Электромобильдер мен гибридті автомобильдердегі зияткерлік жүйелер

Байгереев Самат Ракимгалиевич

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Электромобильдер мен гибридті автомобильдерде орнатылған интеллектуалды жүйелер. Автокөлікті басқаруға кілтсіз қол жетімділік. Кілттің орнына смартфон немесе карта қолдану. Автомобиль жүйелерін қашықтан басқару. Қоршаған ортаны жазуға және адамның бет әлпетін тануға арналған камера жүйесі. Навигация жүйесі және автопилот. Парктрониктер және автотұрақ көмекшісі. Дауысты басқару және дауысты тану. Электромобиль қуат үшін энергия сақтау құралы ретінде. Инфотейнмент жүйелері. Сымсыз зарядтау. Қозғалтқыштың дыбысына ұқсату.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Көлік техникасын техникалық пайдалану негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Электрлік және гибридті көліктердегі интеллектуалды жүйелерді меңгеру
Міндет
  • электр және гибридті көліктердегі интеллектуалды жүйелердің түрлері мен функционалдығын зерттеу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • электр және гибридті көліктердегі интеллектуалды жүйелердің түрлерін білу және олардың функционалдығын түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • электрлік және гибридті көліктерде интеллектуалды жүйелердің функционалдығын пайдалану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • электрлік және гибридті көліктердегі интеллектуалды жүйелердің әлеуетті мүмкіндіктері туралы пікір қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • электрлік және гибридті көліктердегі интеллектуалды жүйелермен байланысу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • электрлік және гибридті көліктерде интеллектуалды жүйелерді қолданудың практикалық дағдылары және тереңдетіп оқыту мүмкіндігі
Оқыту әдістері

Дуалды білім беру-Теориялық оқыту мен өндірістегі практикалық дағдылардың байланысы

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 1 тапсырма 0-100
2 тапсырма
тест
2  рейтинг 3 тапсырма 0-100
4 тапсырма
тест
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Тәжірибелік жұмыстар Жұмыс толық көлемде, ұқыпты, қажетті түсіндірмелермен орындалды; бастапқы деректер келтірілген; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері; қорытындылар. Жұмыс толық көлемде кішігірім ескертулермен, ұқыпты орындалды; қажетті түсіндірмелермен; бастапқы деректер келтірілген; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері; қорытындылар Жұмыс қателермен орындалды, жеткілікті ұқыпты емес; қажетті түсініктемелер жоқ; бастапқы деректер жоқ; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері немесе қорытындылар жоқ Жұмыс өрескел қателіктермен, ұқыпсыз орындалды; қажетті түсініктемелер жоқ; бастапқы деректер жоқ; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері немесе қорытындылар жоқ.
тестілеу 100-90% дұрыс жауаптар 89-70% дұрыс жауаптар 69-50% дұрыс жауаптар 49-0% дұрыс жауаптар
емтихан 1. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс және толық жауаптар берілді; 2. Есеп толығымен шешілді; 3. Материал логикалық дәйектілікті сақтай отырып сауатты баяндалған 1. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс, бірақ толық емес жауаптар берілді, елеусіз қателіктер немесе дәлсіздіктер жіберілді; 2. Есеп шешілді, бірақ кішігірім қателік жіберілді; 3. Материал логикалық дәйектілікті сақтай отырып, дұрыс баяндалған. 1. Теориялық сұрақтарға жауаптар негізінен дұрыс, бірақ толық емес, тұжырымдардағы дәлсіздіктер мен логикалық қателіктер жіберілді; 2. Есеп шешілді, бірақ толық емес; 3. Материал сауатты ұсынылған, бірақ логикалық реттілік бұзылған. 1. Теориялық сұрақтарға жауаптарда өрескел қателер бар; 2. Есеп шешілген жоқ; 3. Жауапта грамматикалық, терминологиялық қателіктер жіберілді, логикалық реттілік бұзылған.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • ADAS және автономды көліктерде AI негіздері және қолданулары
  • Автономды көліктегі есептеу технологиясы
  • ADAS үшін интеллектуалды технологиялары мен шешімдерін шолу
  • Флэш жады және NAND
  • Ғаламтор байланыстыру
  • Жүргізушіге көмек көрсетудің жетілдірілген жүйелеріндегі және автономды басқарылатын көліктердегі камералар
  • Lidar технологиясы
  • Радар технологиясы
  • Жетілдірілген жүргізуші-көмекші көліктерге арналған электрохимиялық қуат жүйелері
  • Smart Grids жүйесінде қосылатын электрлік көліктердің қуатын басқару
  • Жетілдірілген жетек архитектурасы және доңғалақты қозғалтқыштар
  • Көліктегі дисплей технологиясы
  • Деректер орталығын сақтауға арналған дискі
  • Аппараттық құралдардың сенімділігі жөніндегі инженердің рөлі мен жауапкершілігі
  • Жетілдірілген драйверлерге көмек көрсету жүйелеріндегі сәтсіздіктерді талдау
Негізгі әдебиет
  • 1. Autonomous Vehicles: Intelligent Transport Systems and Smart Technologies (Engineering Tools, Techniques and Tables) by Nicu Bizon, Lucian Dascalescu, Naser Mahdavi Tabatabaei. Nova Science Pub Inc., 2014. 544 Pages. ISBN: 978-1-63321-324-1 2. Yan Li, Hualiang Shi. Advanced Driver Assistance Systems and Autonomous Vehicles. From Fundamentals to Applications. Springer Nature Singapore, January 2022. 629 Pages. ISBN 978-9-81-195052-0, ISBN 978-9-81-195053-7 (eBook). DOI 10.1007/978-981-19-5053-7 3. Vehicular Communications for Smart Cars: Protocols, Applications and Security Concerns. By Niaz Chowdhury, Lewis Mackenzie. 1st Edition. Boca Raton, CRC Press, 2021. 216 Pages. ISBN 9781315110905 (eBook). DOI: https://doi.org/10.1201/9781315110905.
Қосымша әдебиеттер
  • 4. Khare, M.D., Raghavendra, R. (2024). Exploring Sensor Technologies and Automation Levels in Autonomous Vehicles. In: Verma, O.P., Wang, L., Kumar, R., Yadav, A. (eds) Machine Intelligence for Research and Innovations. MAiTRI 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 831. Springer, Singapore. https://doi.org/10.1007/978-981-99-8135-9_26 5. Горев, А. Э. Информационные технологии на транспорте : учебник для вузов / А. Э. Горев. — 3-е изд., перераб. и доп. — Москва : Издательство Юрайт, 2024. — 314 с. — (Высшее образование). — ISBN 978-5-534-17349-9. 6. Amit Kumar Tyagi, Niladhuri Sreenath. Intelligent Transportation Systems: Theory and Practice. Springer Singapore. 2022. 391 Pages. ISBN 978-981-19-7621-6. ISBN 978-981-19-7622-3 (eBook). DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-19-7622-3