Ғылыми тәжірибені модельдеу теориясы
Сипаттама: Пән магистратураның бейіндік пәндерін одан әрі оқу және магистрлік диссертацияны орындау үшін негіз болып табылады. Физика және жоғары математика, информатика курстарына негізделген бұл курс деректерді эксперименттік өңдеу теориясына енгізілген теориялық базалық білімдерді зерделеуді қамтамасыз етеді, техникалық эксперимент деректерін талдау үшін заманауи бағдарламалық құралдарды қолдануда практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Инженерлік білім беруге кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- эксперимент барысында ақпарат алу әдістерін меңгеру; шығармашылық ойлауды қалыптастыру және зерттеу нәтижелерін кейіннен өңдеу және талдау арқылы зертханалық немесе өндірістік эксперимент жүргізу кезінде алынған іргелі білімдерді, негізгі заңдылықтар мен әдістерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру
Міндет
- - ғылыми білімді жинақтау жүйесі мен ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру; эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері туралы; - инженерлік эксперименттерді құрастыру, жоспарлау және өңдеу кезінде туындайтын практикалық сұрақтар мен тапсырмаларды қарастыру бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Электр энергетикасы саласындағы мәселелерді сипаттаудағы ғылыми зерттеулердің рөлін білу және түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Ғылыми жобалаудың жалпы принциптерін білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Ғылыми қызметте ғылыми зерттеуді ресімдеуге қойылатын ережелер мен талаптарды қолдану дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Ғылыми-зерттеу жұмыстарында ғылым мен озық технологияның заманауи жетістіктерін қолдана білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Алған білімдерін практикада, сондай-ақ магистрлік диссертация жазу процесінде қолдана білу
Оқыту әдістері
Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық формада жүргізілуі керек. Тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялардың қатарында студенттерді білімді іздеу мен басқаруға, өз бетінше есеп шығару тәжірибесін меңгеруге баулуға ықпал етеді.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | ВЕЛИКИЕ ОТКРЫТИЯ, ВЕЛИКИЕ УЧЕНЫ ПО СПЕЦИАЛЬНОСТИ | 0-100 |
Планирование исследования, проведение обзора литературных данных, постановка задачи, составление списка литературы | ||
написание статьи по теме исследования | ||
рейтинг | ||
2 рейтинг | техническое средство, как метод проведения экспериментов- помехи и помехоустойчивость | 0-100 |
формирование введения магистерской диссертации, постановка задач и составления презентации по теме исследования | ||
Устное выступление с докладом по теме исследования. | ||
рейтинг | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Эксперимент как предмет исследования
- Великие ученые, открытия, новые технологии
- Методы планирования экспериментов
- Выбор направления научного исследования
- Этапы научно-исследовательской работы
- Структура «Введения, заключения, списка использованных источников» и к магистерской работе и выпускной квалификационной работе магистранта и основные требования к ее составляющим
- Поиск, накопление и обработка научной информации
- Патентные исследования
- Теоретические и экспериментальные исследования
- Обработка результатов экспериментальных исследований
- Компьютерные методы статистической обработки результатов инженерного эксперимента
- Основные требования к написанию, оформлению и защите научных работ
- Анализ документов
- Работа с экспериментальной установкой с использованием программного обеспечения
- Понятие и структура магистерской диссертации
Негізгі әдебиет
- 1. Закон РК «О науке» 2. Закон РК «Об авторском праве и смежных правах». 3. Закон РК «Об инновационной деятельности» 4. Патентный закон РК 5. А.О. Лутай, Д.Л. Алонцева, Ю.Е. Кукина. Методические указания по оформлению магистерской диссертации. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2012. – 42 с. 6. Григорьев, Ю.Д. Методы оптимального планирования эксперимента: линейные модели : учебное пособие. — СПб. : Лань, 2015. — 320 с. 7. Сафин, Р.Г. Основы научных исследований. Организация и планирование эксперимента : учебное пособие / Р.Г. Сафин, А.И. Иванов, Н.Ф. Тимербаев. - Казань , 2013. - 154 с. : 8. Мусина, О.Н. Планирование и постановка научного эксперимента : учебно-методическое пособие / О.Н. Мусина. - М. ; Берлин : Директ-Медиа, 2015. - 88 с. 9. Интеллектуальная собственность в Республике Казахстан: Сборник нормативных актов. –Алматы: ЮРИСТ, 2012. – 93 с. 10. Основы патентного права и патентоведения в Республике Казахстан: Учебное пособие /Ответ. Редактор Т.Е.Каудыров. –Алматы: Meti тарғы, 2013. – 392 с.
Қосымша әдебиеттер
- 11. Радаев В. В., Как организовать и представить исследовательский проект (75простых правил) / Государственный университет - высшая школа экономики, ИНФРА-М, 2014, 202 стр. 12. Рогожин М.Ю. Подготовка и защита письменных работ: Учебное практическоепособие. - РДЛ, 2012. – 240 с. 13. Рузавин Г.И. Методология научного исследования: Учебное пособие для ВУЗов -ЮНИТИ - 1999, 317 с. 14. Ли Р.И. Основы научных исследований : учебное пособие/ Ли Р.И. – Липецк : Липецкий государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2013. — 190 c.