Жүйелік талдау

Блинаева Елена Васильевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Жүйелік талдау-жүйенің ауыспалы немесе тұрақты элементтері арасындағы құрылымдық байланыстарды орнату бойынша әрекеттердің бірізділігін білдіретін танымның ғылыми әдісі. Курс жүйелік талдау және жүйе теориясының пәнін, жүйелік талдаудың принциптері мен құрылымын, жүйелік талдаудың элементтері мен әдістерін, жүйелерді сапалық және сандық бағалау әдістерін, жүйелік талдау және шешім қабылдау мәселелерін зерттейді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Түлектерді салалардағы Ақпараттық жүйелерді зерттеу және жобалау кезінде аналитикалық қызметке дайындау
Міндет
  • Жүйелерді зерттеуге жүйелік көзқарас және оларды модельдеу бойынша практикалық дағдылар бойынша теориялық білім алу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Электр энергетикалық жүйелердің инжиниринг/реинжиниринг үдерістерінде қондырғылар мен процесстерінде қолданылатын, қазіргі заманғы технологиялардың әдіснамалық негізін.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Жедел-зерттеу нәтижелерін талдау және синтездеу және қолданбалы эксперименттер зерттелетін энергиялық жүйелердің жүйелік талдауын жүргізгенде математикалық әдістердің өңдеуін
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Компьютерлік жабдықтар мен бағдарламмалық қамтама құралдарымен, энергия объектілеріне жүйелік талдау жүргізу дағдыларына ие
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жобаларды іске асыруда командада жұмыс істеуге қабілеттілігі болу керек, соның ішінде халықаралық жобаларда
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Инновациялық міндеттер мен бәсекеге қабілетті идеяларды тұжырымдау, оларды іске асыру үшін стандартты емес әдістерін қолдану қолдана білу
Оқыту әдістері

Оқу-зерттеу қызметінің технологиясы

Коммуникативті технологиялар (пікірталастар, баспасөз конференциясы, миға шабуыл, оқу пікірталастары және т. б.)

Ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан) технологиялар

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыс 1 0-100
Практикалық жұмыс 2
Практикалық жұмыс 3
MOOC курсымен жұмыс
2  рейтинг Практикалық жұмыс 4 0-100
Практикалық жұмыс 5
Практикалық жұмыс 6
Практикалық жұмыс 7
MOOC курсымен жұмыс
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Студенттердің жетістіктерін бағалау саясаты Академиялық адалдық, талаптардың бірлігі, объективтілік пен әділеттілік, ашықтық пен ашықтық қағидаттарына негізделген. Пән 2 рейтингтік бақылаудың тапсырмаларын орындауды (8 және 15 апта) және емтихан тапсыруды қамтиды. Теориялық білімді игеру сапасына байланысты 0-ден 100% - ға дейін баға қойылады. Студент жүйелі теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді. Практикалық тапсырмаларды толық көлемде орындайды, көрсетілген мерзімде практикалық жұмыстардың сапасына ескертулер жоқ. Студент күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, бірақ сонымен бірге кішігірім қателіктер жібереді, оларды тез түзетеді немесе мұғалімнің көмегімен. Практикалық жұмыстарды уақытында орындайды, бірақ жұмысты тексеру кезінде тапсырманың сапасы немесе дұрыстығы туралы ескертулер бар. Студент таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар дамыған дағдыларын, дәлелді тұжырымдар жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жетік білмейді, қателіктер жібереді, оларды тек мұғалімнің түзетуі арқылы түзетуге болады. Практикалық тапсырмаларды орындау қиын, жұмыс сапасына елеулі ескертулер бар. Студент пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың дамымаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, терминологияны білмейді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді. Практикалық жұмыстар толық көлемде, мерзімінде орындалмайды. Жұмыс сапасына елеулі ескертулер бар.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Жүйелер теориясы және жүйелік талдау пәні
  • Жүйелік талдаудың принциптері мен құрылымы
  • Жүйелік талдаудың элементтері мен әдістері
  • Жүйелерді сапалық және сандық бағалау әдістері
  • Шешім теориясының элементтері
  • Тәуекел жағдайында шешім қабылдау
  • Сенімділік пен белгісіздік жағдайында шешім қабылдау
  • Жылу және электр энергетикасында жасанды интеллект технологияларын қолдану
  • Болжау және оңтайландыру мәселелерін шешуде AI қолдану
Негізгі әдебиет
  • Антонов А.В. Системный анализ. Учебник для вузов/ А.В.Антонов. – М.: Высш.шк., 2004. – 454 с.: ил.
  • Анфилатов В.С. и др. Системный анализ в управлении: Учеб. пособие/ В.С.Анфилатов, А.А.Емельянов, А.А.Кукушкин; под ред. А.А.Емельянова. – М.: Финансы и статистика, 20066. – 368 с.: ил.
  • Денисов А.А. Современные проблемы системного анализа: Информационные основы: Учеб. пособие. – СПб.: Изд-во Политех.ун-та, 2005. – 295 с.
  • Системный анализ и принятие решений: Словарь-справочник: Учеб.пособие для вузов/ Под ред. В.Н.Волковой, В.Н.Козлова, - М.: Высш.шк., 2004. – 616 с.: ил.
  • Спицнадель В.Н. Основы системного анализа: Учеб.пособие. – СПБ.: Изд-во Бизнес-пресса, 2010. – 326 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Хомяков П.М. Системный анализ: Краткий курс/ Под ред. В.П.Прохорова. Изд. 2-е, стереотипное. – М.: КомКнига, 2007. – 216 с.
  • Качала В.В. Основы теории систем и системного анализа. Учебное пособие для вузов. – М.: Горячая линия-Телеком, 2007. – 216 с.: ил.
  • Попов В.Н. и др. Системный анализ в менеджменте: учебное пособие/ В.Н.Попов, В.С.Касьянов, И.П.Савченко; под ред. д-ра экон.наук, проф. В.Н.Попова. - М.– КНОРУС, 2007. – 304 с.
  • Чернышева Л.А., Белякова Н.В. Системный анализ в сервисе. Методические указания по выполнению контрольной работы для студентов специальности 060800 «Экономика и управление на предприятии в сфере сервиса». – СПб,: Изд-во СПбГАСЭ, 2005. – 35 с.
  • Шистеров И.М. Системный анализ: Учебное пособие. – СПб,: СПбГИЭА, 2000. – 95 с.