Машина жасаудағы басқару жүйесі

Есеркегенова Бекзат Жамбылқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәннің мақсаты-өндірісті автоматтандыру және оңтайландыру саласындағы заманауи технологиялық талаптар мен инновациялық әзірлемелерді ескере отырып, Машина жасаудағы өндірістік процестерді тиімді басқара алатын мамандарды даярлау. Магистранттар технологиялық процестерді, механизмдер мен машиналарды басқарудың негізгі әдістерін зерттейді, бақылау мен реттеудің автоматтандырылған жүйелерінің жұмыс принциптерін талдайды. Курс заманауи ақпараттық-басқару технологияларын, машина жасау өндірістеріндегі басқару процестерін оңтайландыру әдістерін, сондай-ақ басқару жүйелерінің жұмысын талдау және жақсарту үшін компьютерлік модельдеулерді қолдануды қамтиды.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Машина жасаудағы менеджмент

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Магистрантқа қазіргі заман ақпараттыө технологияларын қолдану арқылы әр түрлі өндірістік процесс кезеңдеріндегі басқару жүйесі негіздерін туралы білім беру
Міндет
  • Машинажасау кәсіпорнындағы негізгі және қосымша өндіріс цехтарының құрылымын меңгеру; - негізгі және қосымша өндіріс уақытындағы технологиялық процессті басқару және ұйымдастыруды меңгеру; - машинажасау кәсіпорнында өнім сапасын басқарумен танысу және үйрену.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • шикізатты ұйымға ауыстырудан бастап, материалдарды дайын өнімге ішкі өңдеуден бастап және дайын өнімді соңғы тұтынушыға жеткізуге дейін жеткізу тізбегін білу және түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • жеткізу тізбегінің тиімді стратегияларымен, әсіресе бүкіл әлемде жұмыс істейтін компаниялар үшін үйлестірілген жүйеге жеткізу тізбегінің компоненттерін жоспарлау және ықпалдастыруға негізгі назар аудара отырып, жеткізу тізбегінің тиімді стратегиялары
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • статистикалық желілер үшін де, динамикалық желілер үшін де әртүрлі тұжырымдамалар мен модельдерді ұсыну, сондай-ақ динамикалық желілер үшін статикалық желілер мен энергия жеткізу тізбектері үшін өндірістік жүйелердің мысалдарында көрсетіледі
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Курс тәуекелдерді біріктіру және құрал-саймандарды орналастыру, біріктірілген жоспарлау / ынтымақтастық және ақпарат алмасу сияқты негізгі тактикалармен таныстырады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жеткізу тізбегін талдау және оңтайландыруға арналған барлық модельдер мен әдістер дәріс, тақырыптық зерттеулер және сынып жобалары түрінде ұсынылған
Оқыту әдістері

интернет пен электрондық коммерциямен байланысты жаңа мүмкіндіктер мен проблемалар ұсынылған, логистикалық желілерді жобалау, қуаттарды жоспарлау және өнімдерді әзірлеумен интеграциялау үшін модельдер мен бағдарламалық құралдар талқылануда.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 0-100
2  рейтинг 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе, курс шолу, талаптар
  • Нарықты түсіне отырып, тамаша бизнес идеяны қалай ойлап табу керек
  • прототиптер-бизнес-модельді анықтай отырып, шынайылықты отырыңыз
  • Таңдау оңтайлы бизнес-құрылымдар және іске қосу, бизнес-жоспар
  • Нарықты талдау және маркетингтік стратегия, бизнес-логистика және пайдалану
  • Ұйымдық құрылым және басқару командалары
  • Қаржылық менеджмент, қаржылық есептілікті түсіну, пайда мен шығындар туралы есептер
  • Ақша қаражатының балансы мен қозғалысын талдау, тәуекелдерге талдау жүргізу
  • Бизнес-жоспармен жұмысты аяқтау
  • Бизнесті қаржыландыру әдістері
  • Бизнесті ашу немесе сатып алудың түрлі жолдары-отбасылық бизнес, франшиза немесе басқа бизнес сатып алу
  • Зияткерлік меншікті түсіну
  • Адам ресурстарын басқару
  • Клиенттермен жұмыс тәжірибесі және фирмалық атаудың құндылығы
  • Кәсіпкерлік көшбасшылық және табысты кәсіпкер
Негізгі әдебиет
  • 1 Lopukhov Yu.I. Control systems in mechanical engineering: A course of lectures for undergraduates of the specialty 6M071200 "Mechanical Engineering" / EKSTU - Ust-Kamenogorsk, 2012. - 108 p. 2 Lopukhov Yu.I. Control systems in mechanical engineering: Methodological guide to the implementation of practical work for undergraduates of the specialty 6M071200 "Mechanical Engineering" / EKSTU - Ust-Kamenogorsk, 2012. - 75s 3 Organization and operational management of machine-building production: textbook / N.S. Sachko. - 3rd edition - Minsk: New knowledge, 2008. 636 p. 4 It The Toyota Production System. Moving away from mass production. T.Ono. M., 2006 5 Organization of production and enterprise management / O.G. Turovets and others. Ed. O.G. Turovets. M., 2002 6 Voronenko V.P. Engineering production design: textbook / V.P. Voronenko, Yu.M. Solomentsev, A.G. Skhirtladze - M.: DROFA, 2006. - 380 s. Additional 7 Smirnov A.I. Perspectives of engineering technology / RAS, Institute of Economic Forecasting. -M.: Nauka, 1992. - 184 p. 8 Kolosov V.G. Flexible automation. The concept of auto development. St. Petersburg, “Polytechnic”, 1992.-389 p. 9 Ishikawa, K. Japanese methods of quality management / K. Ishikawa. M., 1988. 10 Tukkel I.L. Adaptive modeling in the technological preparation of HPS machining. - St. Petersburg, "Polytechnic", 1991.-239 p. 11 Engineering technology (special part): Textbook for engineering specialties of universities / A.A. Gusev, E.R. Kovalchuk, I.M. Kolesov and others - M.: Mashinostroenie, 1986. -480 p. 12 Technology design: A textbook for students of engineering specialties of universities / Under the general. ed. Yu.M. Solomentsev. - M.: Mashinostroenie, 1990. -416 p.2. 13. Prof. Michael G. Goldsby, a series of lectures under the title of “The Entrepreneur’s Kit”, The Great Courses, Ball State University, 2014 14. SKS: Simchi-Levi D., Kaminsky P., Simchi-Levi E., “Designing and Managing the Supply Chain, Concepts, Strategies and Case Studies”, 3rd Edition, McGraw-Hill, 2008 15. CM: Chopra S., Meindl P., “Supply Chain Management, Strategy, Planning and Operation”, 4th Edition, Prentice Hall, 2010.