Замануи бағдарламалау тілдері

Тезекпаева Шынар Толегеновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс студенттердің әртүрлі it салаларында табысты жұмыс істеуге мүмкіндік беретін сенімді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Билет бойынша ауызша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Курстың мақсаты магистранттарға танымал бағдарламалау тілдерін меңгеру үшін қажетті іргелі білім мен дағдыларды беру болып табылады
Міндет
  • Студенттерге синтаксисті, семантиканы және тіл құрылымын қоса алғанда, бағдарламалаудың негізгі принциптерін үйрету, осылайша олар қарапайым бағдарламалар жазып, негізгі есептерді шеше алады
  • Студенттерге объектіге бағытталған бағдарламалау және құрылымдық дизайн принциптерін қолдана отырып, бағдарламалық шешімдерді жобалауға және жүзеге асыруға үйрету
  • Студенттерді толыққанды бағдарламалық өнім жасау үшін Мәліметтер базасы, желілік бағдарламалау және веб-әзірлеу сияқты заманауи құралдар мен технологиялармен таныстыру
  • Студенттерді бағдарламалық жасақтаманы бірлесіп әзірлеу, тестілеу және қолдау әдістерін, сондай-ақ жобаларды басқару принциптерін үйрету арқылы топтық жұмысқа дайындаңыз
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Бағдарламалау тілдерінің синтаксисін, семантикасын және құрылымын қоса алғанда, бағдарламалаудың негізгі принциптерін түсіну
  • Деректердің негізгі құрылымдарын (массивтер, тізімдер, жиындар, сөздіктер) және алгоритмдерді (іздеу, сұрыптау) және оларды есептерді шешуде қолдану
  • Кластар, объектілер, мұрагерлік және полиморфизм сияқты ОP ұғымдарын түсіну және олардың мағынасы мен қолданылуын түсіндіре білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Таңдалған бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу және енгізу үшін өз біліміңізді қолдана білу
  • Веб-әзірлеу, деректерді өңдеу және машиналық оқыту құралдарымен жұмыс істеуді қоса, дамуды жеделдету үшін үшінші тарап кітапханалары мен құрылымдарын біріктіре және пайдалана білу
  • Қателерді анықтау және түзету үшін тестілеу және кодты түзету әдістерін қолдана білу, сонымен қатар бағдарламалық шешімдердің сенімділігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету. Бұған тесттер жазу және бағдарламаның әрекетін талдау үшін түзеткіштерді қолдану кіреді
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Әр түрлі алгоритмдер мен деректер құрылымдарын олардың орындалу уақыты мен жадты пайдалану тұрғысынан талдай және бағалай білу, Белгілі бір тапсырма үшін ең оңтайлы шешімді таңдау туралы негізделген қорытынды жасау
  • Әр түрлі алгоритмдер мен деректер құрылымдарын олардың орындалу уақыты мен жадты пайдалану тұрғысынан талдай және бағалай білу, Белгілі бір тапсырма үшін ең оңтайлы шешімді таңдау туралы негізделген қорытынды жасау
  • Жазбаша кодтың сапасын, оның оқылуын, модульділігін және қауіпсіздігін сыни тұрғыдан бағалай білу, жақсарту және оңтайландыру тәсілдерін ұсыну, сонымен қатар дамудың ең жақсы тәжірибелерін сақтау
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Тиісті техникалық терминология мен визуалды құралдарды пайдалана отырып, өз жобаларыңыз бен идеяларыңызды ауызша да, жазбаша да анық және сенімді түрде ұсына білу
  • Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде ортақ мақсаттарға жету үшін белсенді тыңдауды, сындарлы сынды және ынтымақтастық қабілетін қоса алғанда, топтық дағдыларды дамыту
  • Басқа әзірлеушілер мен пайдаланушылар үшін ақпараттың қолжетімділігін қамтамасыз ете отырып, сіздің кодыңыз бен жобаларыңыз үшін сапалы құжаттама жасай білу. Бұған түсініктемелер, пайдалану нұсқаулары және техникалық сипаттамалар жазу кіреді
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Құжаттама, онлайн курстар және әзірлеушілер қауымдастығы сияқты әртүрлі ресурстарды пайдалана отырып, жаңа бағдарламалау тілдерін, құрылымдар мен құралдарды өз бетінше үйрену және меңгеру қабілетін дамыту
  • Әр түрлі көздерден алынған ақпаратты сыни тұрғыдан талдай және бағалай білу және оны бағдарламалаудағы практикалық мәселелерді шешу үшін қолдана білу
  • Нақты мақсаттар қою, материалды тиімді меңгеруге және жобаларды басқаруға мүмкіндік беретін тапсырмаларды үйренуге және орындауға уақыт бөлу арқылы оқу әрекеттерін жоспарлау дағдыларын дамыту
Оқыту әдістері

