Экспериментті жоспарлау
Сипаттама: Экспериментті жоспарлау әдістері. Проблеманы баяндау, нәтижелерді ұсыну. Бір факторлық, толық факторлық және бөлшек факторлық тәжірибелердің конструкциялары. Өлшемдердің арнайы сұрақтары, өлшеу құралдары, қателер теориясы, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика. Жылу энергетикасы, электр энергетикасы мәселелерін эксперименттік зерттеу әдістері. Жылу-энергетика, электр энергетикасы саласындағы эксперименттік зерттеулер
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Инженерлік білім беруге кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- - экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру саласында білім алу; - эксперимент барысында ақпарат алу әдістерін меңгеру; шығармашылық ойлауды қалыптастыру және зерттеу нәтижелерін кейіннен өңдеу және талдау арқылы зертханалық немесе өндірістік эксперимент жүргізу кезінде алынған іргелі білімдерді, негізгі заңдылықтар мен әдістерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру; - өз бетінше теориялық және эксперименттік зерттеу дағдыларын қалыптастыру.
Міндет
- - ғылыми білімді жинақтау жүйесі мен ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру; эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері туралы; - инженерлік эксперименттерді құрастыру, жоспарлау және өңдеу кезінде туындайтын практикалық сұрақтар мен тапсырмаларды қарастыру бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Электр энергетикалық жүйелердің сенімділігін талдаудың физикалық негіздерін, электр энергетикалық жүйелердің сенімділік көрсеткіштерін есептеу әдістерін, сондай-ақ электр энергетикалық жүйелер мен желілерді сенімділіктің берілген деңгейінде синтездеу әдістерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Электр энергетикалық жүйелердің сенімділік деңгейінің көрсеткіштерін есептей білу және берілген сенімділік деңгейі бойынша электр энергетикалық жүйелердің схемаларын синтездей білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Электр энергетикалық жүйелер мен желілердің сенімділік көрсеткіштерін есептеу үшін ауыстырудың есептік схемаларын жасау дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Алған білімдерін практикада, сондай-ақ магистрлік диссертация жазу процесінде қолдана білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде жаңа білім алу, алған теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана білу, Электр энергетикалық жүйелердің жұмысын талдау және эксперименттердің нәтижелерін өңдеу алу қабілетті жоғарлау
Оқыту әдістері
Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық формада жүргізілуі керек. Тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялардың қатарында студенттерді білімді іздеу мен басқаруға, өз бетінше есеп шығару тәжірибесін меңгеруге баулуға ықпал етеді.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | ВЕЛИКИЕ ОТКРЫТИЯ, ВЕЛИКИЕ УЧЕНЫ ПО СПЕЦИАЛЬНОСТИ | 0-100 |
Планирование исследования, проведение обзора литературных данных, постановка задачи, составление списка литературы | ||
написание статьи по теме исследования | ||
рейтинг | ||
2 рейтинг | техническое средство, как метод проведения экспериментов- помехи и помехоустойчивость | 0-100 |
формирование введения магистерской диссертации, постановка задач и составления презентации по теме исследования | ||
Устное выступление с докладом по теме исследования. | ||
рейтинг | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Магистранттардың жетістіктерін бағалау саясаты академиялық адалдық, талаптар бірлігі, объективтілік пен әділдік, ашықтық пен транспаренттілік принциптеріне негізделген. Пән 2 рейтингтік бақылау тапсырмаларын орындауды (8 және 15 апталар) және емтихан тапсыруды қамтиды. Теориялық білімді меңгеру сапасына қарай 0-ден 100%-ға дейін балл қойылады. | Қойылған сұраққа толық, жан-жақты жауап беріледі, объект туралы саналы білімдердің жиынтығы көрсетіледі, тақырыптың негізгі ережелері тұжырымды түрде ашылады; жауапта ашылатын ұғымдардың, теориялардың, құбылыстардың мәнін