Магистранттың ғылыми зерттеу жұмысы, соның ішінде тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындау
Сипаттама: Пән ғылыми-зерттеу жұмысының, тағылымдаманың және эксперименттік жұмыстың ерекшеліктерін, диссертация тақырыбы бойынша ғылыми зерттеулер жүргізуді, алынған нәтижелерді талдауды, ғылыми мақалалар жазуды, ғылыми конференцияларда баяндамаларды, сондай-ақ мамандықпен байланысы бар ұйымдар мен университеттерде тағылымдаманы зерделейді
Кредиттер саны: 24
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | |
СӨЖ | 150 |
диф.сынақ | |
диф.сынақ | |
диф.сынақ | |
диф.сынақ | |
Қорытынды бақылау нысаны | диф.сынақ |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Міндетті компонент
Цикл: Қосымша оқу түрлері
Мақсат
- магистранттарды ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасымен таныстыру, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау туралы түсінік беру, ғылымды дамытудың жалпы заңдары туралы негізгі түсінік беру және өзіндік ғылыми жұмыс жасау дағдылары
Міндет
- ғылыми-зерттеу жұмысының, тағылымдаманың және эксперименттік жұмыстың жоспарланған көлемін орындау, диссертация тақырыбы бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, алынған нәтижелерді талдау, ғылыми мақалалар жазу, ғылыми конференцияларда баяндамалар, сондай-ақ мамандықпен байланысы бар ұйымдар мен университеттерде тағылымдама өткізу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- көлік техникасы саласындағы теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- көлік техникасы саласында теориялық және эксперименттік зерттеулер әдістерін қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- көлік техникасы процестерінің заңдылықтары, олардың пайда болуының ықтимал себептері, олардың жұмыс істеуінің ықтимал салдары туралы пайымдауларды қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- ғылыми зерттеулер, ғылыми жаңалықты талдау, зерттеу нәтижелерінің түпнұсқалығы мен патентке қабілеттілігі үшін заманауи байланыс құралдарын пайдалану мүмкіндігі
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- докторантурада оқу қабілеті
Оқыту әдістері
1. классикалық оқыту әдісі 2. Аудиовизуалды техникалық құралдардың көмегімен оқыту; 3. "Кеңесші" жүйесі 4. Оқулықтың көмегімен оқыту, 5. Компьютерлік оқыту
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Цели, задачи, структура диссертации | 0-100 |
2 рейтинг | Материалы литературного обзора темы | 0-100 |
Қорытынды бақылау | диф.сынақ, диф.сынақ, диф.сынақ, диф.сынақ | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Общие положения по подготовке магистерской диссертации
- Библиографический поиск и изучение литературных источников
- Изучение литературы и отбор фактического материала
- Общие требования к структурным элементам магистерской диссертации
- Требования к структурным элементам диссертации
- Правила оформления диссертации
- Требования к оформлению демонстрационного материала
- Порядок защиты диссертации
- Процедура публичной защиты диссертации
Негізгі әдебиет
- 1. Peter K. Dunn (2019). Scientific Research Methods: Tutorials. https://bookdown.org/pkaldunn/SRM-tutorials/index.html Copyright © Peter K. Dunn, 2021 2. Методология научного исследования : учебник / А.О. Овчаров, Т.Н. Овчарова. — М.:ИНФРА-М, 2018. — 304 с. ISBN 978-5-16-009204-1 3. Методы и средства научных исследований: учеб. пособие / Ю. Н. Колмогоров [и др.]. — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2017.— 152 с. ISBN 978-5-7996-2256-5
Қосымша әдебиеттер
- 4. Методология научных исследований: учеб. пособие / А.Б. Пономарев, Э.А. Пикулева. – Пермь: Изд-во Перм. нац. исслед. политехн. ун-та, 2014. – 186 с. ISBN 978-5-398-01216-3 5. Дудкин М.В. Методические рекомендации для магистрантов специальностей 6М071300 – Транспорт, транспортная техника и технологии, 6М072400 – Технологические машины иоборудование / М.В. Дудкин, Д.Е. Елемес. – УстьКаменогорск: ВКГТУ, 2013. – 29 с.