Жаңа техниканы ғылыми зерттеулердің негіздері
Сипаттама: Бұл пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда жаңа техника саласында ғылыми зерттеулерді табысты жүргізу үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пән жаңа техниканы әзірлеу саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін зерттеуді қамтиды. Оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеу кезеңдерімен, эксперименттер жүргізумен, деректерді өңдеумен, нәтижелерді талдаумен және қорытындыларды тұжырымдаумен танысады. Сонымен қатар, бағдарлама әдетте ғылыми зерттеулерді жоспарлау, зерттеу әдістерін таңдау, нәтижелердің дұрыстығын бағалау, ғылыми жарияланымдарды рәсімдеу мәселелерін қарастырады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Машиналарды өндіру технологиясы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Бұл пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда жаңа техника саласында ғылыми зерттеулерді табысты жүргізу үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттерді машина жасауда ғылыми зерттеулер жүргізудің теориялық білімдерімен және практикалық дағдыларымен, сондай-ақ өңдеу және талдау әдістерімен қаруландыру теориялық және эксперименттік зерттеулердің деректері.
Міндет
- Болашақ маман керек білуі керек: - ірі ғылыми-техникалық проблемалар мен технологияның шектес аудандарда бірлесе отырып машинажасауды дамыту келешегі туралы; - жұмыс жағдайлары Көлік негізгі бағыттары туралы; білуі керек: - өндіріс заманауи әдістері; - өндірістік желілерін салу және пайдалану; - машиналар салыстыру және бағалау негізінде; - машиналар, әсіресе құрылыс, тест жүйесін автоматтандырылған білу және пайдалану мүмкіндігі болуы: - қазіргі заманғы құрылыс материалдары; - баламалы отын және жағар май материалдары мен гидравликалық сұйықтар пайдалану туралы ақпарат;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- өндіріс заманауи әдістері; - өндірістік желілерін салу және пайдалану; - машиналар салыстыру және бағалау негізінде; - машиналар, әсіресе құрылыс, тест жүйесін автоматтандырылған
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- білу және пайдалану мүмкіндігі болуы: - қазіргі заманғы құрылыс материалдары; - баламалы отын және жағар май материалдары мен гидравликалық сұйықтар пайдалану туралы ақпарат;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Білуі керек: - ірі ғылыми-техникалық проблемалар мен технологияның шектес аудандарда бірлесе отырып машинажасауды дамыту келешегі туралы; - жұмыс жағдайлары Көлік негізгі бағыттары туралы; білуі керек: - өндіріс заманауи әдістері; - өндірістік желілерін салу және пайдалану; - машиналар салыстыру және бағалау негізінде; - машиналар, әсіресе құрылыс, тест жүйесін автоматтандырылған
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Болашақ маман білуі керек: - ірі ғылыми-техникалық проблемалар мен технологияның шектес аудандарда бірлесе отырып машинажасауды дамыту келешегі туралы; - жұмыс жағдайлары Көлік негізгі бағыттары туралы; білуі керек: - өндіріс заманауи әдістері; - өндірістік желілерін салу және пайдалану;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- технология шектес аудандарда бірлесе отырып машинажасауды дамыту негізгі ғылыми-техникалық мәселелері мен келешегі туралы түсінігі болуы керек;
Оқыту әдістері
Ақпараттық дәрістер: - кіріспе дәріс, - шолу дәрісі, - мультимедиялық дәрістер
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | тапсырма 1 | 0-100 |
тапсырма 2 | ||
2 рейтинг | тапсырма 3 | 0-100 |
тапсырма 4 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бағалау критерийлері-студенттерді ағымдағы, аралық және қорытынды бағалау жүргізілетін силлабуста нақты белгіленген параметрлер. | Білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын 100-90-ға орындау % | 89-70 оқушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % | 70-50 білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % | СРО тапсырмаларын орындау 50-ден кем % |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Тақырып 1
- Тақырып 2
- Тақырып 3
- Тақырып 4
- Тақырып 5
Негізгі әдебиет
- 1. Основы научных исследований в технологии машиностроения : учеб. пособие / А.И. Цаплин. – Пермь : Изд-во Перм. нац. исслед. политехн. ун-та, 2014. – 228 с. 2. Научные исследования в технологии машиностроения: учебное пособие / В.А. Ванин, В.Г. Однолько, С.И. Пестрецов, В.Х. Фидаров, А.Н. Колодин. – Тамбов. – Изд-во Тамбов. гос. техн. ун-та. – 2009. – 232 с. 3.4. Введение в математическое моделирование: учеб. пособие /П.В. Трусов [и др.]. – М.: Логос. – 2004. – 440 с.
- Аскаров, Е. С. Статистические методы в управлении качеством : учеб. пособие / Е. С. Аскаров. - Алматы : ТОО "Лантар Трейд", 2018. - ISBN 978-601-225-447-1 : 4480 т. - Текст : непосредственный. УДК 658.5
- Дмитриев, В. А. Научные основы технологии машиностроения : учебное пособие / В. А. Дмитриев. — Самара : Самарский государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2018. — 117 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/90645.html (дата обращения: 24.12.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Научные основы нанотехнологий и новые приборы. Учебник-монография : научное издание / Брайдсон Рик, Р. Майк, Грелл Мартин [и др.] ; под редакцией Р. Келсалла, А. Хэмли, М. Геогегана ; перевод А. Д. Калашников. — Долгопрудный : Издательский Дом «Интеллект», 2011. — 527 c. — ISBN 978-5-91559-048-8. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/103377.html (дата обращения: 24.12.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
Қосымша әдебиеттер
- 1. Адлер Ю.П., Маркова Е.В., Грановский Ю.В. Планирование эксперимента при поиске оптимальных условий. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Наука. – 1976. – 280 с.