көрсететін нақты құрылым, логикалық жүйелілік көрсетіледі. Объекті туралы білім оны түсіну аясында берілген ғылым жүйесінде және пәнаралық байланыстарда көрсетіледі. Жауабы әдеби тілде ғылыми тұрғыда айтылады. Жауап беру барысында студент өз бетінше түзететін ұғымдарды анықтауда кемшіліктер болуы мүмкін. | Қойылған сұраққа толық, бірақ жеткіліксіз дәйекті жауап беріледі, бірақ сонымен бірге маңызды және маңызды емес белгілерді және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау мүмкіндігі көрсетіледі. Жауап логикалық және ғылыми терминдерде C+ 70-74 көрсетілген. Негізгі ұғымдарды анықтауда 1-2 қате жіберілуі мүмкін, оны оқушы өз бетімен түзету қиынға соғады | Анықтамалардағы елеулі қателермен сұрақ тақырыбы бойынша шашыраңқы білімді білдіретін толық емес жауап берілді. Бөлшектену және қисынсыз ұсыну бар. Студент бұл ұғымның, теорияның, құбылыстың пәннің басқа объектілерімен байланысын түсінбейді. Тұсаукесердің қорытындылары, ерекшелігі және дәлелдері жоқ. Сөйлеу сауатсыз. Мұғалімнің қосымша және нақтылайтын сұрақтары студенттің тек қойылған сұраққа ғана емес, сонымен қатар пәндер бойынша басқа сұрақтарға да жауабын түзетуге әкелмейді. | Пәннің негізгі сұрақтары бойынша жауаптар алынған жоқ |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Эксперимент как предмет исследования
- Великие ученые, открытия, новые технологии
- Методы планирования экспериментов
- Выбор направления научного исследования
- Этапы научно-исследовательской работы
- Структура «Введения, заключения, списка использованных источников» и к магистерской работе и выпускной квалификационной работе магистранта и основные требования к ее составляющим
- Поиск, накопление и обработка научной информации
- Патентные исследования
- Теоретические и экспериментальные исследования
- Обработка результатов экспериментальных исследований
- Компьютерные методы статистической обработки результатов инженерного эксперимента
- Основные требования к написанию, оформлению и защите научных работ
- Анализ документов
- Работа с экспериментальной установкой с использованием программного обеспечения
- Понятие и структура магистерской диссертации
Негізгі әдебиет
- 14. Закон РК «О науке» 1. Закон РК «Об авторском праве и смежных правах». 2. Закон РК «Об инновационной деятельности» 3. Патентный закон РК 4. А.О. Лутай, Д.Л. Алонцева, Ю.Е. Кукина. Методические указания по оформлению магистерской диссертации. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2012. – 42 с. 5. Григорьев, Ю.Д. Методы оптимального планирования эксперимента: линейные модели : учебное пособие. — СПб. : Лань, 2015. — 320 с. — Доступ из ЭБС «Лань». Режим доступа: http://e.lanbook.com/books/element.php?pl1_id=65949 6. Сафин, Р.Г. Основы научных исследований. Организация и планирование эксперимента : учебное пособие / Р.Г. Сафин, А.И. Иванов, Н.Ф. Тимербаев. - Казань : Издательство КНИТУ, 2013. - 154 с. : ил., табл., схем. 7. Мусина, О.Н. Планирование и постановка научного эксперимента : учебно-методическое пособие / О.Н. Мусина. - М. ; Берлин : Директ-Медиа, 2015. - 88 с. 8. Мусин А. Т. Ғылыми зерттеу негіздері: оқу құралы / А. Т. Мусин. - Қарағанды : Болашак-Баспа, 2013. - 214 б. 9. Интеллектуальная собственность в Республике Казахстан: Сборник нормативных актов. –Алматы: ЮРИСТ, 2012. – 93 с. 10. Основы патентного права и патентоведения в Республике Казахстан: Учебное пособие /Ответ. Редактор Т.Е.Каудыров. –Алматы: Meti тарғы, 2013. – 392 с.
Қосымша әдебиеттер
- 11. Радаев В. В., Как организовать и представить исследовательский проект (75простых правил) / Государственный университет - высшая школа экономики, ИНФРА-М, 2014, 202 стр. 12. Рогожин М.Ю. Подготовка и защита письменных работ: Учебное практическоепособие. - РДЛ, 2012. – 240 с. 13. Рузавин Г.И. Методология научного исследования: Учебное пособие для ВУЗов -ЮНИТИ - 1999, 317 с. 14. Ли Р.И. Основы научных исследований : учебное пособие/ Ли Р.И. – Липецк : Липецкий государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2013. — 190 c.