Энергия жүйесін жобалау және үйлесімділеу

Байдилдина Айжан Толеубековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл курс электр жүйесін жобалаудың жалпы тенденциясын, жобалау процестерін оңтайландыруды зерттейді. Жобаның негізгі жобалық-техникалық құжаттамасы, кәсіпорынның электр жабдықтарының конструкциясы, электрмен жабдықтаудың тиімді нұсқаларын таңдау, электр жабдықтарын таңдау, электр энергиясы құрылғыларының сапа көрсеткіштерін бағалауды қарастырады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Инженерлік білім беруге кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жұмыс
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Бұл пән электр станцияларын, электр станцияларын және дәстүрлі энергия көздеріне негізделген кешендерді жобалаумен айналысады; электромеханикалық кешендер мен жүйелерді жобалау, оның ішінде оларды бақылау және реттеу; электрлік және электрондық құрылғыларды пайдалану.
Міндет
  • 1. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар мыналарды меңгеруі керек: бұрыннан алған білім көлемін іс жүзінде қолдану. 2. Нормативтік-техникалық және анықтамалық материалдарды ескере отырып, оларды практикалық жобалау мақсатында шығармашылықпен қолдана білу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • ҚР аумағында басшылыққа қабылданған негізгі нормативтік-техникалық құжаттарды білу және түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Электрмен жабдықтау жүйелері мен тораптарын жобалаудың негізгі кезеңдері мен реттілігін білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Техникалық тапсырмаға сәйкес жобалауды автоматтандырудың стандартты құралдарын пайдалана отырып, типтік әдістемелер бойынша есептеулер жүргізе білу және электр желілері мен жүйелерінің жекелеген учаскелері мен тораптарын жобалай білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • ұжымда электр желілері мен жүйелерін зерттеу бойынша күрделі тапсырмаларды орындай білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • ММагистрлік диссертация жазу үшін білімді арттыру және осы саладағы білімді арттыру
Оқыту әдістері

1. Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар көбінесе белсенді және шығармашылық түрде өткізілуі тиіс. Білім алушыларды білімді іздеу мен басқаруға тартуға, Міндеттерді өз бетінше шешу тәжірибесін алуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістемелер мен технологиялардың қатарында: проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиясы; оқу-зерттеу қызметінің технологиясы; коммуникативтік технологиялар (дискуссия, пресс-конференция, ми шабуылы, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді формалар мен әдістер)); кейс әдісі (жағдайды талдау); білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Электр станцияларының режимдерін оңтайландыру. Дәрістерге арналған Блиц-сауалнама 0-100
Желі учаскесін қосудың оңтайлы режимін есептеу
Есептеу-графикалық жұмыс. Аудандық электр желісінің электр есебі
Ағымдық бақылау 1
2  рейтинг Желі учаскелерінде қуаттарды бөлуді алдын ала есептеу 0-100
Электр желісінің техникалық-экономикалық көрсеткіштерін есептеу
Желінің негізгі режимдерін электрлік есептеу
Коллоквиум
Ағымдық бақылау
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жұмыс 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Магистранттардың жетістіктерін бағалау саясаты академиялық адалдық, талаптар бірлігі, объективтілік пен әділдік, ашықтық пен транспаренттілік принциптеріне негізделген. Пән 2 рейтингтік бақылау тапсырмаларын орындауды (8 және 15 апталар) және емтихан тапсыруды қамтиды. Теориялық білімді меңгеру сапасына қарай 0-ден 100%-ға дейін балл қойылады. Қойылған сұраққа толық, жан-жақты жауап беріледі, объект туралы саналы білімдердің жиынтығы көрсетіледі, тақырыптың негізгі ережелері тұжырымды түрде ашылады; жауапта ашылатын ұғымдардың, теориялардың, құбылыстардың мәнін көрсететін нақты құрылым, логикалық жүйелілік көрсетіледі. Объекті туралы білім оны түсіну аясында берілген ғылым жүйесінде және пәнаралық байланыстарда көрсетіледі. Жауабы әдеби тілде ғылыми тұрғыда айтылады. Жауап беру барысында студент өз бетінше түзететін ұғымдарды анықтауда кемшіліктер болуы мүмкін. Қойылған сұраққа толық, бірақ жеткіліксіз дәйекті жауап беріледі, бірақ сонымен бірге маңызды және маңызды емес белгілерді және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау мүмкіндігі көрсетіледі. Жауап логикалық және ғылыми терминдерде C+ 70-74 көрсетілген. Негізгі ұғымдарды анықтауда 1-2 қате жіберілуі мүмкін, оны оқушы өз бетімен түзету қиынға соғады Анықтамалардағы елеулі қателермен сұрақ тақырыбы бойынша шашыраңқы білімді білдіретін толық емес жауап берілді. Бөлшектену және қисынсыз ұсыну бар. Студент бұл ұғымның, теорияның, құбылыстың пәннің басқа объектілерімен байланысын түсінбейді. Тұсаукесердің қорытындылары, ерекшелігі және дәлелдері жоқ. Сөйлеу сауатсыз. Мұғалімнің қосымша және нақтылайтын сұрақтары студенттің тек қойылған сұраққа ғана емес, сонымен қатар пәндер бойынша басқа сұрақтарға да жауабын түзетуге әкелмейді. Пәннің негізгі сұрақтары бойынша жауаптар алынған жоқ
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Қазіргі жағдайда электр жүйелерін басқару
  • Энергия жүйелерін жобалауды ұйымдастыру және технологиясы
  • Оңтайландыру кезіндегі жүйелік тәсіл
  • Энергия жүйелерінің дамуын оңтайландыру критерийлері
  • Энергия жүйелерінің дамуын оңтайландыру модельдері
  • Энергетикалық жүйелердегі активті қуатты оңтайлы бөлу
  • Тәуліктік жүктеме графигін жабу принциптері
  • Энергия жүйелері желілеріндегі электр энергиясы шығындары түсінігі мен анықтамалары
  • Желі учаскесін қосудың оңтайлы режимін есептеу
  • Энергия жүйелерін біріктіру тиімділігін бағалау принциптері
Негізгі әдебиет
  • 1. Евдокунин Г.А. Электрические системы и сети: Учебное пособие для электроэнергетических спец. вузов. – СПб: Издательство Сизова М.П., 2012. 2.Справочник по проектированию электрических сетей / под ред. Д.Л. Файбисовича. – М.: ЭНАС, 2005. 3. Федин, В.Т. Основы проектирования энергосистем: учебное пособие для студентов энергетических специальностей: в 2 ч. / В.Т. Федин, М.И. Фурсанов. – Минск: БНТУ, 2009. – Ч. 1. – 322 с 4. А.В. Балаков Ю.Н., Мисриханов M.Ш, Шунтов Проектирование схем электроустановок:Учебное пособие для вузов. Второе издание Издательский дом МЭИ - 2006 год 5. Поспелов, Г.Е. Электрические системы и сети / Г.Е. Поспелов, В.Т. Федин, П.В. Лычев. – Минск: Технопринт, 2004
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Основы современной энергетики. Под. общей редакцией чл.-корр. РАН E.В. Аметистова, М.: Изд-во МЭИ, 2004. 2. Основы автоматизированного проектирования, Норенков И.П., М.: Изд-во МГТУ, НЭ Баумана 2002.,-335с