Электр энергиясының сапасы және сенімділігі

Байдилдина Айжан Толеубековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Электр энергиясының сапа көрсеткіштері, олардың нормативтік мәндерінен сапа көрсеткіштерінің ауытқуын тудыратын себептер, сондай-ақ қажетті кернеу сапа стандарттарын сақтау жолдары қарастырылады. Қалпына келтірілген жүйелердің сенімділігінің статистикалық көрсеткіштері және олардың анықтамасы келтірілген, сенімділік теориясының математикалық аппаратының кейбір сұрақтары көрсетілген.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Өтпелі процесстер

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Электр энергиясының сапа көрсеткіштерін, олардың стандартты мәндерінен сапа көрсеткіштерінің ауытқу себептерін, сондай-ақ кернеудің қажетті сапа стандарттарын сақтау жолдарын зерттеу.
Міндет
  • Қалпына келтірілген жүйелердің сенімділігінің статистикалық көрсеткіштері және олардың анықтамасы келтірілген, сенімділік теориясының математикалық аппаратының кейбір сұрақтары көрсетілген.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Электр энергетикалық жүйелер мен желілердің сенімді жұмысына әртүрлі факторлардың әсерін бағалай білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Технологиялық процестің негізгі параметрлерін өлшеу және бақылау үшін техникалық құралдарды пайдалану қабілетіне ие болу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Кәсіби қызмет объектілерінің жабдықтарының параметрлерін анықтай білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Кәсіби қызмет объектілерінің жұмыс режимдерін есептеу қабілетіне ие болу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде жаңа білім алу, алған теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана білу, Электр энергетикалық жүйелердің жұмысын талдау, эксперименттердің нәтижелерін өңдеу алу
Оқыту әдістері

Пән оқу жоспарының негізгі оқу пәндері: математика, химия, сызба геометрия және инженерлік графика, физика, информатика, теориялық механика, электрониканың физикалық негіздері, электрлік және құрылымдық материалтану, электротехниканың теориялық негіздері пәндерімен өзара байланысты. , қолданбалы механика, метрология, стандарттау және сертификаттау, электромеханика негіздері, электротехниканың теориялық негіздері, электр машиналары, жалпы энергетика, автоматты басқару теориясы, күштік электроника, электр және электронды құрылғылар, электр жетегі, сенімділік теориясының негіздері.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Качество электроэнергии в системах электроснабжения. 0-100
Учет электроэнергии.Методы анализа надежности в системах электроснабжения
Режимы нейтрали распределительных сетей
Устный опрос
Рубежный контроль 1
2  рейтинг Компенсация реактивной мощности 0-100
Установки внутреннего освещения
Распределение электрической энергии
Устный опрос
Рубежный контроль 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Магистранттардың жетістіктерін бағалау саясаты академиялық адалдық, талаптар бірлігі, объективтілік пен әділдік, ашықтық пен транспаренттілік принциптеріне негізделген. Пән 2 рейтингтік бақылау тапсырмаларын орындауды (8 және 15 апталар) және емтихан тапсыруды қамтиды. Теориялық білімді меңгеру сапасына қарай 0-ден 100%-ға дейін балл қойылады. Қойылған сұраққа толық, жан-жақты жауап беріледі, объект туралы саналы білімдердің жиынтығы көрсетіледі, тақырыптың негізгі ережелері тұжырымды түрде ашылады; жауапта ашылатын ұғымдардың, теориялардың, құбылыстардың мәнін көрсететін нақты құрылым, логикалық жүйелілік көрсетіледі. Объекті туралы білім оны түсіну аясында берілген ғылым жүйесінде және пәнаралық байланыстарда көрсетіледі. Жауабы әдеби тілде ғылыми тұрғыда айтылады. Жауап беру барысында студент өз бетінше түзететін ұғымдарды анықтауда кемшіліктер болуы мүмкін. Қойылған сұраққа толық, бірақ жеткіліксіз дәйекті жауап беріледі, бірақ сонымен бірге маңызды және маңызды емес белгілерді және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау мүмкіндігі көрсетіледі. Жауап логикалық және ғылыми терминдерде C+ 70-74 көрсетілген. Негізгі ұғымдарды анықтауда 1-2 қате жіберілуі мүмкін, оны оқушы өз бетімен түзету қиынға соғады. Анықтамалардағы елеулі қателермен сұрақ тақырыбы бойынша шашыраңқы білімді білдіретін толық емес жауап берілді. Бөлшектену және қисынсыз ұсыну бар. Студент бұл ұғымның, теорияның, құбылыстың пәннің басқа объектілерімен байланысын түсінбейді. Тұсаукесердің қорытындылары, ерекшелігі және дәлелдері жоқ. Сөйлеу сауатсыз. Мұғалімнің қосымша және нақтылайтын сұрақтары студенттің тек қойылған сұраққа ғана емес, сонымен қатар пәндер бойынша басқа сұрақтарға да жауабын түзетуге әкелмейді. Пәннің негізгі сұрақтары бойынша жауаптар алынған жоқ
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Введение
  • Система электроснабжения в структуре железной дороги
  • Направления работ по повышению качества электрической энергии в процессе эксплуатации электроустановок в системах электроснабжения
  • Направления организационных и технических мероприятий по повышению качества электрической энергии в процессе эксплуатации электроустановок в системах электроснабжения
  • Показатели качества электрической энергии
  • Управление технологическими процессами передачи, распределения и использования электрической энергии, которое позволяет повышать качество электрической энергии
  • Оценка качества электрической энергии в процессе эксплуатации, технического обслуживания и ремонта электроустановок в системах электроснабжения
  • Электромагнитная совместимость оборудования системы электроснабжения и технологических установок в процессе эксплуатации, технического обслуживания и ремонта электроустановок в системах электроснабжения
  • Оценка электромагнитной совместимости оборудования в процессе эксплуатации, технического обслуживания и ремонта электроустановок в системах электроснабжения
  • Технические решения для повышения качества электрической энергии, совершенствования электроустановок и технологий технического обслуживания и ремонта в системах электроснабжения
Негізгі әдебиет
  • Электронная Библиотека Учебно-методического центра по образованию на железнодорожном транспорте https://umczdt.ru/books/
  • Титков В. В. Физические основы техники высоких напряжений, сильных магнитных полей и токов: учебное пособие - Издательство Политехнического университета, 2011, 185 с. - [Электронный ресурс]. - URL: http://biblioclub.ru/index.php?page=book_view_red&book_id=362996
  • Ольховский В. Я. Системы электроснабжения: учебник - НГТУ, 2015, 262 с. - [Электронный ресурс]. - URL: http://biblioclub.ru/index.php?page=book_view_red&book_id=438343
Қосымша әдебиеттер
  • Шеховцов В.П. Расчет и проектирование схем электроснабжения: - ФОРУМ, ИНФРА-М 2014, 214 с.:ил