Өнеркәсіптегі электр техникалық қондырғылар
Сипаттама: Сіз келесі білім мен дағдыларды ала аласыз: электр қондырғылары мен кешендерін пайдалану, энергияны үнемдеу, электр жүйелерінің режимдері мен процестерін есептеу, электрлік және жарылыс қауіпсіздігі, электр жетек жүйелері, далалық қондырғылар, технологиялық процестердің энергиясын талдау және оларды орындау тәсілдері. өнеркәсіпте энергияны пайдалану тиімділігін арттыру.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Электр машиналары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- негіздері бойынша білім алушылардың меңгеруі және электромеханика мен электр жабдықтарының даму тенденциялары
Міндет
- негізгі ұғымымен танысады тұтынушыларды электр энергиясымен қамтамасыз ету, жүйелердің құрылымын түсіну электромеханика және электр жабдықтары, байланыстары оның әртүрлі буындары арасында композиция туралы түсінік алу халық шаруашылығының әртүрлі салаларындағы электр энергиясын тұтынушылар
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Электр механикалық және электр энергиясын түрлендіру негіздерін, тұрақты және айнымалы ток электр машиналарының құрылымы мен жұмыс принципін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- электр оқшаулаудың түрлері мен жұмыс жағдайлары, жіктелуі және жоғары вольтты оқшаулағыш құрылымдардың орналасуы, классификациясы кабель бұйымдары мен кабельдерде қолданылатын материалдар
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- электротермиялық кедергі қондырғыларының, индукциялық қыздыру қондырғыларының, доғалық қыздыру қондырғыларының, электролиз қондырғыларының, өндірістік плазмалық қондырғылардың, лазерлердің, электронды және иондық сәулелік жылу қондырғыларының физикалық негіздері, құрылымы және жұмыс принципі
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- оптиканың негізгі заңдары, оптикалық және жарықтандыру сипаттамалары материалдар, фотометрия әдістері, сәулелену көздері, жарықтандыру құрылғылары, балласттар, жарықтандыру қондырғылары, негіздері электрлік жарықтандыру, жарықтандыру жабдықтары
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Топтық жұмыста істей алу және басқару қабілеттеріне ие болу
Оқыту әдістері
Теорияны ЖЭС -те қолданылатын қондырғылармен бірлесе отырып зерттеу
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Электр энергиясын негізгі тұтынушылардың электр энергиясын энергияның басқа түріне түрлендіру үшін өнеркәсіп салаларында қолданылатын процестер, технологиялар, жабдықтар мен материалдар; сондай-ақ тұтынушылар қойған еңбек жағдайлары мен талаптары электр энергиясы жүйесі | 0-100 |
Тұрақты және айнымалы ток қозғалтқыштарының электромеханикалық қасиеттері. Энергияны түрлендіру режимдері. | ||
Оқшаулауға әсер ететін классификация жүктемелер: электрлік, жылулық, механикалық және т.б. Жоғары кернеулі оқшаулағыш құрылымдар. | ||
ауызша сұрау | ||
бақылау 1 | ||
2 рейтинг | Электротехнологиялық қондырғылар мен жүйелер. Электротермиялық қондырғылардағы жылу алмасу теориясының негіздері. Жылулық материалдар. | 0-100 |
Жарықтандыру құралдары және жарық көздері. Оптикалық аймақтың сәулеленуі спектр. Материалдардың оптикалық және жарықтандыру сипаттамалары. | ||
Электр жетегі және технологиялық кешендерді автоматтандыру | ||
ауызша сұрау | ||
бақылау 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Магистранттардың жетістіктерін бағалау саясаты академиялық адалдық, талаптар бірлігі, объективтілік пен әділдік, ашықтық пен транспаренттілік принциптеріне негізделген. Пән 2 рейтингтік бақылау тапсырмаларын орындауды (8 және 15 апталар) және емтихан тапсыруды қамтиды. Теориялық білімді меңгеру сапасына қарай 0-ден 100%-ға дейін балл қойылады. | Дан полный, развернутый ответ на поставленный вопрос, показана совокупность осознанных знаний об объекте, доказательно раскрыты основные положения темы; в ответе прослеживается четкая структура, логическая последовательность, отражающая сущность раскрываемых понятий, теорий, явлений. Знание об объекте демонстрируется на фоне понимания его в системе данной науки и междисциплинарных связей. Ответ изложен литературным языком в терминах науки. Могут быть допущены недочеты в определении понятий, исправленные обучающимся самостоятельно в процессе ответа. | Дан полный, но недостаточно последовательный ответ на поставленный вопрос, но при этом показано умение выделить существенные и несущественные признаки и причинно-следственные связи. Ответ логичен и изложен С+ 70-74 в терминах науки. Могут быть допущены 1-2 ошибки в определении основных понятий, которые обучающийся затрудняется исправить самостоятельно. | Дан неполный ответ, представляющий собой разрозненные знания по теме вопроса с существенными ошибками в определениях. Присутствуют фрагментарность, нелогичность изложения. Обучающийся не осознает связь данного понятия, теории, явления с другими объектами дисциплины. Отсутствуют выводы, конкретизация и доказательность изложения. Речь неграмотная. Дополнительные и уточняющие вопросы преподавателя не приводят к коррекции ответа студента не только на поставленный вопрос, но и на другие вопросы дисциплин | Не получены ответы по базовым вопросам дисциплины |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Электротехнологиялық қондырғылардың классификациясы
- Электротермия және қыздыруды бақылау әдістері
- Индукциялық және диэлектрлік қыздыру құрылғылары
- Материалдарды доғалық қыздыру технологиясы
- Материалдарды электрохимиялық және электрофизикалық өңдеуге арналған құрылғылар
- Электрмеханикалық процестер мен қондырғылар
- Материалды өңдеудің электрокинетикалық әдістері
- Жарықтандыру технологиясының негіздері
- Жарық көздері және жарықтандыру құрылғылары
- Жарықтандыру қондырғыларын жобалау
Негізгі әдебиет
- Москаленко В.В. Системы автоматизированного управления электропривода. М.: ИНФРА-М, 2004.
- Москаленко В.В. Электропривод. - М.: Академия 2004.
- Электротехнический справочник в 4-х томах./Под общ.ред. профессоров МЭИ В.Г. Герасимова и др. (гл.ред.А.М.Попов) - 9-е изд., стер. – М.: Издательство МЭИ, 2004.
- Испытания, эксплуатация и ремонт электрических машин под ред. Котеленца Н.Ф. М.: Академия, 2003.
Қосымша әдебиеттер
- Правила устройства электроустановок. СПб. Изд-во: ДЕАН, - 2001.