Машина жасаудағы қазіргі заманғы технологиялық жабдықтар
Сипаттама: Пән магистранттарды заманауи машина жасауда қолданылатын озық технологиялармен және жабдықтармен таныстырады. Осы пәнді оқу барысында магистранттар материалдарды өңдеудің заманауи әдістері, Өндірістік процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелері, робототехника, сондай-ақ машина жасау саласындағы озық техникалық шешімдер мен инновациялар туралы білім алады. Магистранттар заманауи механикалық жүйелер мен бұйымдарды тиімді жобалау және өндіру үшін қажетті жаңа жабдықтар мен технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Технологиялық жабдықтарды жөндеу
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Цель данной дисциплины состоит в раскрытии содержания и особенностей процесса конструирования и расчета металлорежущих станков.
Міндет
- Задачей дисциплины является привитие студентам навыков, необходимых при расчете и конструировании механизмов и узлов металлорежущих станков.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Знание инженерных расчетов по типовым методикам и проектировать отдельные детали и узлы с использованием стандартных средств автоматизации проектирования в соответствии с техническим заданием
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Использование знаний в технико-экономическом анализе и принятие инженерных и управленческих решений
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- о способах собирать и анализировать исходные информационные данные для проектирования технологических процессов изготовления машиностроительной продукции, средств технологического оснащения, автоматизации и управления
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Демонстрировать знания, способствующих формированию целостной личности в социальной среде и повышению ответственности индивида
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Способен критически переосмысливать накопленный опыт, изменять при необходимости профиль своей профессиональной деятельности, осознания социальной значимости своей будущей профессии, обладания высокой мотивацией к выполнению профессиональной деятельностиашиностроительных производств с использованием необходимых методов и средств анализа.
Оқыту әдістері
созданием максимально ясного, конкретного языка для описания целей обучения, на который преподаватель может перевести недостаточно ясные формулировки
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Опрос по лекциям | 0-100 |
Защита практических | ||
2 рейтинг | Опрос по лекциям | 0-100 |
Защита практических | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Привод станков
- График чисел оборотов и структурная схема
- Станки токарной группы
- Станки сверлильной группы
- Станки фрезерной группы
- Станки шлифовальной группы
- Станки зубонарезные
- Станки физические
- Станки с Числовым программным управлением
- Программирование станков с ЧПУ
Негізгі әдебиет
- 1 Металлорежущие станки. Под редакцией проф. Тепинкичиева В.К., М. «Машиностроение». 2003. 2 Чернов Н.Н. Металлорежущие станки. М.«Машиностроение» 2000 3 Гуртяков А.М. типовые механизмы и системы металлорежущих станков. Учебное пособие. 2009
Қосымша әдебиеттер
- 4. Mechanical engineering : учебное пособие / ed. M. Gökçek ; ishing process manager D. Duric ; nical editor T. Smiljanic. - Rijeka : InTech, 2012. - 670 с. - Библиогр.: с. 669-670. - ISBN 978-953-51-0505-3 : Б. ц. 5. Мамандығы "250140-Машина жасаудың технологиясы, металл кескіш станоктар мен саймандар = Специальность "250140- Технология машиностроения, металлорежущие станки и инструменты" : оқу бағдарламасы. - Астана : [б. и.], 2001. - 30 б. - 11500.00 т. т. 6. Капаева, С. Д. Кесу теориясы : 050712 "Машина жасау" мамандығының күндізгі және сыртқы бөлімдегі студенттеріне тәжірибелік жұмыстарға арналған әдістемелік нұсқаулар / С. Д. Капаева ; Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі; ШҚГТУ. - Өскемен : ШҚМТУ, 2006. - 50 б. - Библиогр.: б.49 . - 170.00 т.