Ақпараттық процестер мен жүйелерді талдау және моделдеу

Блинаева Елена Васильевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл курс бақылау тақталарын құру жүйесін дамытуды және әр түрлі мақсаттағы ақпараттық жүйелерді математикалық және компьютерлік модельдеуде студенттердің практикалық дағдыларын қалыптастыруды, компьютерлік модельдеуге арналған ең кең таралған бағдарламалық пакеттерде модельдерді іс жүзінде енгізуді ұсыну, ақпаратты терең және жан -жақты талдау, содан кейін нәтижені интерактивті түрде к-рсету.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Статистикалық үлгілеу негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқып үйренудің мақсаты - әр түрлі кластар мен мақсаттағы ақпараттық жүйелерді құру модельдері мен әдістерін құру саласында арнайы білімді қалыптастыру.
Міндет
  • Жүйелерді модельдеу тәсілдерін анықтау үшін бастапқы есепті жіктеңіз
  • Детерминирленген және стохастикалық модельдер мен процестерді модельдеу үшін стандартты және стандартты емес бағдарламалық жасақтаманы қолданыңыз
  • Модельдеу тапсырмасының сыныбына байланысты арнайы модельдеу бағдарламалық пакеттерін пайдаланыңыз
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ақпараттық жүйелерді сипаттаудың сапалық және сандық әдістері
  • макро және микро деңгейлердегі есептерді қою және алгоритмдеу әдістемесі
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • ақпараттық процестер мен жүйелердің математикалық сипаттамасын жасай білу
  • ақпараттық жүйелердің жиынтық сипаттамасын жасай білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • жүйелер теориясының терминологиясын түсіну
  • Ақпараттық жүйелер құрылымдарын синтездеу әдістері туралы түсінікке ие болу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • зерттелетін жүйелерге талдау жүргізу және қол жеткізілген нәтиже туралы мамандар мен маман сообщстерге негізді түрде хабарлау қабілеті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ғылыми зерттеулердің әртүрлі бағыттары бойынша оқуды өз бетінше жалғастыруға мүмкіндік беретін дағдылар
Оқыту әдістері

оқу-зерттеу қызметінің технологиялары

коммуникативті технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, миға шабуыл, оқу пікірталастары және басқа да белсенді формалар мен әдістер)

ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыс 1. "Tableau-дағы жұмыс негіздері"ЖАОК-курсымен жұмыс 0-100
Зертханалық жұмыс 2. Талдау жүргізу және нәтижелерді өз деректеріңізге визуализациялау
Зертханалық жұмыс 3. Аналитикалық модельдеу. Ауызша сипаттама бойынша модель құру
Бақылау жұмысы Р1
2  рейтинг Зертханалық жұмыс 4. Аналитикалық модельдеу. Эксперименттер бойынша модель құру 0-100
Зертханалық жұмыс 5. Имитациялық модельдеу. Дискретті оқиғаны модельдеу
Зертханалық жұмыс 6. Имитациялық модельдеу. Агенттік модельдеу
Бақылау жұмысы Р2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Tableau Құралдар Жинағы
  • Есептеу өрістері
  • Tableau Өнімдері
  • Аналитикалық модельдеу
  • Аналитикалық модельдеу
  • Имитациялық модельдеу
Негізгі әдебиет
  • Бугаев Ю.В. Исследование и моделирование информационных процессов и систем : учебное пособие / Бугаев Ю.В., Коробова Л.А., Черняева С.Н.. — Воронеж : Воронежский государственный университет инженерных технологий, 2022. — 108 c. — ISBN 978-5-00032-589-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/128225.html
  • Громакова, В. Г. Системный анализ и моделирование социальных процессов : учебное пособие / В. Г. Громакова. — Ростов-на-Дону, Таганрог : Издательство Южного федерального университета, 2022. — 122 c. — ISBN 978-5-9275-4301-4. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/131461.html
  • Шагрова Г.В. Методы исследования и моделирования информационных процессов и технологий : учебное пособие / Шагрова Г.В., Топчиев И.Н.. — Ставрополь : Северо-Кавказский федеральный университет, 2016. — 180 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/63100.html
  • Левенец, А. В. Основы теории информационных процессов и систем : учебное пособие / А. В. Левенец. — Москва, Вологда : Инфра-Инженерия, 2024. — 324 c. — ISBN 978-5-9729-1859-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/143547.html
Қосымша әдебиеттер
  • Лихтенштейн В.Е. Математическое моделирование экономических процессов и систем : учебное пособие / Лихтенштейн В.Е., Росс Г.В.. — Саратов : Ай Пи Эр Медиа, 2018. — 129 c. — ISBN 978-5-4486-0350-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/74969.html
  • Душин, В. К. Теоретические основы информационных процессов и систем : учебник / В. К. Душин. — 5-е изд. — Москва : Дашков и К, 2018. — 348 c. — ISBN 978-5-394-01748-3. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/85208.html
  • Захаров О.В. Компьютерное моделирование технологических процессов и систем : учебное пособие / Захаров О.В.. — Саратов : Саратовский государственный технический университет имени Ю.А. Гагарина, ЭБС АСВ, 2023. — 160 c. — ISBN 978-5-7433-3554-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/131666.html