Асыл металлдардың кенорындарын іздеу және барлау әдістемесі
Сипаттама: Асыл металдар туралы ұғым. Заманауй әлемдегі асыл металдардың өндіруінің негізгі даму үрдістері. Алтын, күміс пен платинаның геохимиясы. Алтын, күміс, платина кен орындарының өнеркәсіптік - генетикалық жіктемесінің негіздері. Асыл металдардың кен орындарын іздеу және барлау әдістемесі. Кен орындарды іздеу мен барлауды қазіргі заманғы әдістері: далалық зерттеулер, бұрғылау жұмыстары, геохимиялық зерттеулер, геофизикалық жұмыстар.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Пайдалы қазба кенорындарын іздеу және барлау
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- 1Пәннің мақсаты - асыл металдардың кен орындарын іздеу мен барлаудың негізгі әдістерімен танысу
Міндет
- 1 іздеу, геологиялық-барлау және болжамды жұмыстардың әдістемесі туралы негізгі ұғымдарды беру, алтын, күміс, платина кенорындарын іздеу мен барлаудың әр түрлі кезіңдерінде қолданылатын негізгі зерттеу әдістермен таныстыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- 1 Білуге тиісті – асыл металдардың кен орындардың жіктемелеуінің негізгі принциптерді; әр түрлі генетикалық типті асыл металдардың кен орындарының минералдық құрамы мен жаралу жағдайларын
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- 1 Нәтижесі – кенжаралу процестер туралы білімді, кен орындарды барлау мен игерудің әртүрлі стадияларында әртүрлі геологиялық-барлау жұмыстарын жүргізудің негізгі принциптерін қолдана білу және оны түсіну
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- 1 геологиялық мағлуматты интерпритациялау негізінде тұжырымды бере алу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- 1 нақты геологиялық мәселелерді шешу кезінде өз көзқарасын баяндай алу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- 1 пәнаралық білім арқылы өз білімін және іскерліктерін үнемі жетілдіру
Оқыту әдістері
Интерактивные формы и методы обучения, упор на онлайн технологии
При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий; - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - решение учебных задач. - проблемное обучение
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Геология и геохимия благородных металлов | 0-100 |
основные современные методы поисков и разведуи месторождений благородных металлов | ||
2 рейтинг | Методы ДЗЗ | 0-100 |
Традиционные методы | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Преподаватель проводит все виды текущего контроля и выводит соответствующую оценку текущей успеваемости обучающихся два раза в академический период (семестр, триместр, квартал). По результатам текущего контроля формируется рейтинг 1 и 2. При этом учебные достижения обучающегося оцениваются путем накапливания баллов по отдельным видам заданий от 0 до 100. Оценка работы обучающегося в академическом периоде осуществляется преподавателем в соответствии с графиком сдачи заданий по дисциплине. Система контроля может сочетать письменные и устные, групповые и индивидуальные формы. | Теоретическое содержание курса освоено полностью, без пробелов необходимые практические навыки работы с освоенным материалом сформированы, все предусмотренные программой обучения учебные задания выполнены, качество их выполнения оценено числом баллов, близким к максимальному. | Теоретическое содержание курса освоено полностью, без пробелов, некоторые практические навыки работы с освоенным материалом сформированы недостаточно, все предусмотренные программой обучения учебные задания выполнены, качество выполнения ни одного из них не оценено минимальным числом баллов, некоторые виды заданий выполнены с ошибками. | Теоретическое содержание курса освоено частично, но пробелы не носят существенного характера, необходимые практические навыки работы с освоенным материалом в основном сформированы, большинство предусмотренных программой обучения учебных заданий выполнено, некоторые из выполненных заданий, возможно, содержат ошибки | Теоретическое содержание курса не освоено, необходимые практические навыки работы не сформированы, выполненные учебные задания содержат грубые ошибки, дополнительная самостоятельная работа над материалом курса не приведет к существенному повышению качества выполнения учебных заданий. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Геология и геохимия благородных металлов
- Физико-химические свойства золота
- Металлогения золота
- Геология и геохимия минералов серебра
- Металлогения серебра
- Геология и геохимия минералов платиновой группы
- Металлогения минералов платиновой группы
- Методы поисков и разведки
- ГИС методы для поисков и разведки МПИ
- Использование дрон-технологий
- Геофизические методы
- Методы зондирования Земли
- Геохимические мтетоды
- Пробоотбор и пробоподготовка
- Бурение скважин при поисках и разведке МПИ
Негізгі әдебиет
- 1.https://geoportal-kz.org/ru/%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B5-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BB%D1%8B/ 2. https://www.geokniga.org/books/3469 3. https://meetings.chelscience.ru/wp-content/uploads/sites/3/2020/07/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%BE%D0%BA%D0%B5%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%E2%80%932020_4.pdf
Қосымша әдебиеттер
- 1 Walter L.Pohl Economic geology, principles and Practice, Germany, 2011, 655p. 2 Авдонин В.В, Старостин В.И. Геология полезных ископаемых.- М: Изд. центр «Академия», 2010.- 384 с. 3 Актуальные проблемы геологии и геофизики/ Матер. Научно- конф. (4-6 сентября 2007 г). Ташкент № Изд-во «Фан» АН Республики Узбекистан. 2007. Том 1. 347с. Том II. 287 с. 4 Актуальные проблемы науки о Земле/ Матер. Научно - практич. конф «Сатпаевские чтения».10-11 апреля 2008 г. Алматы: НАНРК,2008.-234 с. 5 Carla W. Montgomery Environmental Geology, New Work, 2008, p.530 6 Handbook of gold exploration and evaluation Eoin H. Macdonald