Matlab-дағы модельдеу, виртуалдандыру және есептеу

Бакланова Ольга Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: MatLab компьютерлік математика жүйесін, компьютерлік математиканың негізгі жүйелерін, графиктерді құрастырудың копьютерлік математиканың негізгі жүйесін, қарапайым есептеулерді өндіру тәсілдерін, функцияны зерттеуді, дифференциалды, интегралды теңдеулер мен математикалық физика теңдеулерін шешуді , есептеу процестерін бағдарламалауды үйренеді.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Matlab - та компьютерлік үлгілеу

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Модельдеу, виртуализациялау және есептеулер үшін күрделі динамикалық жүйелерді модельдеу және олардың өнімділігін зерттеу үшін графикалық блок-схемаларды қолдануға мүмкіндік беретін интерактивті MATLAB Simulink құралы қолданылады.
Міндет
  • MATLAB Simulink компьютерлік модельдеу жүйесімен танысу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • MATLAB Simulink жүйесін пайдалана отырып, компьютерлік модельдеудің, виртуализацияның және блоктық есептеулерді шығарудың негізгі әдістерін меңгеру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыстарда компьютерлік технологияны қолдану дағдыларын дамыту
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Есептік күрделілік тұрғысынан оларды талдау нәтижелерін ескере отырып, мәселені шешу әдісін және оны алгоритмдік жүзеге асырудың нақты әдісін негізді таңдау туралы пайымдауды қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • жаңа идеяларды тудыру және қолданылатын модель құру принциптерін негіздеу үшін тәуелсіз зерттеу дағдыларын көрсету.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жаңа және кәсіби білім алу қабілетін дамыту
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: - ақпараттық-коммуникациялық технология; - Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы; - жобалау технологиясы; - кіріктірілген оқыту технологиясы; - деңгейлік саралау технологиялары; - Топтық технологиялар; - Дәстүрлі технологиялар (дәріс, зертханалық сабақтар)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертхана 1 0-100
Зертхана 2
Зертхана 3
Зертхана 4
2  рейтинг Зертхана 5 0-100
Зертхана 6
Зертхана 7
Зертхана 8
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Собеседование по контрольным вопросам демонстрирует системные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение монологической речью и способность быстро реагировать на уточняющие вопросы демонстрирует прочные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность, явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение монологической речью, но при этом делает несущественные ошибки, которые исправляет самостоятельно или при незначительной коррекции преподавателем демонстрирует неглубокие теоретические знания, проявляет слабо сформированные навыки анализа явлений и процессов, недостаточное умение делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает недостаточно свободное владение монологической речью, терминологией, логичностью и последовательностью изложения, делает ошибки которые может исправить только при коррекции преподавателем. демонстрирует незнание теоретических основ предмета, несформированные навыки анализа явлений и процессов, не умеет делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает слабое владение монологической речью, не владеет терминологией, проявляет отсутствие логичности и последовательности изложения, делает ошибки, которые не может исправить даже при коррекции преподавателем, отказывается отвечать на занятии
Работа на практических занятиях Работа на практических занятиях выполнил требования к оценке «5», но допущены 2-3 недочета. Ответ обучающегося на вопросы удовлетворяет основным требованиям к ответу на 5, но дан без применения знаний в новой ситуации, без использования связей с ранее изученным материалом и материалом, усвоенным при изучении других дисциплин; допущены одна ошибка или не более двух недочетов, обучающийся может их исправить самостоятельно или с небольшой помощью преподавателя. выполнил работу не полностью, но не менее 50% объема практической работы, что позволяет получить правильные результаты и выводы; в ходе проведения работы были допущены ошибки. При ответе на вопросы обучающийся правильно понимает сущность вопроса, но в ответе имеются отдельные проблемы в усвоении вопросов курса, не препятствующие дальнейшему усвоению программного материала; допущено не более одной грубой ошибки и двух недочетов. выполнил работу не полностью или объем выполненной части работ не позволяет сделать правильных выводов. При ответе на вопросы демонстрирует не владение основными знаниями и умениями в соответствии с требованиями программы; допущены больше ошибок и недочетов, чем необходимо для оценки 3 или не может ответить ни на один из поставленных вопросов.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Simulink MATLAB ішкі жүйесі ретінде
  • Жүйенің S-моделін құру технологиясы
  • Жүйені модельдеу технологиясы
  • Сигналдар
  • Дереккөздер тобын блоктау
  • Сигналдарды талдау құралдары
  • Математикалық түрлендірулер
  • Матрицалармен және векторлармен амалдар
  • Матрицаның негізгі сипаттамалары
Негізгі әдебиет
  • Солонина А. И. Цифровая обработка сигналов. Моделирование в Simulink. — СПб.: БХВ-Петербург, 2019. — 432 с.: ил.
  • S. T. Karris/ Signals and Systems mith MATLAB Computing and Simulink Modeling. — Orhard Publications, 2017.
  • Солонина А. И., Арбузов С. М. Цифровая обработка сигналов. Моделирование в MATLAB. — СПб.: БХВ-Петербург, 2008.
  • Черных И. В. Simulink: среда создания инженерных приложений. — М.: ДИАЛОГ-МИФИ, 2014
Қосымша әдебиеттер
  • Дьяконов В. П. MATLAB и SIMULINK для радиоинженеров. — М.: ДМК Пресс, 2011.
  • Дэбни Дж., Харман Т. Simulink. — М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2013.
  • Черных И. В. Моделирование электротехнических устройств в MATLAB, SimPowerSystems и Simulink. — СПб.: Питер, 2018