Автомобильдерді сынау және диагностикалау әдістері

Муздыбаев Мурат Сеитович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Автомобилдерді сынау әдістерінің жіктелуі; сынау процесін әдістемелік, ұйымдастырушылық, ақпараттық-технологиялық және метрологиялық қамтамасыз ету; сынау нәтижелерін талдау. Диагностикалау әдістері, диагноз қою процедурасы, диагностикалау нәтижелерінің дұрыстығын қамтамасыз ету әдістері

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Көлік техникасының жұмысқа қабілеттілігін қамтамасыз ету әдістері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Диагностика принциптерін және машиналарды сынау әдістерін түсіну
Міндет
  • Машиналарды диагностикалау және сынау әдістерін қолдану
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Машиналарды диагностикалау мен сынаудың принциптері мен әдістерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Олардың жай-күйін бағалау үшін машиналарды диагностикалау және сынау әдістерін қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • машиналардың жай-күйі туралы пікір қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • көлік техникасының жай-күйін бағалау бойынша аналитикалық жұмыс процесіндегі коммуникативтік қабілеттер
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • өз бетінше оқу дағдысын және докторантурада оқу қабілетін меңгеру
Оқыту әдістері

При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - Использование проблемного обучение, компьютерных технологий (специализированного программного обеспечения диагностического оборудования)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 1 тапсырма 0-100
2 тапсырма
тест
2  рейтинг 3 тапсырма 0-100
4 тапсырма
тест
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практическая работа Работа выполнена в полном объёме, аккуратно, с необходимыми пояснениями; приведены исходные данные; результаты расчета, единицы измерений; выводы. Работа выполнена в полном объёме с незначительными замечаниями, аккуратно; с необходимыми пояснениями; приведены исходные данные; результаты расчета, единицы измерений; выводы. Работа выполнена с ошибками, не достаточно аккуратно; отсутствуют необходимые пояснения; отсутствуют исходные данные; результаты расчета, единицы измерений или выводы. Работа выполнена с грубыми ошибками, неаккуратно; необходимые пояснения отсутствуют; отсутствуют исходные данные; результаты расчета, единицы измерений или выводы.
тестирование 100-90% правильных ответов 89-70% правильных ответов 69-50% правильных ответов 49-0% правильных ответов
экзамен 1. Даны правильные и полные ответы на все теоретические вопросы; 2. Полностью решена задача; 3. Материал изложен грамотно с соблюдением логической последовательности 1. Даны правильные, но неполные ответы на все теоретические вопросы, допущены несущественные погрешности или неточности; 2. Задача решена, однако допущена незначительная ошибка; 3. Материал изложен грамотно с соблюдением логической последовательности. 1. Ответы на теоретические вопросы в принципе правильные, но неполные, допущены неточности в формулировках и логические погрешности; 2. Задача решена, но не полностью; 3. Материал изложен грамотно, однако нарушена логическая последовательность 1. Ответы на теоретические вопросы содержат грубые ошибки; 2. Задача не решена; 3. В изложении ответа допущены грамматические, терминологические ошибки, нарушена логическая последовательность.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Негізгі әдебиет
  • 1. Кушвид Р.П. Испытания автомобиля. Учебник для ВУЗов. - М.: Московский гос. индустриальный ун-т, 2011. - 380 с. 2. Савич Е.Л., Кручек Е.Л. Инструментальный контроль автотранспортных средств - Минск.: Вышейшая школа, 2016. - 406 с. 3. Мирошников Л.В., Болдин А.П., Пал В.И. Диагностирование технического состояния автомобилей в автотранспортных предприятиях. - М.: Транспорт, 1977. - 263 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Диагностика технического состояния машин, Учебное пособие, Карпатенко А.В., 2017 2. Грехов Л.В., Ивыщенко Н.А., Марков В.А. Топливная аппаратура и системы управле-ния дизелей. – М. Легион- Автодата, 2006 г.- 344 с. 3.2.2 Гюнтер Г. Диагностика дизельных двигателей. Пер. с нем. Ю. Г. Грудского.-М: «За рулем», 2007 г.- 176 с. 3. Двигатели внутреннего сгорания: Системы поршневых и комбинированных двигателей. Учебник для вузов / Под общей редакцией А.С. Орлина, М.Г.Круглова. – 3-е изд., перер. и доп. – М.: Машиностроение, 2005.- 456 4. Завалко А. Г., Логунов Д.И. Автотроника: Методические указания по лабораторным работам.- Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2010. 98 с. 5. Мирошников Л.В., Болдин А.П., Пал В.И. Диагностирование технического состояния автомобилей на автотранспортных предприятиях. М.: Транспорт, 2008. 267 с. 6. Диагностика автотракторных двигателей. Под ред. Н.С.Ждановского. Л.: Колос, 1977 г.- 264 с. 7. Говорущенко Н.Я. Диагностика технического состояния автомобилей - М.: Транспорт, 1970 г.- 256с. 8. Испытания автомобиля: https://zap-online.ru/info/avtonovosti/krash-testy-avto-kakie-sekrety-tayat-v-sebe-ispytatelnye-bazy-toyota-general-motors-i - испытания перед отправкой автомобилей в серию (Дата обращения: 07.08.2020). 9. Испытания автомобиля на краш-тест [Электронный ресурс]- https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/auto-news/autovaz/5237-kak-na-avtovaze-proverjajut-passivnuju-bezopasnost-avtomobilej-lada.html - краш-тест на АвтоВАЗе (Дата обращения: 06.08.2020). 10. Приборы для диагностики: https://kulikavto.ru/avtotovary/kakoj-skaner-dlya-diagnostiki-avto-vybrat-luchshe-vsego.html - Автомобильные сканеры - (Дата обращения: 08.08.2020).