Д. Серікбаева атю ШҚТУ онлайн-платформаларын пайдалана отырып оқыту

Тәжірибеге бағытталған тәсіл

Заманауи бағдарламалау жүйелерін қолдану

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыс 1 0-100
Зертханалық жұмыс 2
Зертханалық жұмыс 3
2  рейтинг Зертханалық жұмыс 4 0-100
Зертханалық жұмыс 5
Зертханалық жұмыс 6
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Зертханалық тапсырмаларды орындау
Аралық сынақтар немесе бақылау жұмыстары
Аяқталған жобаны әзірлеу және ұсыну
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Бағдарламалау тілдеріне кіріспе: тарих, жіктеу және негізгі ұғымдар
  • Бағдарламалау тілдерінің синтаксисі мен семантикасы: бағдарламалардың негізгі элементтері, ережелері мен құрылымы
  • Деректер түрлері және айнымалылар: негізгі және құрама деректер түрлері, айнымалыларды жариялау және инициализациялау
  • Басқару құрылымдары: шартты операторлар және циклдар (if, switch, for, while)
  • Функциялар мен процедуралар: хабарландыру, параметрлер, қайтарылатын мәндер және ауқым
  • Деректер құрылымдары: массивтер, тізімдер, жиындар және сөздіктер; тапсырма үшін дұрыс құрылымды таңдау
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау: негізгі ұғымдар (сыныптар, объектілер, мұрагерлік, полиморфизм)
  • Ерекшеліктер және қателерді өңдеу: ерекшеліктерді өңдеу механизмі және оны кодтың сенімділігін арттыру үшін пайдалану
  • Модульдер мен кітапханалар: кодты ұйымдастыру, үшінші тарап кітапханаларын пайдалану және өз модульдеріңізді құру
  • Желілік бағдарламалау: желілік негіздер, клиент-сервер архитектурасы және қарапайым желілік қосымшаларды құру
  • Параллель және асинхронды бағдарламалау негіздері: ағындар, процестер және асинхронды операциялар
  • Тестілеу және кодты түзету: тестілеу әдістері, түзеткіштерді қолдану және Тест жазу
  • Мәліметтер базасымен жұмыс: реляциялық мәліметтер базасымен жұмыс істеу негіздері, SQL және ORM
  • Веб-қосымшаларды әзірлеу: веб-әзірлеудің негізгі принциптері, фреймворктар және клиент-сервердің өзара әрекеттесуі
  • Бағдарламалау тілдерінің болашағы: заманауи трендтер, жаңа тілдер мен технологиялар, даму перспективалары
Негізгі әдебиет
  • Северенс, Ч. Введение в программирование на Python / Ч. Северенс. - 2-е изд., испр. - Москва : Национальный Открытый Университет «ИНТУИТ», 2018. - 231 с.: схем., ил.; [Электронный ресурс]. - URL: http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=429184
  • Буйначев, С.К. Основы программирования на языке Python : учебное пособие / С.К. Буйначев, Н.Ю. Боклаг ; Министерство образования и науки Российской Федерации, Уральский федеральный университет имени первого Президента России Б. Н. Ельцина. -Екатеринбург : Издательство Уральского университета, 2020. - 92 с. : табл., ил. - Библиогр. в кн. - ISBN 978-5-7996-1198-9 ; [Электронный ресурс]. -URL: http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=275962
  • Хахаев, И.А. Практикум по алгоритмизации и программированию на Python : курс / И.А. Хахаев. - 2-е изд., исправ. - Москва : Национальный Открытый Университет «ИНТУИТ», 2019. - 179 с. : ил. - Библиогр. в кн.; [Электронный ресурс]. -URL: http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=429256
Қосымша әдебиеттер
  • Доусон М. Программируем на Python. – СПб.: Питер, 2014. – 416 с.
  • Лутц М. Изучаем Python, 4-е издание. – Пер. с англ. – СПб.: Символ-Плюс, 2020. – 1280 с.
  • Лутц М. Программирование на Python, том I, 4-е издание. – Пер. с англ. – СПб.: Символ-Плюс, 2018. – 992 с.
  • Хахаев И.А. Практикум по алгоритмизации и программированию на Python. – М.: Альт Линукс, 2018. — 126 с.