Тау жыныстарын динамикалық бұзудың теориялық негіздері
Сипаттама: Пәннің мазмұны өндірістік жарылғыш заттар туралы мәліметтерден, шпурлар мен ұңғымаларды бұрғылау әдістерінен, жер бетінде тау жыныстарының жарылысы, пайдалы қазбаларды жерасты әдісімен игерудегі жарылыс жұмыстары туралы, сонымен қатар қауіпті өндірістік объектілір үшін кәсіпорын қауіпсіздігін қамтамасызе ететін ережелерден тұрады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Тау жыныстарын жарылыспен бұзу
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты магистранттарды жер бетінде, тау қазбаларын жүргізу кезінде және пайдалы қазбаларды жерасты өндіру кезінде жүргізілетін жарылыс жұмыстарын ұйымдастыру және технология негіздерін оқыту болып табылады.
Міндет
- Пәннің негізгі міндеті магистранттарға бұрғыжарылыс кешенінің негізгі параметрлерін өз бетімен есептеп дағдылануға және оларды өндірістік жағдайда жүзеге асырыға үйрету болып табылады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Өндірістік жарылғыш заттар туралы мәліметтерді, шпурлар мен ұңғымаларды бұрғылау әдістерін, жер бетінде тау жыныстарының жарылысы, пайдалы қазбаларды жерасты әдісімен игерудегі жарылыс жұмыстары туралы мәліметтерді, жерасты тау қазбаларын жүргізу кезіндегі жарылыс жұмыстары туралы мәліметтерді білуі тиіс.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- белгілі бір кенорны үшін бұрғыжарылыс жұмыстарының тиімді, қауіпсіз және ұтымды схемасын таңдауға негіздеу керек;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Кәсіби қызметпен байланысты әртүрлі жағдайларда мобилді болу және тәуекел жағдайларда экономикалық және ұйымдастыру кезінде шешім қабылдауға дағдылану
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Бұрғыжарылыс жұмыстары бойынша қойылған міндеттерді топта тиімді жұмыс істей алу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Бұрғы-жарылыс жұмыстарын зерттеуде жаңа әдістер енгізу және қазіргі кезде қолданылатын әдістерді жетілдіру
Оқыту әдістері
- Интерактивные лекции (применение следующих активных форм обучения: обсуждения и слайд-шоу, фильмы, лекции с YouTube и других социальных сетей, демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - - построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий; - - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - - решение учебных задач.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Обсуждение лекции | 0-100 |
Выполнение практических занятий | ||
Реферат (презентация) | ||
тест | ||
2 рейтинг | Обсуждение лекции | 0-100 |
Выполнение практических занятий | ||
Реферат (презентация) | ||
тест | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Методы расчеты параметров буровзрывных работ
- Перераспределение энергии взрыва между бризантными и фугастными формами работы
- Увеличение доли энергии взрыва, трансформируемой ударной волной в породу
- Создание условий для более продуктивной работы волн напряжений, распространяющихся в массиве горных пород
- Геометрия расположения зарядов ВВ в массиве горных пород
- Методика расчета параметров БРВ
- Современные промышленные взрывчатые вещества
- Схемы механизации взрывных работ с водосодержащими ВВ
- Общие сведения о буровзрывных работах
- Средства и способы инициирования зарядов промышленных ВВ
- Средства огневого инициирования
- Приборы для проверки электродетонаторов и электровзрывных сетей
- Испытания взрывчатых материалов
- Средства электроогневого инициирования
- Способ определения относительной работоспособности взрывчатых веществ на объекте БВР
Негізгі әдебиет
- 1 Кутузов Б.Н. Разрушение горных пород взрывом. М. МГИ, 2001 2 Миндели Э.О. Разрушение горных пород. М. Недра, 2001 3 Кутузов Б.Н. Справочник взрывника. М. Недра, 2002 4 Федоренко П.И. Буровзрывные работы. М. Недра, 2001 5 Единые правила безопасности при взрывных работах, РК, Астана, 2008