Жаңашылдық пен ғылымизерттеу қызметтерін жоспарлау мен ұйымдастыру
Сипаттама: Пәнде ғылыми-зерттеу жұмысының, қосымша білім берудің маңыздылығы ашылады. Магистранттарды зерттеу жұмысына дайындау. Қазақстандағы ғылым ұйымдары мен мекемелері туралы ақпарат. Ғылыми жұмысты ұйымдастыру, эксперименттерді орындаудың негізгі кезеңдері, нәтижелер кестелері мен графиктерінің дұрыстығы, деректерді математикалық өңдеу алгоритмі және эксперименттің математикалық модельдерінің түрлері.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Философия
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | дифференциалды сынақ |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Магистранттардың теориялық және тәжірибелік сабақтарын жалпы санаттарды, ұғымдарды, қағидаларды және зерттеу әдіснамасының заманауи тұжырымдамаларын меңгеруін қамтамасыз ету.
Міндет
- Магистранттардың өзіндік ғылыми жұмыстарды, зерттеулер мен эксперименттер жүргізу дағдыларын дамытуын қамтамасыз ету
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Кәсіптік, ғылыми және білім беру қызметінде туындайтын проблемаларды тұжырымдау және шешу; қолда бар әдебиет деректерін ескере отырып, оларды талдау, талдау және көрсету; жұмыстың нәтижелерін есептер, рефераттар, мақалалар түрінде көрсету
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыруда Қазақстан Республикасының ғылымы, ғылыми мекемелері
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Кәсіптік қызметтің барлық түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау, жүргізу мәселелері бойынша білікті; кәсіби қызметтің барлық салаларында
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Коммуникативтік дағдыларды қолдану (кәсіби қызмет барысында, оның ішінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауға дайын болу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Жұмыстың нәтижелерін есептер, рефераттар, мақалалар түрінде көрсету.
Оқыту әдістері
Дуалды білім беру-Теориялық оқыту мен өндірістегі практикалық дағдылардың байланысы.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Освоение и выполнение практических заданий Конспект лекции | 0-100 |
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бағалау критерийлері-студенттерді ағымдағы, аралық және қорытынды бағалау жүргізілетін силлабуста нақты белгіленген параметрлер | Білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын 100-90-ға орындау % | 89-70 оқушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % | 70-50 білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % | СРО тапсырмаларын орындау 50-ден кем % |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Ғылым және ғылыми зерттеулер туралы жалпы мәліметтер
- Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу жұмысы
- Ғылыми теория және әдістеме
- Ғылыми зерттеу бағытын таңдау
- Ғылыми зерттеулер әдістемесі
- Ғылыми құжаттар мен басылымдар
- Жобалау және эксперимент құралдарын әзірлеу бағдарламасын экономикалық бағалау
- Олардың негізінде шешім қабылдау үшін болжамдардың дұрыстығын бағалау
- Эксперименттерді жоспарлау матрицасын құру
- Эксперименттің математикалық моделі
Негізгі әдебиет
- 1) Дрещинский В.А "Методология научных исследований", 2-е изд., пер. и доп. Учебник для бакалавриата и магистратуры, 2018 , санкт-петербург 2) Кузнецов И.Н. Научное исследование. Методика проведения и оформления- М.: Дашков и К – 2008, - С. 50-70 3) J.H.Homan . Experimental methods for Engineers. Mc GRAW .Hillinternational edition.2012, p. 740
- Научные основы нанотехнологий и новые приборы. Учебник-монография : научное издание / Брайдсон Рик, Р. Майк, Грелл Мартин [и др.] ; под редакцией Р. Келсалла, А. Хэмли, М. Геогегана ; перевод А. Д. Калашников. — Долгопрудный : Издательский Дом «Интеллект», 2011. — 527 c. — ISBN 978-5-91559-048-8. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/103377.html (дата обращения: 24.12.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Дмитриев, В. А. Научные основы технологии машиностроения : учебное пособие / В. А. Дмитриев. — Самара : Самарский государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2018. — 117 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/90645.html (дата обращения: 24.12.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей