3.Қазіргі білім беру технологияларын меңгерудің коммуникативтік дағдылары мен дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- жалпы білім беру жүйесінің және педагогикалық ғылымның өзекті мәселелері; ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметінің мәні;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- педагогикалық фактілерді, құбылыстарды, оқиғаларды қоршаған шындықтан ажырату
- педагогикалық ғылым тілінде сипаттау; педагогикалық теориялардың заңдылықтарына сүйене отырып, олардың дамуын түсіндіру және болжау; -оқытудың жаңа тұжырымдамаларына сүйене отырып, оқу-тәрбие процесін құру; қызмет нәтижелерін болжау және өзін-өзі жетілдіру процесін жоспарлау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- педагогикалық талдау дағдылары мен әдістері; кәсіби қызмет процесінде білімді жаңарту жүйесі; оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың барабар әдісін таңдау дағдылары; кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуге шығармашылық ойлау және шығармашылық көзқарас дағдылары, зерттеудің жетекші идеясын ұжымға талқылауға шығару; мақсатты және мақсатсыз аудиторияға зерттеу мәселесін қолжетімді түрде жеткізу; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық қарым-қатынас; * шешендік өнер, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және қисынды ресімдеу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Педагогикалық процестің барлық мүшелерінің тиімді өзара әрекеттесу қабілеті
- Педагогика ғылымының іргелі және соңғы жетістіктерін кәсіби қызметте пайдалану мүмкіндігі
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: Магистрлерді даярлау жөніндегі талаптарға және оқу процесінде құзыреттілік тәсілді іске асыру қажеттілігіне сәйкес осы пәнді игеру оқу процесінде сабақтарды өткізудің белсенді және интерактивті нысандарын (ми шабуылы, іскерлік ойындар, эсселер, авторлық жобалар,презентациялар, конкурстар, шебер) пайдалана отырып, дәстүрлі (дәрістер, семинарлар) және инновациялық білім беру технологияларын пайдалануды көздейді- мамандар сыныптары, мемлекеттік және қоғамдық ұйымдардың өкілдерімен кездесулер және т.б.) және жоғары мектеп оқытушыларының кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту мақсатында магистрлердің аудиториядан тыс жұмысы.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Өз мамандығы бойынша ғылыми-педагогикалық зерттеудің шағын бағдарламасын әзірлеу | 0-100 |
2 рейтинг | Өз пәні бойынша Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отырып дәріс және семинар сабағының әзірлемесін ұсыну | 0-100 |
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
ауызша жауап | барлық теориялық сұрақтарға толық жауап берді | барлық сұрақтарға дұрыс жауап берді, жауабы бірақ толық емес | теориялық сұрақтарға жауаптар толық емес және үстіртін жауап | теориялық сұрақтарға жауабы дұрыс емес |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Педагогика ғылымы және оның адам туралы ғылымдар жүйесіндегі орны
- 3
- Білім беруді ізгілендіру үрдісі қазіргі кезеңде білім беруді гуманитаризациялау арқылы, яғни білім беру мазмұнындағы әлеуметтік - гуманитарлық пәндер блогын кеңейту арқылы көрінеді; сонымен қатар жеке тұлғаны ашуға және оның қасиеттерін тәрбиелеуге баса назар аудара отырып, оқытуды ұйымдастырудағы тәсілдердің өзгеруі
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
Негізгі әдебиет
- Основная: 1. Закон РК «Об образовании» 2. Закон РК «О высшем образовании» 3. Государственная программа развития системы образования РК до 2020 г. 4. Концепция развития системы образования РК до 2015 г. 5. Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы – М., 1980. 6. Загвязинский В.И. Дидактика высшей школы. Текст лекций. – Челябинск., 1990 г. 7. Краевский В.В. Общие основы педагогики. – М., 2003 г. 8. Карамян Г.Г. Теория и мастерство лекционного преподавания в высшей школе. – Ереван ,1983 г. 9. Джуринский А.Н. .Сравнительная педагогика. М, 2000 10. Оконь В. Введение в общую дидактику . – М.: Высшая школа,1990 г. 11. Педагогика высшей школа . Учебное пособие, Ростов – на - Дону , «Феникс», 1998 . 12. Хмель Н.Д. Педагогический процесс как объект профессиональной подготовки учителя – Алма-Ата: Мектеп, 1984 г. 13. Смирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности. М, 2003 14. Гаунов М.Г., Семушкина Л.Г., Фокин Ю.Г. Этюды дидактики высшей школы. М., 1998 15. Гребенюк О.С. ,Гребенюк Г.Б. Теория обучения ,- М. ,2003 16. Станкин М.И. Профессиональные способности педагога.,М 1998 17. Беспалько В.Г. Программированное обучение. Дидактические основы – М, 1970 г. 18. Деловая игра. Внедрение: Методические рекомендации – СПБ,1995 19. Койшибаев Б.Д. Имитационные методы управления учебным процессом в вузе . – Алма-Ата:1981. 20. Кузнецова В.А. Теория и практика многоуровнего университетского образования – Ярославль,1995. 21. Методология педагогических исследований./ Под ред. А. И. Пискунова, Г.В. Воробьева – М., 1980 22. Проблемы методологии педагогики и методики исследования./ Под ред. АА. Данилова, Н.И. Болдырева– М., 1980 23. Трайнев В.А ,Трайнев И.В. Системы и методы стратегии повышения качества педагогического образования. – М., 2006. 24. Бондарева С.Г., Гейцман Л.Э., Завалко Н.А , Какиева Л.Х. Педагогика: вопросы и задания для семинарских и практических занятий в условиях кредитной системы обучения. Алматы ,2007. 25.Ефремов О.Ю Педагогика.- М., 2010. 26. Попков В.А., Коржуев А.В. Дидактика высшей школы. Изд. 3-е М., 2010 27. Фокин Ю.Г. Психодидактика высшей школы. – М., 2009 28. Завалко Н.А., Гейцман Л.Э., Какиева Л.Х. Готовимся к квалификационному тестированию. Пособие в помощь учителю. - Усть-Каменогорск, 2009 29. Материалы Республиканского педагогического форума,2011 г.
Қосымша әдебиеттер
- 0.Смирнов В.Д. Педагогика.- М., 2011. 31. Кабанова Т. А., Новиков В.А. Тестирование в современном образовании М., 2010 32. Завалко Н.А., Искаков б.А. Развиваем медиакомпетентность. Учебно-методическое пособие. Усть-Каменогорск, 2010 33 Завалко Н.А., Искаков Б.А.. Рекомендации для учителя по развитию медиакомпетентности. Учебно-методическое пособие. Усть-Каменогорск, 2010 34.Мынбаева А.К. Основы педагогики высшей школы. Учебное пособие, Алматы, 2013.- 183 с. 35.Мынбаева А.К. и др. Образовательная политика, Алматы, 2014 – 225 с. 36.Мынбаева А.К., Вишневская А.В. Психолого-педагогическая диагностика и развитие творческого потенциала и креативности студентов и магистрантов.- Алматф, 2014.- 184 с.