Заманауи орталар және бағдарламалау тілдері
Сипаттама: Курста программалау тілінің қазіргі парадигмасына салыстырмалы шолу беріледі. Таңдалған бағдарламалау тілдерінің қасиеттерін, қосымшаларын, синтаксисін және семантикасын оқып үйрену және бағдарламалау ортасындағы іске асыруды қарастыру кіреді: R; Python; JS торабы; Haskell.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Бағдарламалау технологиясы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Қазіргі заманғы бағдарламалау тілдері мен бағдарламалау әдістерінің бірқатарын біліңіз.
- Белгілі бір қолданбалы орта үшін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің қолайлы құралдарын таңдау мүмкіндігі.
- Берілген қолданбалы орта үшін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің қолайлы құралдарын таңдау мүмкіндігі.
Міндет
- Бағдарламалаудың әртүрлі парадигмаларын салыстыруды және салыстыруды үйрену
- Бағдарламалау тілінің функцияларын бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу тәжірибесін қалай сақтау керектігі тұрғысынан сыни бағалауды үйрену
- Белгілі бір ортада осы бағдарламалау парадигмасын қолданудың орындылығын талқылауды үйреніңіз
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Бағдарламалау тілдерін құру үшін қолданылатын жалпы ұғымдарды анықтаңыз
- Бағдарламалау күйіне әсер ететін факторлар мен командаларды салыстыру және салыстыру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Негізгі бағдарламалау тілдерінің эволюциясы мен негізгі ерекшеліктерін түсіндіріңіз
- Жаңа бағдарламалау тілдері мен жаңа тілдік мүмкіндіктерді талдау және бағалау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Орындалу тәртібі бағдарламалауға қалай әсер ететінін суреттеңіз
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Объектіге бағытталған бағдарламалаудағы негізгі объектілер мен конструкцияларды анықтау
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Функционалды бағдарламалаудағы таза функционалды функциялардың сипаттамаларын түсіндіріңіз
- Логикалық бағдарламалауда қолданылатын құрылым мен компоненттердің сипаттамасы
Оқыту әдістері
интерактивті дәріс (проблемалық дәріс, пікірталас дәрісі, дәріс-конференция, дәріс-кеңес, «Баспасөз конференциясы» дәрісі, «Сұрақтар-жауаптар-пікірталас» дәрісі);
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Лабораторная работа 1 | 0-100 |
Лабораторная работа 2 | ||
Лабораторная работа 3 | ||
Лабораторная работа 4 | ||
Рубежный контроль 1 | ||
2 рейтинг | Лабораторная работа 5 | 0-100 |
Лабораторная работа 6 | ||
Лабораторная работа 7 | ||
Лабораторная работа 8 | ||
Рубежный контроль 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Собеседование по контрольным вопросам | демонстрирует сиcтемные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение монологической речью и способность быстро реагировать на уточняющие вопросы | демонстрирует прочные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение монологической речью, но при этом делает несущественные ошибки, которые исправляет самостоятельно или при незначительной коррекции преподавателем | демонстрирует неглубокие теоретические знания, проявляет слабо сформированные навыки анализа явлений и процессов, недостаточное умение делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает недостаточно свободное владение монологической речью, терминологией, логичностью и последовательностью изложения, делает ошибки которые может исправить только при коррекции преподавателем. | демонстрирует незнание теоретических основ предмета, несформированные навыки анализа явлений и процессов, не умеет делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает слабое владение монологической речью, не владеет терминологией, проявляет отсутствие логичности и последовательности изложения, делает ошибки, которые не может исправить даже при коррекции преподавателем, отказывается отвечать на занятии |
Работа на лабораторных занятиях | выполняет лабораторную работу в полном объеме с соблюдением необходимой последовательности действий; в отчете без ошибок приводит программный код и блок-схему. При ответе на вопросы правильно понимает сущность вопроса, дает точное определение и истолкование основных понятий; сопровождает ответ примерами; может установить связь между изучаемым и ранее изученным материалом; выполняет в полном объеме индивидуальное задание на защиту лабораторной работы, выданное преподавателем. | выполняет требования к оценке «5», но допущены 2-3 недочета; в отчете присутствуют незначительные ошибки в программном коде и блок-схеме. Ответ обучающегося на вопросы удовлетворяет основным требованиям к ответу на 5, но дан без использования связей с ранее изученным; допущены незначительные ошибки и недочеты, обучающийся может их исправить самостоятельно или с небольшой помощью преподавателя; при выполнении индивидуального задания на защиту лабораторной работы допускает незначительные ошибки в программном коде. | выполняет работу не полностью, но не менее 50% объема лабораторной работы; в ходе проведения работы были допущены ошибки. При ответе на вопросы обучающийся правильно понимает сущность вопроса, но в ответе имеются отдельные проблемы в усвоении вопросов курса, не препятствующие дальнейшему усвоению программного материала; при выполнении индивидуального задания на защиту лабораторной работы допускает ошибки в программном коде или блок-схеме. | выполняет работу не полностью или объем выполненной части работ не позволяет сделать правильных выводов. При ответе на вопросы демонстрирует не владение основными знаниями и умениями в соответствии с требованиями программы; допущено больше ошибок и недочетов, чем необходимо для оценки 3 или не может ответить ни на один из поставленных вопросов; не может выполнить индивидуальное задание на защиту лабораторной работы, выданное преподавателем. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- История языков программирования
- Функциональные и императивные языки
- Модульность, абстракция и объектно-ориентированное программирование
- Параллельное и распределенное программирование
- Логическое программирование
- Программирование для науки о данных
- Программирование больших данных
- Получение данных из открытых источников
- Визуализация данных
- Машинное обучение
- Знакомство с современными веб-приложениями
- Программирование веб-сервисов
- Веб-API
- Веб-стратегии
- Социальное веб-программирование
Негізгі әдебиет
- Harper R. Practical foundations for programming languages. – Cambridge University Press, 2016.
- Tattar P. et al. Practical Data Science Cookbook-: Data pre-processing, analysis and visualization using R and Python. – 2017.
- Cantelon M. et al. Node. js in Action. – Manning Publications, 2017.
- Hutton G. Programming in Haskell. – Cambridge University Press, 2016.
Қосымша әдебиеттер
- Wexelblat R. L. (ed.). History of programming languages. – Academic Press, 2018.
- Zomaya A. Y., Sakr S. (ed.). Handbook of Big Data Technologies. – Springer, 2019.
- Holmes S. Getting MEAN with Mongo, Express, Angular, and Node. – Manning Publications Co., 2019.
- Thompson S. Haskell: the craft of functional programming. – Addison-Wesley, 2020. – Vol. 2.