Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жаңартпашылық қызмет
Сипаттама: Курс кәсіпорындағы өндірісті ұйымдастырудың мәні мен заңдылықтарын, кәсіпорындардағы жобалық, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауды, ҒЗЖ кезеңдерін, тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың сипаттамасын, өндірістің конструкторлық дайындығын ұйымдастыруды, оның мазмұнын, өндірісті ұйымдастыру мақсаттары мен негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Тау кен өндіру кәсіпорындарын (жер асты кеніштері) жобалау
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты ғылымның фактілері жинақтаудан, оларды зерделеуден және заңдылықтарды анықтауға, болжамды ұсынуға және теорияны қалыптастыруға жүйелендіруді дамытудан тұрады
Міндет
- ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы, ғылыми қызметтің әдіснамасы туралы, тау-кен ісіндегі өндірістік процестер мен технологияларды модельдеу туралы, тау-кен өнеркәсібіндегі инновациялық қызметті басқару туралы білім мен түсінік беру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- қазіргі заманға сай ақпараттық қоғамды дамытудың мәні мен мақсатын түсіну қабілеті
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- жалпы ғылыми әдіснаманы, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу логикасы мен технологиясын, оның нәтижелерін ғылыми өнімнің әр түрлерінде ресімдей білуді пайдалану дағдыларын иелену керек
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- ойлау мәдениетін меңгеру, оның жалпы заңдарын білу, жазбаша және ауызша қабілеттілігі және нәтижелерді безендіру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- коллективте ұйымдастыру-басқару қызметін орындауға арналған қабілеттілік
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- жаңартпашылық шешімдерді, 3D модельдеу кезінде отандық және шетел тәжірбиесінің жетістіктерін, ғылыми-техникалық ақпаратты оқу негізінде зерттеу қызметінің әдістерін қолдана отырып патент жүргізу зерттеулерін таңдау және іздеуді жүзеге асыру қабілеттілігі
Оқыту әдістері
интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; демонстрация слайдов или учебных фильмов
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Основные этапы развития науки
- Основные понятия и определения в системе научных знаний
- Инновационное развитие Казахстана
- Организация научно-исследовательской работы в Казахстане
- Проблемы научно-технического развития регионов Казахстана
- Региональный научно-технический парк «Алтай»
- Студенческий технологический бизнес инкубатор СТБИ
- Основные этапы и использование результатов научных исследований
- Методология научных исследований
- Особенности экспериментального исследования
- Теоретические исследования
- Оформление пакета документов при подаче проектов по опытно-конструкторским работам и инициативным и рисковым исседованиям инновационного характера
- Научные документы и издания
- Содержание заявки на изобретение
- Пример оформления заявки на изобретение
Негізгі әдебиет
- 1. Бренц А.Д. Организация, планирование и управление предприятиями нефтяной и газовой промышленности. 2. Гольдштейн Г.Я. Основы планирования и управления программами научно-исследовательских и опытно-конструкторских работ (ниокр). 3. Гиляровская Л.Т., Ендовицкий Моделирование в стратегическом планировании долгосрочных инвестиций // Финансы, 2005, 8. - с. 53-57. 4. Гринев В.Ф. Инновационный менеджмент. К.: МАУП, 2005.-240с. 5. 5 Гунин З.Н. и др. Управление инновациями: 17-модульная программа для менеджеров "Управление развитием организации". Модуль 7.- М.:ИНФРА-М., 2005-328 с.